marcin445 Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2009 witam wszystkich mam taki problem poniewaz wymieniłem prawie wszystko w zawieszeniu przednim zaczynajac od łożysk kół, sforzni wahacza , tuleje metalowo-gumowe wahaczy, amortyzatory i łozyska amortyzatorów, a dalej wjeźdzając w niewielkie dzióry słychac głuche stuki dochodzące z przedniego zawieszenia, tak jakby był uszkodzony sforzeń wahacza. Mam pytanie do użytkowników passata 2.0 L czy u nich są takie same odgłosy zawieszenia przedniego. Ostatnio miałem okaje przejechac sie dwoma passatam z silnikiem 1.8 i tam cisza nic nie stuka:638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2009 stabilizator - tuleje i łączniki, z naciskiem na tuleje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2009 też nowe już nie wiem co z tym robić jutro jeszcze jadę wymienić jeszcze gałki kierownicze zrobić zbieżność i kąty kół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #4 Napisano 28 Września 2009 Może jeszcze kulowy przegub drążka kierowniczego od strony skrzyni. Rozepnij końcówki drążka kierowniczego i wtedy obadaj, Może tez obejma maglownicy lub magiel. Najlepiej jedz na stacje kontroli pojazdów bo z części niedługo drugiego paska złożysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #5 Napisano 28 Września 2009 sanki wymieniłem i tam też wszystko ok maglownica w porządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteq87 Zgłoś #6 Napisano 29 Września 2009 zawieszenie amortyzatora tez chyba moze powodowac stuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #7 Napisano 29 Września 2009 Ja powiem tak, wymieniłem cały zawias przedni, amory, poduchy z łożyskami, sprężyny, wszystkie silentblocki, sworznie, łaczniki stabilizatora, gumy stabilizatora no wszystko co się da i coś mi stukało pod siedzeniem kierowcy czyli wychodziło na silentblocka, posprawdzałem, poluzowałem i znowu dokręciłem i nic. I tak stukało stukało i przestało i długo był spokój i znowu wróciło. Na naszych pięknych drogach zawsze bedzie stukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #8 Napisano 29 Września 2009 na naszych drogach ok tylko paru znajomych ma b3 z silnikiem 1,8 i u nich cisza a u mnie się to tłucze i już mnie chu!!!!! bierze wymieniłem wszystko i dalej coś stuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #9 Napisano 29 Września 2009 A te małe gumki 2 na stabilizatorze przy sankach/wózku ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #10 Napisano 30 Września 2009 wszystko wymienione !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #11 Napisano 30 Września 2009 Zmień samochód:p A tak na poważnie to może podjedz na szarpaki i niech diagności pogłówkują co stuka. Bo samemu to bedzie trudne do odnalezienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz3724 Zgłoś #12 Napisano 6 Października 2009 (edytowane) Ja mam podobne objawy i mnie już szlak trafia.Byłem na dwoch stacjach diagnostycznych to mi powiedzieli ze mi sie wydaje ze cos stuka. U mnie sa takie głuche stuki przedniego zawieszenia przy wolnej jezdzie,skręcaniu po nierównej kostce,drodze itp. gumy na przegubach ok Edytowane 6 Października 2009 przez lukasz3724 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #13 Napisano 10 Października 2009 Łukasz, może to wina górnych mocowań amortyzatorów? Nie wiem jak w B5 jest to zrobione (taki masz model w podpisie), ale na pewno też musi być u góry kolumna zawieszenia zamocowana na poduszce gumowej i ułożyskowana. Na stacjach nie sprawdzają tego, bo raczej nie ma jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz3724 Zgłoś #14 Napisano 20 Października 2009 Dzieki za info rafał. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #15 Napisano 20 Października 2009 Witam. Mam podobne objawy. Wymieniłem wszystki1 tuleje na przodzie puls wszystko do wahacza, przeguby są nowe, drążki też, ale nadal słychać stuki. Czy to mogą być te umocowanie górne amorów?? Dźwięk dobiega bardziej od góry. Ile te mocowania mogą kosztować?? Wymienić przy okazji osłony amorów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volgi Zgłoś #16 Napisano 20 Października 2009 Łożysko amorka koło 4 dyszek. Jak osłony całe to nie ma sensu zmieniac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #17 Napisano 20 Października 2009 Ja zmieniłem całe zawieszenie (amory, sprężyny, poduszki pod silnikiem, tuleje wahaczy, sworznie wahaczy, gumy na stabilizatorze, końcówki drążków kierowniczych,) i sam nie wiem co jeszcze i dalej stukało... winne było łożysko amortyzatora, po wymianie cisza! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #18 Napisano 20 Października 2009 Ja mam ta sama sytuacje z tym ze u mnie zawiecha byla wymieniana cala. Kompletnie wszystko (bo juz na to przyszedl czas) i dalej stuka. Oczywiscie nieporownywalnie ciszej niz przed remontem ale dalej cos wali. Specjalisci rozkladaja rece a mi juz brakuje pomyslow. No bo co moze stukac jak kompletnie wszystko jest nowe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #19 Napisano 21 Października 2009 a ja wiem co ci stuka bo mam to samo, jak klocki juz sa troche zuzyte a prowadnica na zaciskach tez to ci zaciski lekko latają i one właśnie powodują stuki na kostce. mam to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1278 Zgłoś #20 Napisano 21 Października 2009 Zerknijcie jeszcze na mechanizm wycieraczek u mnie nie wiem jak to nazwać łącznik,ramie miało luzy i na nierównościach mi klepało, aż dwa razy wyjmowałem kolumnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach