Skocz do zawartości
marcin445

głuche stuki w zawieszeniu

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam taki problem poniewaz wymieniłem prawie wszystko w zawieszeniu przednim zaczynajac od łożysk kół, sforzni wahacza , tuleje metalowo-gumowe wahaczy, amortyzatory i łozyska amortyzatorów, a dalej wjeźdzając w niewielkie dzióry słychac głuche stuki dochodzące z przedniego zawieszenia, tak jakby był uszkodzony sforzeń wahacza. Mam pytanie do użytkowników passata 2.0 L czy u nich są takie same odgłosy zawieszenia przedniego. Ostatnio miałem okaje przejechac sie dwoma passatam z silnikiem 1.8 i tam cisza nic nie stuka:638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stabilizator - tuleje i łączniki, z naciskiem na tuleje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też nowe już nie wiem co z tym robić jutro jeszcze jadę wymienić jeszcze gałki kierownicze zrobić zbieżność i kąty kół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze kulowy przegub drążka kierowniczego od strony skrzyni. Rozepnij końcówki drążka kierowniczego i wtedy obadaj, Może tez obejma maglownicy lub magiel. Najlepiej jedz na stacje kontroli pojazdów bo z części niedługo drugiego paska złożysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sanki wymieniłem i tam też wszystko ok maglownica w porządku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawieszenie amortyzatora tez chyba moze powodowac stuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, wymieniłem cały zawias przedni, amory, poduchy z łożyskami, sprężyny, wszystkie silentblocki, sworznie, łaczniki stabilizatora, gumy stabilizatora no wszystko co się da i coś mi stukało pod siedzeniem kierowcy czyli wychodziło na silentblocka, posprawdzałem, poluzowałem i znowu dokręciłem i nic. I tak stukało stukało i przestało i długo był spokój i znowu wróciło. Na naszych pięknych drogach zawsze bedzie stukać:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na naszych drogach ok tylko paru znajomych ma b3 z silnikiem 1,8 i u nich cisza a u mnie się to tłucze i już mnie chu!!!!! bierze wymieniłem wszystko i dalej coś stuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A te małe gumki 2 na stabilizatorze przy sankach/wózku ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień samochód:p A tak na poważnie to może podjedz na szarpaki i niech diagności pogłówkują co stuka. Bo samemu to bedzie trudne do odnalezienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobne objawy i mnie już szlak trafia.Byłem na dwoch stacjach diagnostycznych to mi powiedzieli ze mi sie wydaje ze cos stuka.

U mnie sa takie głuche stuki przedniego zawieszenia przy wolnej jezdzie,skręcaniu po nierównej kostce,drodze itp.

gumy na przegubach ok

Edytowane przez lukasz3724

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, może to wina górnych mocowań amortyzatorów? Nie wiem jak w B5 jest to zrobione (taki masz model w podpisie), ale na pewno też musi być u góry kolumna zawieszenia zamocowana na poduszce gumowej i ułożyskowana. Na stacjach nie sprawdzają tego, bo raczej nie ma jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobne objawy. Wymieniłem wszystki1 tuleje na przodzie puls wszystko do wahacza, przeguby są nowe, drążki też, ale nadal słychać stuki. Czy to mogą być te umocowanie górne amorów?? Dźwięk dobiega bardziej od góry. Ile te mocowania mogą kosztować?? Wymienić przy okazji osłony amorów??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łożysko amorka koło 4 dyszek. Jak osłony całe to nie ma sensu zmieniac. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłem całe zawieszenie (amory, sprężyny, poduszki pod silnikiem, tuleje wahaczy, sworznie wahaczy, gumy na stabilizatorze, końcówki drążków kierowniczych,) i sam nie wiem co jeszcze i dalej stukało... winne było łożysko amortyzatora, po wymianie cisza!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ta sama sytuacje z tym ze u mnie zawiecha byla wymieniana cala. Kompletnie wszystko (bo juz na to przyszedl czas) i dalej stuka. Oczywiscie nieporownywalnie ciszej niz przed remontem ale dalej cos wali. Specjalisci rozkladaja rece a mi juz brakuje pomyslow. No bo co moze stukac jak kompletnie wszystko jest nowe?? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja wiem co ci stuka bo mam to samo, jak klocki juz sa troche zuzyte a prowadnica na zaciskach tez to ci zaciski lekko latają i one właśnie powodują stuki na kostce. mam to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknijcie jeszcze na mechanizm wycieraczek u mnie nie wiem jak to nazwać łącznik,ramie miało luzy i na nierównościach mi klepało, aż dwa razy wyjmowałem kolumnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności