sylwek1972 Zgłoś #101 Napisano 22 Czerwca 2012 Kurcze , jeszcze nigdy nie widziałem w moim pasku białego dymu podczas wypalania DPF-a. Czasami specjalnie patrze w lusterko wsteczne, czy nie leci dymek i czysto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #102 Napisano 23 Czerwca 2012 Kurcze , jeszcze nigdy nie widziałem w moim pasku białego dymu podczas wypalania DPF-a. Czasami specjalnie patrze w lusterko wsteczne, czy nie leci dymek i czysto. ja też nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jumper Zgłoś #103 Napisano 24 Maja 2013 mam ten sam problem choc zaczyna sie dopiro przy temperaturze okolo 50 i zanika przy okolo 80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #104 Napisano 22 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam. Szukałem ale nic tak sprecyzowanego jak u mnie nie widziałem. Podczas odpalania tylko na zimnym silniku po dłuższym odstanie np z rana przez chwilkę przydymia na niebiesko/biało . Turbina regenerowana jakieś 8k km temu. Raz wziął litr oleju pózniej przestał brać, teraz po 6000km wziął tak z 1/4 miarki . Świece wymienione kilka dni temu. Wszystkie 4 . Dymil na zimnym wczesniej tez . Uszczelki pod pompowtryskiwaczami były robione i pompa olejowa sprawdzana... Co myślicie o tym? Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #105 Napisano 23 Kwietnia 2014 też chętnie się dowiem bo i u mnie takowe objawy się pojawiły w ostatnim czasie.... mogą to być pompowtryski? ostatnio jeden niebezpiecznie zbliżył się do wartości -1.00 mg/str. dymek ma zapach ropy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson10p Zgłoś #106 Napisano 23 Kwietnia 2014 dymek ma zapach ropy. Witam Miałem coś podobnego w b5 AHU śmierdzi bo się nie spala a nie spala się bo potrzebuje powietrza u mnie uciekało nieznacznie a po jakimś czasie zaczęło gwizdać VAG nie znalazł błędu, wymiana świec tez nic nie dała. Po zagrzaniu dolot powietrza się uszczelniał i przestał kopcić i śmierdzieć. Niby błahostka ale nikt się nie pokusił o sprawdzenie takich duperelek jak filtr powietrza , rury dolotowe czy uszczelka pod kolektorem Naprawa mojemu kowalowi zajęła 20 min wziął 5 dych i problem zniknął. Oczywiście nie wykluczam, że ktoś ma poważniejszy problem, mi udało się, że był to tylko drobiazg. Przejechałem autkiem ponad 200 tys, kupiłem jak na liczniku miał 168 czyli łącznie mógł mieć ponad 500 tys i hulał jak zły jak na 90 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawel35 Zgłoś #107 Napisano 29 Czerwca 2014 Witam wszystkich. Posiadam Audi a4 b7 2.0 tdi 140km silnik BPW. Zacznę od początku. Po wycięciu DPF auto zaczęło dymić. Ale wcześniej też chyba dymiło tylko filtr trzymał( tak to sobie tłumaczę) póżniej korba wyszła bokiem, kupiłem silnik z przebiegiem 107000km,silnik pracuje ok,ale na zimnym silniku czekając na zielone światło zauważyłem w lusterku biały dym,jakby sie auto paliło(dzieje sie tak tylko wtedy kiedy mam bieg D,kiedy wrzuce N przestaje dymić. Stwierdziłem ,że to wina pompowtryskiwaczy, wiec je zregenerowałem-koszt 2800 zł za cztery sztuki. Dalej to samo. Chciałem jeszcze dodać,że podczas jazdy na rozgrzanym silniku przy wyprzedzaniu dymi na czarno. Już nie wiem gdzie szukać pomocy,wszystko zrobione i dalej kopci. Zaznaczam,że to chyba nie para wodna jak koledzy wyżej opisują,ponieważ temperatura na zewnątrz jest ponad 25 stopni C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #108 Napisano 29 Czerwca 2014 Co było przyczyną wycięcia DPF - usterka ? Czy ubywa płynu chłodniczego, oleju ? Czy "ma kopa" ? Zrobiłbym na twoim miejscu logi w VCDS i wrzucił do działu analizy logów. Jeśli posiadasz kabelek to tutaj masz jak na tacy jak się to robi z wyjaśnieniem http://forum.vw-passat.pl/threads/137372-Instrukcja-wykonania-log%C3%B3w-VAG-COM-VCDS oraz http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Steps Zgłoś #109 Napisano 10 Października 2014 witam. \czy doszedł ktoś do tego co jest przyczyną kopcenia na biało przy rozruchu na zimnym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #110 Napisano 10 Października 2014 Witam U mnie przyczyną był wygięty jeden korbowód :rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #111 Napisano 10 Października 2014 Bartek jakim cudem Ci sie korba wygiela? Rozumiem jakby pekla ale wygiela sie?? ;| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Steps Zgłoś #112 Napisano 10 Października 2014 jakie koszta tego korbowodu ??a to kopciło ci inno z ranna przy rozruchu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #113 Napisano 10 Października 2014 (edytowane) Korba się wygięła prawdopodobnie przy tym jak turbo strzeliło podczas jazdy . Używka 120 zł z wysyłka z allegro jak dobrze pamiętam Kopcił jak był zimny lub temp na zewnątrz była niska na początku to było lekkie kopcenie i koniec z czasem musiał się rozgrzać żeby przestał kopcić jakiś czas temu potrafił nawet przy 60-70 stopniach wody kopcić po remoncie zero dymka Edytowane 11 Października 2014 przez bartekzks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Steps Zgłoś #114 Napisano 11 Października 2014 nie wiem ale u mnie za uważam kopcenie tylko z rana jak autko postoi (dymienie bardzo intesywne). Turbina była robiona,płyn chłodniczy sprawdzałem chyba zostanie mi jechać na kompa podpiąc i to nie wiadomo czy cos pokaże?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Steps Zgłoś #115 Napisano 15 Października 2014 byłem dziś u mechaniora sprawdził na kompie wtryski powiedział ze wszystko wporzo (idealnie parametry) i że nie ma się do czego doczepic także już sam nie wiem a dym jak był tak jest!!a na forum ani odzewu także zostaje tak jezdzic z myślą ze jest wszystko ok niby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włochaty Zgłoś #116 Napisano 15 Października 2014 Przemek a uszczelniacze na zaworach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Steps Zgłoś #117 Napisano 16 Października 2014 mechanik mówił ze wątpi że cos z wtryskami bo by kopcił na ciemno,a co do uszczeliaczy to sam nie w sumie nic o tym mówił.A jak idzie sprawdzic czy są do wymiany,czy poprostu je sie wymienia bez żadnych oznak.dzięki łukasz za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Graber Zgłoś #118 Napisano 4 Grudnia 2014 Dołączam się do dyskusji! 14.300 km zrobione na oleju bez dolewki, płyn chłodniczy cały czas trzyma krechę, świece wymienione. Auto raz na 20-30 odpaleń przy niższych temperaturach dłużej kręci, ale za każdym razem puszcza bąka biało-niebieskiego. Dodam gazu 3-5 razy do 1.500 obrotów i chmura na luzie znika. Ruszam na 1 i 2 biegu i leci z wydechu to samo... 2 lub 3 razy odkręcę gaz na 1'ce i 2'ce i cholerny dym znika. Mechanik sugeruje mi ustawić kąt wtrysku. Serwis VW/Audi Bimar (dawny Palmowski) Olsztyn mówi żeby przyjechać do nich i sprawdzą wydajność wtrysków. Ktoś z kolegów z województwa w-m ma interfejs i swoim fachowym okiem rzuci na logi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziunek Zgłoś #119 Napisano 10 Lutego 2015 czesta usterka to wiązka do pompek pod pokrywą zaworów jest już stwardniała i duża rezystancja powoduje nieprawidłowe otwarcie wtrysku przy rozruchu do tego małe nieszczelności na oringach do do weży doładowania powietrza , zdażają się nieszczelności pompy tandemowej przepuszcza olej do ropy lub odwrotnie biały dym przy odpaleniu i gryzący smród jest ewidentnym objawem nie spalenia mięszanki paliwowopowietrznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Steps Zgłoś #120 Napisano 25 Lutego 2015 jaki koszt ustawienia kąta wtrysku??jakie parametry?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach