-
Liczba zawartości
72 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Przemek84
- Urodziny 04.04.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
małopolska
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2006
-
Przemek84 obserwuje zawartość → Altec Lansing?????, Ocieranie, Szarpanie przy przyspieszaniu, Blok pomiarowy 95 i oraz 4 innych
-
Ocieranie, Szarpanie przy przyspieszaniu
Przemek84 odpowiedział Sia&Cin_SRZ → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A masz DPF ?? -
U mnie też szarpało raz po raz i jak się okazało uszkodzony był ten właśnie króciec. Pokleiłem i szarpanie narazie zniknęło
-
Co było przyczyną?? Wszyscy napewno są ciekawi.
-
Drgania - nierówna praca silnika na luzie
Przemek84 odpowiedział Andy123 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Czyli co to było ?? -
Drgania - nierówna praca silnika na luzie
Przemek84 odpowiedział Andy123 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Stukot się pojawia jak silnik jest zimny czy cały czas? -
Drgania - nierówna praca silnika na luzie
Przemek84 odpowiedział Andy123 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Andy sprawdź sobie poduszkę pod skrzynią biegów. -
Może ktoś wie czego tyczy się temperatura w bloku pomiarowym nr 95 silnika ?
-
U mnie zakłócenia powodują światła xenonowe. Po wyłączeniu radio działa jak powinno.
-
było już: wartości bloków 67 do 75
-
Sprawdź dane z czujników temp. może któryś nie wskazuje prawidłowo.
-
Tak jak wcześniej pisałem o moim problemie z szarpaniem i stawiałem na turbo i ono właśnie stanowi problem. Wyjazd na wczasy 1400km pomogło, samochód nie szarpie. Czyli wniosek nasuwa się prosty widocznie trzeba takie auto przegonić po dalszej trasie autostradą i tyle. Turbo się widocznie przycinało, a teraz sie troche rozruszało
-
Mam go dopiero od nie dawna więc nie powiem jak w innych temp. U mnie jak szarpie to słychać harczenie jakby coś obcierało. Czujnik temp silnika jak ma takie same wartości to jest ok. Trzeba pokolei: - zrobić porządne logi ( wartości pompek, czujniki itp.); jak z tego wiele nie wynika to: - przejrzeć cały dolot ( uszczelki , czy czy nie cieknie, wąż przy turbo lubi puszczać ); - wężyki podciśnienia; - jak masz dpf to wartości bloków 67 do 75 ( są w nich temp., zapełnienie itp. ); - jak w 100% pewny że to się zrobiło i jest ok to pozostaje niestety turbo; - a jak to już nie pomoże to niestety powolna agonia silnika; Nie mniej jednak trudno znaleźć przyczynę jednoznacznie dla każdego przypadku ponieważ jest masa elementów które mają na to wpływ. Dlatego trzeba szukac pokolei i nic więcej się na to nie poradzi. Jak ktoś znajdzie usterke i ją usunie to niech napisze. ---------- Dodano o 09:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:37 ---------- A jeśli chodzi o odpinanie czujników, egr itp. to wiadomo że po odpięciu auto chodzi inaczej, komp inne wartości zlicza i pewnie nie szarpie, jest to metoda ale nie do końca znajdzie się przyczynę.
-
Mam podobny problem z szarpaniem. Przejrzałem węże od doładowania wymieniłem uszczelki, wężyk podciśnienia do gruszki i jest lepiej szarpnie raz powyżej 2 tys. Podczas szarpania słychać szuranie więc jak nie dolot, węże itp. to pozostaje tylko turbo i nic więcej, ewentualnie można przepływke przeczyścić dla spokoju albo zrobić coś takiego: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=61186&sid=c88099f145e272ff02ca1721a5048c2b pozdr ---------- Dodano o 21:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:59 ---------- poprostu w tym przedziale osiąga maks i brakuje mu powietrza
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
Przemek84 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Jaka cena? Przepływka: 074906461B Olej Castrol 5w30 4L + filtry Mann Filter: powietrza,paliwa,oleju i kabinowy -
Spróbuje podmienić na inną, a pozostałe wartości jak wyglądają?