Skocz do zawartości

Przemek84

  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Przemek84

  • Urodziny 04.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    małopolska

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. U mnie też szarpało raz po raz i jak się okazało uszkodzony był ten właśnie króciec. Pokleiłem i szarpanie narazie zniknęło
  2. Co było przyczyną?? Wszyscy napewno są ciekawi.
  3. Stukot się pojawia jak silnik jest zimny czy cały czas?
  4. Andy sprawdź sobie poduszkę pod skrzynią biegów.
  5. Może ktoś wie czego tyczy się temperatura w bloku pomiarowym nr 95 silnika ?
  6. Przemek84

    Zakłócenia w CB Radiu

    U mnie zakłócenia powodują światła xenonowe. Po wyłączeniu radio działa jak powinno.
  7. było już: wartości bloków 67 do 75
  8. Sprawdź dane z czujników temp. może któryś nie wskazuje prawidłowo.
  9. Tak jak wcześniej pisałem o moim problemie z szarpaniem i stawiałem na turbo i ono właśnie stanowi problem. Wyjazd na wczasy 1400km pomogło, samochód nie szarpie. Czyli wniosek nasuwa się prosty widocznie trzeba takie auto przegonić po dalszej trasie autostradą i tyle. Turbo się widocznie przycinało, a teraz sie troche rozruszało
  10. Mam go dopiero od nie dawna więc nie powiem jak w innych temp. U mnie jak szarpie to słychać harczenie jakby coś obcierało. Czujnik temp silnika jak ma takie same wartości to jest ok. Trzeba pokolei: - zrobić porządne logi ( wartości pompek, czujniki itp.); jak z tego wiele nie wynika to: - przejrzeć cały dolot ( uszczelki , czy czy nie cieknie, wąż przy turbo lubi puszczać ); - wężyki podciśnienia; - jak masz dpf to wartości bloków 67 do 75 ( są w nich temp., zapełnienie itp. ); - jak w 100% pewny że to się zrobiło i jest ok to pozostaje niestety turbo; - a jak to już nie pomoże to niestety powolna agonia silnika; Nie mniej jednak trudno znaleźć przyczynę jednoznacznie dla każdego przypadku ponieważ jest masa elementów które mają na to wpływ. Dlatego trzeba szukac pokolei i nic więcej się na to nie poradzi. Jak ktoś znajdzie usterke i ją usunie to niech napisze. ---------- Dodano o 09:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:37 ---------- A jeśli chodzi o odpinanie czujników, egr itp. to wiadomo że po odpięciu auto chodzi inaczej, komp inne wartości zlicza i pewnie nie szarpie, jest to metoda ale nie do końca znajdzie się przyczynę.
  11. Mam podobny problem z szarpaniem. Przejrzałem węże od doładowania wymieniłem uszczelki, wężyk podciśnienia do gruszki i jest lepiej szarpnie raz powyżej 2 tys. Podczas szarpania słychać szuranie więc jak nie dolot, węże itp. to pozostaje tylko turbo i nic więcej, ewentualnie można przepływke przeczyścić dla spokoju albo zrobić coś takiego: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=61186&sid=c88099f145e272ff02ca1721a5048c2b pozdr ---------- Dodano o 21:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:59 ---------- poprostu w tym przedziale osiąga maks i brakuje mu powietrza
  12. Jaka cena? Przepływka: 074906461B Olej Castrol 5w30 4L + filtry Mann Filter: powietrza,paliwa,oleju i kabinowy
  13. Spróbuje podmienić na inną, a pozostałe wartości jak wyglądają?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności