Skocz do zawartości

Marcian

  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marcian

  • Urodziny 02.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1993

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam jeszcze pare pytanek gdyz dalej cofa mi sie paliwo, z tym ze, jednego dnia jest ok drugiego nie. Wymieniłem dzis wszystkie przewody gumowe i opaski, przy filtrze pompie (wszystko dopasowane na scisk), nie wymienilem plastikowego zaworka na filtrze bo nigdzie go nie mieli od reki. Jednak pomimo tego przy dodawaniu gazu pojawiają sie pecherze powietrza Dodam ze od zawsze tak mialem nawet przed problemami z cofajacym sie paliwem, ale moze tak tez nie powinno byc, czy paliwo bedzie sie cofac dalej powiem jutro. Daje link do filmiku http://www.youtube.com/watch?v=vA1OWhmbYHA&feature=youtu.be
  2. Dzięki, za odpowiedzi, wszystko mam dobrze póki co, ale kłania mi się wymiana zaworka, nowych opasek, gumowych przewodów ponieważ raz się cofa paliwo a raz nie.
  3. Mam pytanie co do powyższego zdjęcia zaworu zwrotnego plastikowego. Na nim jest namalowana strzałka, w którą stronę ona powinna być kierowana ? w stronę zbiornika jako powrót czy w stronę pompy wtryskowej do silnika ?
  4. ja sie podepne pod temat. Zapomnialem zalac uszlachetniacza i auto stoi zmrozone pod chmurka. Nie mam zabardzo kogos kto by mi je scholowal o cieplego garazu. Wiem ze paliwo zamarazlo w przewodach od zbiornika do filtra. Wymyslilem wiec ze podlacze banke z ropa bezposrednio do filtra ale mam kilka pytan? czy bez problemu pompa zassie to paliwo, uprzednio oczywiscie i tak napelnie filtr swierza, jaka jest srednica gumowych fragmentow przewodow idacych do filtra paliwa bo musze dokupic kawalek?
  5. Skąd dorwałeś fotele i wiązki i za ile ? Rób tutorial jak możesz bo mnie kusi to cudo
  6. Miałem oryginalnie podgrzewane lusterka. Swego czasu przestały grzać, jednak zanim to się stało ich działanie wydawało mi się całkiem sprawne - do wysuszenia mokrego lusterka trzeba było jakieś 5 min, były ciepłe suche, ale nie była to taka temperatura, że parowało. Jednak z biegiem czasu i wieku przestały grzać, więc zakupiłem maty grzewcze na alledrogo i tyle. Ogólnie działają i jest ok, jednak nie jest to już taka wydajność jak ori ponadto ori maty były klejone na całe lusterko a te z allegro wymiarem są mniejsze i co z tego wynika najlepiej grzeje środek natomiast brzegi słabiej i czas wyschnięcia lusterka to już zajmuje 10 min.
  7. Panowie ile może kosztować wymiana wszystkich tulei FEBI z przodu w pasku b3 1,9td ? Nie wiem nawet ile wogole tych tulejek tam jest
  8. Ja popiszę o swoim problemie. Od ponad roku bujam się ze ściąganiem auta w lewo. ściąganie dzieje się w taki sposób, że bywają momenty, chociaż rzadko, że auto nie ściąga i jedzie jak po sznurku (kierownica prosto), ale przez większość ściaga mnie w lewo w taki sposób, że zaraz gdy tylko auto zaczyna się toczyć kierownica przekręca się o jakieś 10 cm w lewo i muszę kontrować w czaasie jazdy - raz mocniej raz słabiej. Podobnie przekręca mi się kierownica i ściąga jak zaczynam cofać - czyli gdy tylko auto zaczyna się toczyć odrazu go wykręca. Miałem wymienione amory, łożyska i poduszki amorów, - bez zmian Regenerowana maglownica bo pociekła - na starej i po regeneracji objaw ten sam, przy okazji regeneracji magla wymienione drążki i końcówki i gumy stabilizatora Sprawdzane na stacji hamulce - żadne koło nie hamuje, hamulce hamują równo (dodam tutaj że przy hamowaniu mam odczucie, że auto jakby się prostuje i tak nie ciągnie) Próbowałem z oponami - mam 2 komplety, letnie na alusach i zimówki na stalowych, na stalowych i alusach tak samo, zamieniane były parami na osiach, potem stronami i bez zmian, Po naprawach w zawieszeniu robiona była zawsze zbieżność i geometria - bez zmian. Gdy kupiłem auto nie ściagało go wogóle, jechał jak po sznurku po ok. 15 tys jazdy zaczęło tak się dziac, najpierw ciągnęło go w prawo lekko a potem coś mu się odwróciło i w lewo zaczęło. Na stacji zero luzów w zawieszeniu, 2 mechaników sprawdzało zawieszenie - również twierdzą, że ok Aha z tyłu wymienione tuleje tylnej belki i amory. Jedyne co niedawno zuważyłem, że auto od storny kierowcy z przodu jest jakby niżej, zmierzyłem i rzeczywiście lewa strona z przodu siedzi niżej o ok 4 cm od prawej - i pozostaje mi chyba uderzyć w sprężyny ? czy mogą to być jeszcze wahacze, tulejki ? noszę już się z zamiarem wymiany wszystkich tulejek jakie są z przodu + sprężyny moze wtedy cos wyjdzie .. ktos ma jakies jeszcze pomysły?
  9. Auto zrobione. Przegwintowane na większą śrubę, olej przepuszczony przez tkanine 2 razy i zalany znowu. Koszt 30 zł - git Silnik wczesniej przepłukany starym profilaktycznie aby nie było opiłek - cała operacja bez zdejmowania miski.
  10. Kupiłem sobie gms gtq 72 za 58 zł, moc nominalna 35W wstawiłem w półke i grają. I powiem tyle - ja nie jestem audiofilem, jak dla mnie to grają ładnie jak na ta cenę i ogólnie jest przepaść w słuchaniu muzyki w aucie. Dzieki wszystkim za pomoc
  11. Wątek o misce to odkopie trochę. . Zmieniałem olej chciałem dokręcić śubę, nawet dużo siły nie użyłem i poszlo, nie wiem czy poszedł gwint w misce, czy na korku. Mało tego, nie dałem rady spowrotem wykręcić, probówałem ciągnąc kombinerkami ale nic nie wychodziło, tylko ciągle się kręciło i kurde... co tu robić... z racji, że korka nie dałem rady wykręcić a tymbardziej wyrwać, uszczelniłem wszystko silikonem wysokotemp i jakoś trzyma.. ale boje się czy to gówno nie wypadnie w czasie jazdy i nie zgubie oleju. Jak myślicie mechanior da rade tą śrubę wyrwać jakoś, wykręcić bo ja nie dałem rady a nie uśmiecha mi się zdejmowanie całej miski i jej wymiana. Czy jest szansa, że korek sobie wypadnie w czasie jazdy, czy jak nie będzie wycieków to jeździć i martwić się przy następnej wymianie ? Czy w przypadku np naprawy olej można spokojnie spuścić i zalać auto tym samym znowu po naprawie ? bo zalałem nowym olejem?
  12. Kur... i mi dziś się zrypało. Zmieniałem olej chciałem dokręcić śubę, nawet dużo siły nie użyłem i poszlo, nie wiem czy poszedł gwint w misce, czy na korku. Mało tego, nie dałem rady spowrotem wykręcić, probówałem ciągnąc kombinerkami ale nic nie wychodziło, tylko ciągle się kręciło i ****... co tu robić... z racji, że korka nie dałem rady wykręcić a tymbardziej wyrwać, uszczelniłem wszystko silikonem wysokotemp i jakoś trzyma.. ale boje się czy to gówno nie wypadnie w czasie jazdy i nie zgubie oleju. Jak myślicie mechanior da rade tą śrubę wyrwać jakoś, wykręcić bo ja nie dałem rady a nie uśmiecha mi się zdejmowanie całej miski i jej wymiana.
  13. Dowiedziałem się, że gms 662 juz nie ma w sprzedaży, jeden ze sprzedawców zachwala i poleca mi takie tylko ze za 120 zl z przesylka Macrom M3C.61 - ktoś coś o tym słyszał ?
  14. Sam dosyć rzadko jeżdżę więc chyba skuszę się na te gmsy 662 - rozumiem, że takie dwudrożne to takie uniwersalne grające ?
  15. http://allegro.pl/gms-662-coax-165mm-lider-budzetowego-audio-i1614093536.html a takie chyba tez podejdą na tył ? Mam takie pytanko jeszcze: skoro chce je włożyc w tył to mam szukać glośników dwudrożnych ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności