Skocz do zawartości

dziunek

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dziunek

  • Urodziny 19.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oslo

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006
  1. czesta usterka to wiązka do pompek pod pokrywą zaworów jest już stwardniała i duża rezystancja powoduje nieprawidłowe otwarcie wtrysku przy rozruchu do tego małe nieszczelności na oringach do do weży doładowania powietrza , zdażają się nieszczelności pompy tandemowej przepuszcza olej do ropy lub odwrotnie biały dym przy odpaleniu i gryzący smród jest ewidentnym objawem nie spalenia mięszanki paliwowopowietrznej
  2. pewnie komutator wytarty za mocno a czyściłeś przed montażem nowych szczotek?
  3. Ja z tym zamarzaniem zamków to jakiejś spazmy kiedyś dostane , jak mi się nie zamyka a się śpieszę to odkręcam klamkę i podnoszę śrubokrętem cięgno które nie odbiło przykręcam spowrotem klamkę zamykam i jadę , ale mam już powoli tego dość i zdemontuje te zamki wyczyszcze nasmaruje smarem silikonowym smarowałem je smarem silikonowym bez demontarzu i jakiś czas było dobrze , myślę że nadmiar starych smarowideł robi swoje To i tak jest dobrze bo jak miałem kadeta to pasy za rączke i wio aż odmarznie hehe
  4. Witam sprawdź wtyczkę od czujnika położenia wału korbowego jest ona zamocowana w okolicy centralnej poduszki silnika poduszki silnika , mi kiedyś ją zalało wodą i przebicia miałem na wtyczce gubił zapłony itd wydmuchałem wtyczke sprężonym powietrzem i wszystko cacy , ewentualnie przepływomierz
  5. dzięki musze sprawdzić u siebie ale wiem że jest to też objaw słabego aku lub słabej masy
  6. kolego a który to bezpiecznik??
  7. Kolego pewnie padło ci sterowanie obiegiem wewnętrznym które jest podciśnieniowe a steruje nim zawór elektryczny u mnie w vr6 jest on po lewej stronie jak zdemontuje akumulator to tam go widać
  8. Mój vr6 w automacie pali - miasto 15-17 a trasa około12 tylko w trasie mniej niż 140 nie jade a w mieście też nie jade jak taksówkarz , ale kiedyś jechałem powolutku w trasie to nawet do 9,5 litra spadło ,
  9. Witam no to nastawnik do czyszczenia , ale sam za to się nie bierz bo trzeba go ponownie nastawić prawidłowo i łatwo uszkodzić pompe przy niepoprawnym zmontowaniu . Jeżeli chcesz sam to zrobić to kiedyś znalazłem w necie [ chyba na forum tdi lub audi sorki nie pamiętam ] obszerny opis z fotkami wpisz w google czyszczenie nastawnika tdi i powinieneś znaleźć
  10. mozemy sobie gdybać kolega niech precyzyjniej opisze słyszalny dżwięk { ja w swoim rano słyszę pompę powietrza wtórnego i to głośno bo pękł przewód od pompy do filtre powietrza , i słychac jak głośno }
  11. Piotr 22 ma słuszną sugestię hydroregulatory nie trzymają ciśnienia i tyle
  12. a świece dobrze dokręcone?? troche dziwne że chodził i po 2 godzinach stracił ciśnienie na jednym garze ale przyczyn może być wiele , uszczelka głowicy , pierścienie szpilki od głowicy nowe dałeś , może być niepoprawnie skręcona głowica , pęknięcie głowicy , spuchnięty korbowód [ w sytuacji gdyby zassał wodę ] itd
  13. ja polecał bym intercars i wymianę obydwóch łańcuchów ślizgów i napinacza górnego łańcuch polecam swaga góra około180zł , dolny około100zł a napinacz w i łyżwa oraz ślizgi to już w zalerzności który jest u ciebie zastosowany bo są dwa rodzaje ale wszystko powinno zamknąć sie w 700- 800 bez rabatów . Tylko roboty od cholery bo motor trzeba wyjąć
  14. niskie obroty w vr6 powinny wachać się w tolerancji 650-750
  15. PEWNIE KOLEGO MASZ PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA DO WYMIANY, a masz silnik z aparatem zapłonowym czy elektroniczną cewke?? cewki lubią pękać przy mocowaniu i jest przebicie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności