dziunek
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dziunek
- Urodziny 19.09.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Oslo
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
-
Rok produkcji
2006
-
dziunek obserwuje zawartość → Rozrząd silnika vr6, VR6 jak traktor ?, Drgania silnika B4 1,9 Tdi 90KM 1Z i oraz 7 innych
-
Zimny TDI dymi na bialo , pozniej spokoj.
dziunek odpowiedział dax6 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
czesta usterka to wiązka do pompek pod pokrywą zaworów jest już stwardniała i duża rezystancja powoduje nieprawidłowe otwarcie wtrysku przy rozruchu do tego małe nieszczelności na oringach do do weży doładowania powietrza , zdażają się nieszczelności pompy tandemowej przepuszcza olej do ropy lub odwrotnie biały dym przy odpaleniu i gryzący smród jest ewidentnym objawem nie spalenia mięszanki paliwowopowietrznej -
pewnie komutator wytarty za mocno a czyściłeś przed montażem nowych szczotek?
-
Ja z tym zamarzaniem zamków to jakiejś spazmy kiedyś dostane , jak mi się nie zamyka a się śpieszę to odkręcam klamkę i podnoszę śrubokrętem cięgno które nie odbiło przykręcam spowrotem klamkę zamykam i jadę , ale mam już powoli tego dość i zdemontuje te zamki wyczyszcze nasmaruje smarem silikonowym smarowałem je smarem silikonowym bez demontarzu i jakiś czas było dobrze , myślę że nadmiar starych smarowideł robi swoje To i tak jest dobrze bo jak miałem kadeta to pasy za rączke i wio aż odmarznie hehe
-
Witam sprawdź wtyczkę od czujnika położenia wału korbowego jest ona zamocowana w okolicy centralnej poduszki silnika poduszki silnika , mi kiedyś ją zalało wodą i przebicia miałem na wtyczce gubił zapłony itd wydmuchałem wtyczke sprężonym powietrzem i wszystko cacy , ewentualnie przepływomierz
-
dzięki musze sprawdzić u siebie ale wiem że jest to też objaw słabego aku lub słabej masy
-
kolego a który to bezpiecznik??
-
Climatronic wyłacza sie w czasie jazdy.
dziunek odpowiedział mubi → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Kolego pewnie padło ci sterowanie obiegiem wewnętrznym które jest podciśnieniowe a steruje nim zawór elektryczny u mnie w vr6 jest on po lewej stronie jak zdemontuje akumulator to tam go widać -
[silnik] VR6 automat 4 biegowy? jakie obroty i spalanie?
dziunek odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Mój vr6 w automacie pali - miasto 15-17 a trasa około12 tylko w trasie mniej niż 140 nie jade a w mieście też nie jade jak taksówkarz , ale kiedyś jechałem powolutku w trasie to nawet do 9,5 litra spadło , -
Witam no to nastawnik do czyszczenia , ale sam za to się nie bierz bo trzeba go ponownie nastawić prawidłowo i łatwo uszkodzić pompe przy niepoprawnym zmontowaniu . Jeżeli chcesz sam to zrobić to kiedyś znalazłem w necie [ chyba na forum tdi lub audi sorki nie pamiętam ] obszerny opis z fotkami wpisz w google czyszczenie nastawnika tdi i powinieneś znaleźć
-
Stukot silnika przy obciążeniu -vr6.
dziunek odpowiedział fauer → na temat → Silnik, skrzynia biegów
mozemy sobie gdybać kolega niech precyzyjniej opisze słyszalny dżwięk { ja w swoim rano słyszę pompę powietrza wtórnego i to głośno bo pękł przewód od pompy do filtre powietrza , i słychac jak głośno } -
Stukot silnika przy obciążeniu -vr6.
dziunek odpowiedział fauer → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Piotr 22 ma słuszną sugestię hydroregulatory nie trzymają ciśnienia i tyle -
problem z VR brak ciśnienia na jednym cylindrze
dziunek odpowiedział marekstopa1987 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
a świece dobrze dokręcone?? troche dziwne że chodził i po 2 godzinach stracił ciśnienie na jednym garze ale przyczyn może być wiele , uszczelka głowicy , pierścienie szpilki od głowicy nowe dałeś , może być niepoprawnie skręcona głowica , pęknięcie głowicy , spuchnięty korbowód [ w sytuacji gdyby zassał wodę ] itd -
ja polecał bym intercars i wymianę obydwóch łańcuchów ślizgów i napinacza górnego łańcuch polecam swaga góra około180zł , dolny około100zł a napinacz w i łyżwa oraz ślizgi to już w zalerzności który jest u ciebie zastosowany bo są dwa rodzaje ale wszystko powinno zamknąć sie w 700- 800 bez rabatów . Tylko roboty od cholery bo motor trzeba wyjąć
-
niskie obroty w vr6 powinny wachać się w tolerancji 650-750
-
Passat B3 VR6+GAZ Szarpanie przy większym wciśnięcu pedału gazu.
dziunek odpowiedział temat → Instalacja gazowa
PEWNIE KOLEGO MASZ PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA DO WYMIANY, a masz silnik z aparatem zapłonowym czy elektroniczną cewke?? cewki lubią pękać przy mocowaniu i jest przebicie