Skocz do zawartości

r1278

  • Liczba zawartości

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O r1278

  • Urodziny 08.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mazowieckie

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Za komplet miedzianych przewodów + przewody elastyczne + 2 cylinderki na tył zapłaciłem 210zł, rurki wyginają się w palcach giętarki nie używałem bo nie było potrzeby przewody ładnie się ułożyły, najgorsze z tego wszystkiego to odpowietrzanie całego układu hamulcowego wraz z pompą. Moja rada dla wszystkich, którzy przymierzają się do wymiany jakiegoś przewodu, najlepiej od razu wymienić cały komplet metalowe i elastyczne.
  2. Tak jak pisałem wcześniej wrzucam zdjęcia mojej pompy, a konkretnie zaworów ABS, które szwankowały przy określonej temperaturze problem został rozwiązany poprzez przelutowanie ich, przewody hamulcowe też wymienione,ale z odpowietrzeniem była jazda, w końcu się udało:)
  3. W dniu dzisiejszym zdążyłem tylko wyjąć stare dwa biegnące na tył są skorodowane wyłącznie w miejscach gdzie siedzą w zatrzaskach, w sklepie powiedzieli mi żebym zmierzył długość, więc zmierzyłem i jutro idę po nowe,ale przy okazji demontażu przewodów załatwiłem bardzo ważną rzecz a mianowicie odkręciłem dekiel zaworów na pompie ABS i przelutowałem zawory bo abs szfankował w zależności od temperatury, a vag zgłaszał błędy związane z zaworami. Jutro postaram się wrzucić zdjęcia jak to wygląda. A giętarka faktycznie by się przydała
  4. Według mojej etki to pompa 3A-S-300 000, ale wygląda w rzeczywistości trochę inaczej, tak więc jutro będę walczył z wymianą o ile dostanę przewody w sklepie.Co ciekawe to ten przewód pękł mi jak zjeżdżałem ze ścieżki diagnostycznej, bo byłem dziś na przeglądzie Dziękuje wszystkim za dotychczasową pomoc.
  5. No właśnie chce wymienić cały komplet razem z tymi gumowymi tak żeby było jak najmniej roboty, tylko mam problem nie mogę w swojej etce znaleźć odpowiednich przewodów bo mam pompę hamulcową z abs-em w której przewody do kół wchodzą z góry do pompy jak na rysunku.Czy w sklepie kupię gotowe, czy będą dorabiać?
  6. Witam wszystkich. Koledzy mam pytanie odnośnie wymiany przewodów hamulcowych metalowych, dzisiaj pękł mi przewód co idzie od pompy abs na koniec pojazdu, i tu moje pytanie chce wymienić wszystkie metalowe przewody ponieważ już swoje lata mają i będą pękać. Czy ich wymiana jest trudna, na co szczególnie zwrócić uwagę przy wymianie? Dodam że sprawa dotyczy samochodu passat 1,9 TDI kombi z ABS 95r. Za odpowiedz bardzo dziękuje.
  7. Ja walczyłem dosłownie pół dnia, moja rada młotek, dobry pobijak, wiertło do rozwiercenia sworznia. Najlepiej wyjmij całą zwrotnicę i operację przeprowadź na stole warsztatowym, tylko do zdjęcia końcówki drążka kierowniczego najlepiej jak byś miał ściągacz, oczywiście potem zbierzność.
  8. r1278

    kostka stacyjki

    Co do kostek to polecam firmy MEYLE u mnie w mieście kosztuje 40zł nie do popsucia.
  9. Dzięki za podpowiedzi, panowie popuszczając sanki na co szczególnie zwrócić uwagę, aby silnik mi na głowę nie spadł jak odkręcę coś co nie trzeba
  10. Witam wszystkich i ponownie zwracam się do Was z następującą prośbą o pomoc.Przeczytałem kilka istniejących wątków na forum i nie znalazłem odpowiedzi więc założyłem nowy temat. Sprawa dotyczy wymiany gum trzymających stabilizator od spodu w Passacie b4, jak je wyjąć? podniosłem samochód odkręciłem koło, końcówkę drążka stabilizatora dwie śruby w pobliżu gumy stabilizatora i zonk zobaczyłem, że aby ją wyjąć muszę zdemontować sanki aby ją wyjąć no ale mam nadzieję że się mylę, czy należy starą czymś wybić z miejsca w którym siedzi? Za pomoc wielkie dzięki.
  11. Tylko podpięcie pod Vag i tak nic nie da, poza tym że sie dowiemy że licznik oszukuje, do sterownika silnika temperatura jest podawana z jednego czujnika, a na deskę z drugiego czujnika, to co widzi vag jest z czujnika, który podaje temperaturę do sterownika.
  12. W swoim poprzednim pasku b3 silnik RP 1,8 rozrząd był kolizyjny, zresztą koszty wymiany są dużo niższe niż remont głowicy i nie warto sprawdzać.Teraz wymieniałem w swoim obecnym 1,9 tdi i koszt wyniósł 700 zł wraz z robotą, wymienione zostało: wszystkie paski,rolka, rolka napinacza paska alternatora,napinacz,uszczelniacze na wale,uszczelka pokrywy zaworów i parę pierdół.
  13. Kolego to nie wina czujnika tylko zegara na desce, pomoże tylko wymiana na drugi miałem to w swoim pokazywał lekko ponad 70 a w rzeczywistości było ok 90
  14. Narazie piękne dzięki za odpowiedz, jutro jeszcze sprawdzę wykres bo dziś wykresu nie patrzyłem i podjadę do mechanika niech wyreguluje jak należy bo sam nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o rozrząd, a eksperymentował nie będę Przeczytałem sobie opis regulacji i myślę że dałbym sobie radę, tylko czy pasek rozrządu się nie zluzuje po zluzowaniu śrub od pompy?
  15. Witam wszystkich, panowie mam pytanie i prośbę o pomoc.Wczoraj mechanik wymienił mi rozrząd w moim pasacie b4 silnik 1Z, 90km i wszystko jest niby ok, jeździ fajnie pracuje też normalnie,ale zauważyłem różnicę w odpalaniu, co prawda odpala od strzała ale jak by ciężej niż wcześniej przed wymiana kiedy wystarczyło tylko dotknąć i palił, a teraz jak by trochę dłużej trzeba czekać.Podłączyłem pod Vag i w grupie 000 pozycja 2 wartość się wacha od 45 do 48 na biegu jałowym to chyba trochę za mało ?Czy kąt wtrysku ustawiany pompą jest do poprawki i czy ten który pokazuje vag można w jakiś sposób skorygować programem?Za pomoc piękne dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności