kzarczyn Zgłoś #1 Napisano 29 Września 2009 Witam Przy małej prędkości rusza mi się kierownica na boki, coś jakby zbieżności nie miał. Koła wyważone, felgi proste, zbieżność zrobiona, tarcze przetoczone, powyżej 30 km/h problem znika, opon nie tnie, luzów w zawieszeniu nie ma. Możliwe że jak się rozgrzeje to problem znika albo po prostu przestaje na to zwracać uwagę. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2009 a masz delikatne luzy kierownicy ? góra dół ? ... powinna być sztywno ... tylko ze to nie ma wplywu na predkosc ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #3 Napisano 29 Września 2009 Kierownica jest sztywno, żadnych luzów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #4 Napisano 29 Września 2009 Pęknięte zbrojenie opony (kord?) . Obejrzyj dokładnie bieżnik na oponach, w jednym miejscu będzie bardziej wytarty, oczywiście najłatwiej będzie na podnośniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markos777 Zgłoś #5 Napisano 29 Września 2009 Przestań jeździć w koleinach lub powyganiaj koty siedzące na osłonie, chociaż po przekroczeniu 30km/h same spadają jak zauważyłeś bo problem znika Popatrz czy nnie ma luzu na drążku kierowniczym. Może przy krzyżaku już się wyrobiło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #6 Napisano 29 Września 2009 Opony biją lub zagięta felga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocha Zgłoś #7 Napisano 29 Września 2009 albo bąbel na oponce,ja tak mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auchi007 Zgłoś #8 Napisano 29 Września 2009 Pęknięte zbrojenie opony... jedz sprawdz opony tak jak koega pisze powyżej bicie wystepuje przy małych predkościach powyżej znika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #9 Napisano 29 Września 2009 Może być też przegub wewnętrzny na wymarciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dufi Zgłoś #10 Napisano 29 Września 2009 Albo zewnętrzny, bo mi postrzeliwuje i czasami mam bicie na kierownicy przy małych predkościach. I tak mi sie wydaje że to bicie jest właśnie przez przegub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #11 Napisano 29 Września 2009 Nawet burchel, czy skrzywiona felga na tylnym kole może spowodować przenoszenie sił na układ kierowniczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #12 Napisano 30 Września 2009 Dzięki za wszelkie info. Opony sprawdzę, w sumie to zaraz będę wymieniał. Ewentualnie może być też przegub, bo mój lewy zewnętrzny dogorywa. Kupiłem sobie przegub tylko czasu jakoś nie mam i tak już 30kkm zrobiłem na strzelającym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcian Zgłoś #13 Napisano 1 Października 2009 Zgadza się. U mnie z powodu guza na tylnej oponie biło kierownicą przy ok 100 km/h, że szok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal12321 Zgłoś #14 Napisano 5 Października 2009 Mialem podobnie. Zbieznosc ok, wszystko ok.... ... tylko ze mi opona strzelila po jakims czasie. Zbrojenie opony mozesz miec zwalone, u mnie tak bylo. Sprawdz opony bo ja mialem na tyle szczescia ze opona mi strzelila przy malej predkosci na pustej drodze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #15 Napisano 5 Sierpnia 2010 a masz delikatne luzy kierownicy ? góra dół ? ... powinna być sztywno ...tylko ze to nie ma wplywu na predkosc ... a co jeśli ma się taki minimalny luz kierownicy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #16 Napisano 6 Sierpnia 2010 a co jeśli ma się taki minimalny luz kierownicy ?? Trzeba się przyzwyczaić albo zapomnieć i nie szarpać za kierę. W B3 to w zasadzie normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirgonzo Zgłoś #17 Napisano 6 Sierpnia 2010 Też mam podobną sytuacje. Zrobiłem geometrie, kąty, założyłem aluski wyważone i buja mi kierownica w niewielkim zakresie. Całe zawieszenie jest ok. No jedynie mam jakiś luz na krzyżaku co słychać przy kręceniu kierownicą, ale to bez tragedii. Ja winie opony. Mam zamiar je zmienić. Jak problem zniknie to napisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sonne1984 Zgłoś #18 Napisano 6 Sierpnia 2010 Proponowałbym przyjrzeć się pompie wspomagania-za mocno naciągnięty pasek lub zajeżdżona pompa mogą powodować takie objawy-niedawno przerabiałem ten temat:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet35i Zgłoś #19 Napisano 6 Sierpnia 2010 Miałem to samo. Oponki do wymiany. U mnie wyglądała jak nowa, ale że przez około pół roku jeździła na przestawionej zbieżności coś się z nią stało i po ustawieniu zbieżności zaczęło szarpać kierownicą. Wymieniliśmy opony na nowe i jest jak ta lala. Spróbuj przełożyć tylne kółka na przód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #20 Napisano 6 Sierpnia 2010 Trzeba się przyzwyczaić albo zapomnieć i nie szarpać za kierę. W B3 to w zasadzie normalne. ten sposób stosuje już od dłuższego czasu , mam taki dojazd do domu tzw. "kocie łby" z 300m i nie zawsze sie jedzie z jedynką bez gazu, luzy troche są .. własnie nie wiem czy to nie na krzyżaku czy w przekładni.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach