Skocz do zawartości

fauer

  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fauer

  • Urodziny 26.10.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    suwałki

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1991

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przewody pęcznieją? płyn wywala ze zbiorniczka? Może po prostu czujnik padł, albo korek zbiornika wyrównawczego jest do wymiany.
  2. ...i po zbiorniku. Myślę, ze najlepszym wyjściem będzie jednak kupno nowego. Króciec lubi się złamać, szczególnie po tylu latach.
  3. To w końcu za każdym razem cy nie? W moim przypadku obie świecą tylko rano jakieś 10 s.
  4. Chyba nie rozumiesz do czego służą kontrolki Widziałeś żeby w nowych autach zapalała się kontrolka podczas hamowania? ja nie, a kilkoma jezdziłem i nie sądzę że w tym wypadku miało być inaczej. "gruchy" nigdy nie napełniałem ale wiem, że mam wszystko sprawne(poza wspomaganiem hamulca), bo zmieniałem cieknącą pompę i na poprzedniej było identycznie, poza tym mój znajomy ma też vr-a i sytuacja wygląda tak samo.
  5. Kolego, jeżeli kontrolki się świecą podczas jazdy przy każdym depnięciu na pedał to jest coś nie tak. Na postoju, jak nacisnę szybko z 10 razy to tez mi się zapala obie lampki.
  6. Pedał twardnieje wraz z naciskiem. Co do kontrolek, to żadna nie ma prawa się świecić.
  7. Ciekawa sprawa z tym azotem. U mnie wspomaganie też jest słabe i myślałem,że te pompy tak już mają. Interesujący wątek. Pozdrawiam.
  8. W b3 mam identyczny.Pasuje idealnie na szerokość ze skórzanymi fotelami.
  9. Może jest potrzebna adaptacja przepustnicy ?! Nie napisałeś jakie to auto.
  10. Witam. Winowajcą okazał się przepływomierz. Zostało jeszcze pełzanie na ciepłym silniku,ale to na pewno wina sondy. Nigdy bym nie pomyślał,że przepływka może aż tak namieszać. Mam nadzieje,że pasior jeszcze posłuży jakiś czas,bo szkoda staruszka na złom oddawać
  11. Akurat nie dawno wróciłem i przy 75 stopniach pokazuje 262 ohm. Zauważyłem jeszcze, że z pompy paliwa słychać takie "chrum" raz na dwie sekundy,ale jak zgasiłem i odpaliłem to już tego nie było.Czyli i tak muszę się dobrać do pompy. Jeszcze mam pytanie. Jak na zimnym silniku z odpiętym przepływomierzem pracuje silnik? Osobiście robiłem takie próby tylko na rozgrzanym. Dzisiaj czujnik mierzony przy 15 st.C - 3500 ohm. Czyli według tabeli jest w normie.
  12. Hey. Mój passat znów niedomaga Pojechałem sobie na zakupy,wracam ze sklepu odpalam i się zaczyna:obroty ok.300 obr/min i telepanie,przełączam na gaz wskakuje na 2000,po chwili opada i jest ok.,do rana. Odpalam zimnego,pali elegancko,ale zaraz obroty opadają i gaśnie,teraz zawsze rano muszę trzymać trochę wciśnięty gaz żeby nie zgasł.Jak już ruszę to się dławi(tak jakby były przerwy w dostawie paliwa). Na gazie jezdzi bez zarzutów,chociaż czasami mam wrażenie jakby był słabszy niż zwykle. Na benzynie muszę jezdzić z odpiętą przepływką (rano są takie same objawy,tylko łagodniejsze, a po rozgrzaniu da się jechać,na wolnych nie gaśnie i ciągnie do końca więc pompę bym raczej wykluczył. Sprawdziłem cały dolot,podmieniałem silnik krokowy i czujnik temperatury silnika,ale używany i nie wiem czy dobry. Jeszcze zauważyłem,że po przełączaniu gaz/benzyna,albo ponownym odpaleniu jest poprawa i to diametralna.Mam instalacje z mieszalnikiem. Błędów żadnych nie wywala.Elektryk polecił wymianę sondy i to wszystko z Jego strony,chociaż sam nie wiem,bo z odłączoną nie ma poprawy. Może ktoś coś poradzi?
  13. Zgadza się. U mnie takowa występuje i już była wymieniana,bo się spociła.
  14. Witam. Passat odpalił.Wszystkiemu winien był przewód wn od cewki do kopułki. Był przetarty w niewidocznym miejscu (opaska węża lpg!!!). Po wymianie przewodów wn została cewka kupiona w sklepie i dlatego tak z nim walczyłem! Dopiero dzisiaj po długich przemyśleniach i postach o podmianie cewki poszedłem i wstawiłem starą...odpalił od strzała! Dziękuję Wam za porady i podpowiedzi. Sam mam nauczkę i następnym razem dokładniej sprawdzę takie drobnostki zanim polecę do sklepu po części. Hey
  15. Kostka aparatu nie całe 5V,cewka ok. 11V. Przewód od cewki do masy-jest iskra kontrolna.Wczoraj nawet już mi nerwy puściły i wzięliśmy go na hol,jakieś 300 m i nic. Z dodatkowych możliwe,że pod tylnym siedzeniem,chyba moduł komfortu i sterownik abs,ale oczywiście zapomniałem sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności