r1278
-
Liczba zawartości
153 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O r1278
- Urodziny 08.01.1970
Informacje osobiste
-
Imię
Radek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
mazowieckie
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
r1278 obserwuje zawartość → problemy z odpalaniem, przewody hamulcowe, wymiana, wymian gum stabilizatora passat B4 i oraz 7 innych
-
Za komplet miedzianych przewodów + przewody elastyczne + 2 cylinderki na tył zapłaciłem 210zł, rurki wyginają się w palcach giętarki nie używałem bo nie było potrzeby przewody ładnie się ułożyły, najgorsze z tego wszystkiego to odpowietrzanie całego układu hamulcowego wraz z pompą. Moja rada dla wszystkich, którzy przymierzają się do wymiany jakiegoś przewodu, najlepiej od razu wymienić cały komplet metalowe i elastyczne.
-
Tak jak pisałem wcześniej wrzucam zdjęcia mojej pompy, a konkretnie zaworów ABS, które szwankowały przy określonej temperaturze problem został rozwiązany poprzez przelutowanie ich, przewody hamulcowe też wymienione,ale z odpowietrzeniem była jazda, w końcu się udało:)
-
W dniu dzisiejszym zdążyłem tylko wyjąć stare dwa biegnące na tył są skorodowane wyłącznie w miejscach gdzie siedzą w zatrzaskach, w sklepie powiedzieli mi żebym zmierzył długość, więc zmierzyłem i jutro idę po nowe,ale przy okazji demontażu przewodów załatwiłem bardzo ważną rzecz a mianowicie odkręciłem dekiel zaworów na pompie ABS i przelutowałem zawory bo abs szfankował w zależności od temperatury, a vag zgłaszał błędy związane z zaworami. Jutro postaram się wrzucić zdjęcia jak to wygląda. A giętarka faktycznie by się przydała
-
Według mojej etki to pompa 3A-S-300 000, ale wygląda w rzeczywistości trochę inaczej, tak więc jutro będę walczył z wymianą o ile dostanę przewody w sklepie.Co ciekawe to ten przewód pękł mi jak zjeżdżałem ze ścieżki diagnostycznej, bo byłem dziś na przeglądzie Dziękuje wszystkim za dotychczasową pomoc.
-
No właśnie chce wymienić cały komplet razem z tymi gumowymi tak żeby było jak najmniej roboty, tylko mam problem nie mogę w swojej etce znaleźć odpowiednich przewodów bo mam pompę hamulcową z abs-em w której przewody do kół wchodzą z góry do pompy jak na rysunku.Czy w sklepie kupię gotowe, czy będą dorabiać?
-
Witam wszystkich. Koledzy mam pytanie odnośnie wymiany przewodów hamulcowych metalowych, dzisiaj pękł mi przewód co idzie od pompy abs na koniec pojazdu, i tu moje pytanie chce wymienić wszystkie metalowe przewody ponieważ już swoje lata mają i będą pękać. Czy ich wymiana jest trudna, na co szczególnie zwrócić uwagę przy wymianie? Dodam że sprawa dotyczy samochodu passat 1,9 TDI kombi z ABS 95r. Za odpowiedz bardzo dziękuje.
-
Co do kostek to polecam firmy MEYLE u mnie w mieście kosztuje 40zł nie do popsucia.
-
wymian gum stabilizatora passat B4
r1278 odpowiedział r1278 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Dzięki za podpowiedzi, panowie popuszczając sanki na co szczególnie zwrócić uwagę, aby silnik mi na głowę nie spadł jak odkręcę coś co nie trzeba -
Witam wszystkich i ponownie zwracam się do Was z następującą prośbą o pomoc.Przeczytałem kilka istniejących wątków na forum i nie znalazłem odpowiedzi więc założyłem nowy temat. Sprawa dotyczy wymiany gum trzymających stabilizator od spodu w Passacie b4, jak je wyjąć? podniosłem samochód odkręciłem koło, końcówkę drążka stabilizatora dwie śruby w pobliżu gumy stabilizatora i zonk zobaczyłem, że aby ją wyjąć muszę zdemontować sanki aby ją wyjąć no ale mam nadzieję że się mylę, czy należy starą czymś wybić z miejsca w którym siedzi? Za pomoc wielkie dzięki.
-
Jaki opornik wstawić aby wskazania temperatury były ok
r1278 odpowiedział cysiokysio → na temat → Elektryka, oświetlenie
Tylko podpięcie pod Vag i tak nic nie da, poza tym że sie dowiemy że licznik oszukuje, do sterownika silnika temperatura jest podawana z jednego czujnika, a na deskę z drugiego czujnika, to co widzi vag jest z czujnika, który podaje temperaturę do sterownika. -
W swoim poprzednim pasku b3 silnik RP 1,8 rozrząd był kolizyjny, zresztą koszty wymiany są dużo niższe niż remont głowicy i nie warto sprawdzać.Teraz wymieniałem w swoim obecnym 1,9 tdi i koszt wyniósł 700 zł wraz z robotą, wymienione zostało: wszystkie paski,rolka, rolka napinacza paska alternatora,napinacz,uszczelniacze na wale,uszczelka pokrywy zaworów i parę pierdół.
-
Jaki opornik wstawić aby wskazania temperatury były ok
r1278 odpowiedział cysiokysio → na temat → Elektryka, oświetlenie
Kolego to nie wina czujnika tylko zegara na desce, pomoże tylko wymiana na drugi miałem to w swoim pokazywał lekko ponad 70 a w rzeczywistości było ok 90 -
Narazie piękne dzięki za odpowiedz, jutro jeszcze sprawdzę wykres bo dziś wykresu nie patrzyłem i podjadę do mechanika niech wyreguluje jak należy bo sam nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o rozrząd, a eksperymentował nie będę Przeczytałem sobie opis regulacji i myślę że dałbym sobie radę, tylko czy pasek rozrządu się nie zluzuje po zluzowaniu śrub od pompy?
-
Witam wszystkich, panowie mam pytanie i prośbę o pomoc.Wczoraj mechanik wymienił mi rozrząd w moim pasacie b4 silnik 1Z, 90km i wszystko jest niby ok, jeździ fajnie pracuje też normalnie,ale zauważyłem różnicę w odpalaniu, co prawda odpala od strzała ale jak by ciężej niż wcześniej przed wymiana kiedy wystarczyło tylko dotknąć i palił, a teraz jak by trochę dłużej trzeba czekać.Podłączyłem pod Vag i w grupie 000 pozycja 2 wartość się wacha od 45 do 48 na biegu jałowym to chyba trochę za mało ?Czy kąt wtrysku ustawiany pompą jest do poprawki i czy ten który pokazuje vag można w jakiś sposób skorygować programem?Za pomoc piękne dzięki