Skocz do zawartości

speedvr6

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O speedvr6

  • Urodziny 06.11.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów Wielkopolski

Samochód

  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Kolego zobacz też korek, w korku jest odpowietrznik miałem taki przypadek w volkswagenie t4 nie puszczał i działy sie rózne dziwne rzeczy
  2. W takim razie licz sie z wymianą sprzegla konwertera które zaczyna sypać opiłkami które blokują ci sterownik. Możesz mieć zaciete 2 elektrozawory.Jedz do specjalistycznego zakładu bo nikt w aso ci tego nie zrobi to musi być specjalistyczny warsztat zajmujacy sie tylko i wylacznie skrzyniami automatycznymi. Ja tez je naprawiam ale ostrów to za daleko od krakowa ... podam ci numer do kolegi co naprawia skrzynie w pobliżu krakowa ... Auto-mat sentysz 12 655 81 58 lub 12 269 35 98 Pozdrawiam michal
  3. Na poczatek wymień olej ale raczej jak juz tak jezdzisz i ten dzwięk z slnika dobiega szklanki do wymiany a co powiecie o rozrządzie ??
  4. Słuchaj jeżeli skrzynia nie ma błędów szukaj przyczyn tylko i wylącznie w silniku jak silnik ma blędy skrzynia biegów głupieje wiem bo miałem takie przypadki bo naprawiamy skrzynie tzn mój tato od 88r a ja od 2004 i wiele aut przerobiliśmy także skrzynie ewentualnie zostaw w spokoju pamiętaj o oleju co 50 tys km zółty olej oraz oczywiscie filtr co do sondy lambda są testery podłancza sie przyrząd i sprawdza jej wydajnośc podlec do mechanika bardziej specjalistycznego on ci ją sprawdzi można też sprawdzić wydajnośc obroty itd np przyrządem diagnostycznym autoboss Launch itd Pozdrawiam michał
  5. miałem ten sam przypadek i to była cewka
  6. Dokładnie jazda na gazie bez benzyny dala rezultaty trzeba sie liczyć z jej wymianą pompa kończy swą żywotność
  7. Co ciekawe mój ma przebieg 167 tys km i jest on autentyczny kupiłem go bezpośrednio z pierwszej ręki w berlinie mógl być troche przykatowany bo miał to młodszy gosć . Ładnie stuningowany na 17 na niskich zawieszkach na full wypasie . Powiem o tyle szczescie że sie nic nie stało łancuch nie przeskoczył zawory całe i było to także przy odpaleniu momentalnie go zgasiłem i nie ruszałem .... silnik wyjety a teraz udaje sie do sklepu i opróżniam sie z kasy dzięki
  8. Tak te teleskopy są na bardzo mocny wcisk jeżeli masz dużo siły w rękach bez problemu je wymienisz ja wymeniłem na siłowniki z topranu po zniżkach dałem ok 20 zł za szt i bardzo dobrze sobie radza pozdrawiam
  9. Witam wszystkich użytkowników forum , mam problem ze swoim passatem B4 z 1995r. 2.8 vr6 . Przydazyła mi się bardzo przykra sytułacja a mianowicie napinacz rozrzadu uległ uszkodzeniu i doszło do poluznienia łańcuszka który narobił spustoszenia tzn zdarł całą okładzine ze ślizgów . Zwracam się z takim pytaniem gdzie najlepiej i najtaniej radzicie mi kupic cały rozrząd??????? tzn łancuszek oraz ślizgi + napinacz i w jakiej kwocie sie zamkne?? Proszę o odpowiedzi passat 2.8 vr6 95r. variant
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności