mimoc Zgłoś #21 Napisano 16 Października 2009 Miałem to samo, po zagrzaniu motorek ledwo wyczuwalnie ale jednak kołysał A tu tylko 100tkm.Tak jak kolega Silverb6 sugerował obejrzałem wczoraj przewody.były OK. Ale zauważyłem ,że pokrywa filtra powietrza była niedbale przykręcona.Dokręciłem wszystkie śruby jak należy.Dziś byłem w pracy wydaje mi się że silnik ciszej pracuje przy mocniejszym pedale no i to kołysanie ustało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
windsurfer1 Zgłoś #22 Napisano 17 Października 2009 Mam dokladnie to samo, wczoraj auto bylo u mechanika polecanego przez wszystkich jesli chodzi o serwis auto VW (Ciesielski -serwis w Szczecinie). Przejzeli auto na wylot i co sie okazalo, ze jest to kolejne auto u nich kotre ma takie objawy a nic autu nie dolega. U mnie wszystko jest w porzadku a mimo to czuc drgania. Mechanik jedynie powiedzial ze moze to byc spowodowane zaworem EGR ktory moze byc na wykonczeniu, ale nie ma co sie przjemowac bo jak bedzie trzeba go wymienic to napewno zaswieci sie kontrolka. Tak wiec po "przetrzepaniu" auta na wylot nic nie wyszlo, powiedziano mi zebym jezdzil i sie nie przejmowal a z czasem sie przywyczaje do tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrhz Zgłoś #23 Napisano 2 Czerwca 2014 (edytowane) Witam Panowie spotkał się ktoś z Was z takim problemem - dziwny dźwięk pracującego silnika po lekkim dodaniu gazu słychać "tyrkotanie" jak na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=zLTPsZMVTXE(nie jest to mój samochód ale mam tak samo- 86kkm) wydaje mi się, że dźwięk dobiega z pompy wysokiego ciśnienia. Jakieś sugestie? Dziś sprawdziłem jak pracuje motor w aucie służbowym Tiguan 2012 (25kkm) motor taki jak mój cffb i też jest to "tyrkotanie" może nieco mniejsze. Hmmm. Edytowane 3 Czerwca 2014 przez wrhz Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek84 Zgłoś #24 Napisano 3 Czerwca 2014 Andy sprawdź sobie poduszkę pod skrzynią biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #25 Napisano 4 Czerwca 2014 Dokładnie, też mam takie drgania i prawdopodobnie poducha jest wybbita pod skrzynią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drwrz92 Zgłoś #26 Napisano 4 Czerwca 2014 Witam, pisałem już o moim problemie w innym temacie natomiast nie uzyskałem odpowiedzi, czy jest ktoś w stanie mi pomóc ? mam takowy problem, auto na postoju co kilka sekund na kilka sekund wydaje dzwięk takiego stukania , gdy w tym czasie dodaję gazu to ustaje i tak w kółko. Czy ktoś jest w stanie zdiagnozować moją usterkę? Byłbym bardzo wdzięczny. Passat b6 2.0TDI 140KM DSG 2005r 184tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek84 Zgłoś #27 Napisano 4 Czerwca 2014 Stukot się pojawia jak silnik jest zimny czy cały czas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drwrz92 Zgłoś #28 Napisano 5 Czerwca 2014 Bez znaczenia, mam wrażenie nawet , że gdy silnik jest zimny to objawy zaczynają się nieco później niż gdy jest rozgrzany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
<kielon> Zgłoś #29 Napisano 5 Czerwca 2014 Witam wszystkich , miałem ten sam problem w golfie 5 z silnikiem 1.9 105km obecnie w Passacie 1.9 BKC 105km . Samochód chodzi bez zarzutu jednak na wolnych obrotach jest wyraźnie odczuwalne takie jak by drganie silnika <dziwne szarpnięcia > które czasami występują a czasami nie , jest to bardzo irytujące jak mechanik mówi że wydaje mi się a serwis rozkłada ręce . Poświęciłem na ten problem trochę czasu a wręcz uparłem się to rozwiązac wymieniałem filtry ,poduszki silnika skrzyni ,sprzęgło , napinacze , koło dwumasowe ITP powiem tak co mechanik to inne ciekawe wymiany które nic nie dawały ja dalej to odczuwałem . Przypadkiem poznałem chłopaka z którym się zgadałem i mówi że naprawi mi to w 20min nie wierzyłem umuwiliśmy się i pojechałem z czystej ciekawości . Moje wielkie zaskoczenie postawiłem znajomemu dobry trunk i pokazał co i jak , samochód wkąńcu nie telepie od roku Przygoda z mechanikami bezcenna ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek84 Zgłoś #30 Napisano 5 Czerwca 2014 Czyli co to było ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drwrz92 Zgłoś #31 Napisano 5 Czerwca 2014 przychylam się do pytania ciekawość mnie zżera natomiast w moim przypadku mechanik na 90% zdiagnozował napinacz, wymienię i zobaczymy czy to rzeczywiście to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #32 Napisano 6 Czerwca 2014 <kielon> mogles rozwinac mysl tez jestem ciekawy, sam mam sporadycznie takie objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #33 Napisano 6 Czerwca 2014 Czyli co to było ?? przychylam się do pytania <kielon>mogles rozwinac mysl Po co, przecież wiedza kosztuje, co nie .... "kolega" kielon wpisuje się idealnie w to co ostatnimi czasy coraz częściej widać an forum. Obowiązuje zasada "wiem, ale nie powiem". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #34 Napisano 6 Czerwca 2014 Marek no wiadomo ;/ tylko kurcze troche zal czegos takiego... czlowiek niedlugo pol auta wymiania bo te rwania sa irytujace a jak wystepowaly tak wystepuja i zadnego punktu zaczepnego co to moze byc:/ wiesz ja nawet za taka wiedze mogle zaplacic jesli rzeczywiscie okaze sie skuteczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #35 Napisano 7 Czerwca 2014 Marek no wiadomo ;/ tylko kurcze troche zal czegos takiego... czlowiek niedlugo pol auta wymiania bo te rwania sa irytujace a jak wystepowaly tak wystepuja i zadnego punktu zaczepnego co to moze byc:/ wiesz ja nawet za taka wiedze mogle zaplacic jesli rzeczywiscie okaze sie skuteczna powiem tak też miałem takie bujanie/mam/ wymieniłem na wtryskach gumki jakies podkladki itd wiecie o co be, po tej wymianie czuje ze jest lepiej ale czasem jeszcze sobie zakołysze jak stoje na swiatlach obroty w miejscu oczywiscie teraz jak klime wlaczam to wlasnie czasem sobie bujnie silnikeim ale tak delikatnie bo przed wymiana czuc konkretne bujanie bylo a obroty w miejscu dalej nie szukam szkoda hajsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #36 Napisano 7 Czerwca 2014 Witam wszystkich ' date=' miałem ten sam problem w golfie 5 z silnikiem 1.9 105km obecnie w Passacie 1.9 BKC 105km . Samochód chodzi bez zarzutu jednak na wolnych obrotach jest wyraźnie odczuwalne takie jak by drganie silnika <dziwne szarpnięcia > które czasami występują a czasami nie , jest to bardzo irytujące jak mechanik mówi że wydaje mi się a serwis rozkłada ręce . Poświęciłem na ten problem trochę czasu a wręcz uparłem się to rozwiązac wymieniałem filtry ,poduszki silnika skrzyni ,sprzęgło , napinacze , koło dwumasowe ITP powiem tak co mechanik to inne ciekawe wymiany które nic nie dawały ja dalej to odczuwałem . Przypadkiem poznałem chłopaka z którym się zgadałem i mówi że naprawi mi to w 20min nie wierzyłem umuwiliśmy się i pojechałem z czystej ciekawości . Moje wielkie zaskoczenie postawiłem znajomemu dobry trunk i pokazał co i jak , samochód wkąńcu nie telepie od roku Przygoda z mechanikami bezcenna ;'] zabierzesz ta wiedze do grobu :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #37 Napisano 8 Czerwca 2014 Kolega <kielon> chyba nagania sobie , albo swojemu koledze- mechanikowi klientów, skoro nie chce się podzielić wiedzą. Moim zdaniem ideą forum jest dzielić się z innymi użytkownikami doświadczeniami, a nie coś kombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #38 Napisano 10 Czerwca 2014 Po zejściu z wyższych obrotów na luz dają się odczuć w samochodzie przez chwile drgania. Takie jakby silnik nierówno pracował. Po kilkunastu sekundach czasem dłużej, te drgania ustępują. Witam Miałem podobnie ale tylko przy włączonej klimie. Gdzieś wyczytałem tu na forum że obroty biegu jałowego w silniku 2.0 tdi powinny mieć 860obr/min ja sprawdziłem miałem 819 .Podniosłem obroty na 840 miesiąc temu, zrobiłem jakjeś 3tyś km upały klima non stop chodzi i odpukać na razie cisza nic nie drga, dziwi mnie jedynie to że wcześniej nie odczuwałem tych drgań co prawda autko mam od początku kwietnia i też jeździłem na klimie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekGW Zgłoś #39 Napisano 8 Października 2014 KIELON !!!!!! Bądź człowiekiem............... ????????????? .....:aniolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
da3ro Zgłoś #40 Napisano 4 Listopada 2014 Witam. Skoro po lekkim naciśnięciu na pedał gazu objawy ustępują to zastanawiam się czy podniesienie na kompie minimalnie obrotów do góry nie zniwelowałoby tego problemu, no i zajęło by to około 20 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach