A-rek Zgłoś #3581 Napisano 6 Marca 2014 nie masz ich jeszcze na samochodzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3582 Napisano 6 Marca 2014 Nie ale pasowac powinny na 100 %, tak mówi Etka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dżahym Zgłoś #3583 Napisano 8 Marca 2014 Witam! Czy któryś z kolegów wie może gdzie można dostać zestawy naprawcze do pompy hamulcowej TRW - Passat 2001r? Przekopałem hurtownie. sklepy i nie ma. Może od czegoś pasuje? Kupiłbym nową - ale nie jestem pewien na 100% czy jajca z hamulcami w moim Passacie to wina pompy, ale od czegoś trzeba zacząć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #3584 Napisano 9 Marca 2014 Witam Koledzy jaka powina być wartość w 17-instruments kanał 035 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
losiacz Zgłoś #3585 Napisano 12 Marca 2014 Witam, czy ktoś może przenosił filtr oparów paliwa (wersja USA) z wnęki na koło gdzieś w inne miejsce albo zna warsztat który coś takiego potrafi zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3586 Napisano 12 Marca 2014 Witam, czy ktoś może przenosił filtr oparów paliwa (wersja USA) z wnęki na koło gdzieś w inne miejsce albo zna warsztat który coś takiego potrafi zrobić? mam ten sam problem check sie pali mechanicy rozkładają ręce:sciana:sciana:sciana:sciana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
losiacz Zgłoś #3587 Napisano 12 Marca 2014 Kupiłem dzisiaj filtr na wersję europejską i mechanik powiedział że powinno dać radę go założyć. Ale też powiedział że w razie czego ten filtr amerykański może włożyć w tylne nadkole. Może miejsca nie za bogato ale by się zmieścił. Dam znać czy się udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #3588 Napisano 15 Marca 2014 (edytowane) Witam Koledzy zbliża mi się wymiana rozrządu jakiej firmy kupić poszczególne elementy kasa nie gra roli ( no ASO nie bardzo mnie interesuje) i jeszcze jedna sprawa czy i gdzie szukać etykiety bloków pomiarowych oraz czy jest cos takiego z czego można się dowiedzieć porównać bloki pomiarowe mojego auta z danymi fabrycznymi silnik AMX Edytowane 15 Marca 2014 przez slawekzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #3589 Napisano 16 Marca 2014 Witam, kod silnika AMX, skrzynia manualna, chce wymienic olej w skrzyni biegow, jaki dokladnie rodzaj kupic i ile trzeba? a co do rozrzadu to kupilem dwa dni temu na allegro caly zestaw INA + pompa wody Ruville. Za calosc zaplacilem niecale 700zl z przesylka kurierska. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3590 Napisano 20 Marca 2014 Witam Koledzy może ktoś podpowie co może być przyczyną huczenia w przednich kołach w napędzie 4 Motion przy wchodzeniu w zakręty -łuki jak i w prawo tak i w lewo. Rozumiem że łożysko może się „posypać” w jednym kole ale w obu na raz ? Dodam że jakiś rok temu z lewej strony wymieniałem osłonę przegubu bo była rozerwana (wszystko było wyczyszczone, nasmarowane i poskładane do kupy) ale jeśli byłby to przegub to tylko by pukał a przy skręcie a nie huczał. Może jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3591 Napisano 20 Marca 2014 Rozumiem że łożysko może się „posypać” w jednym kole ale w obu na raz ? A dlaczego nie ? Też podejrzewałem łożysko z przodu bo było już głośno w aucie. Okazało się że padło z tyłu ( takie samo jak z przodu jak coś ) w międzyczaie założyłem zimówki i nadal coś delikatnie huczy. Sprawdziłem i na 99% mam kolejne do wymiany z tyłu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3592 Napisano 20 Marca 2014 A dlaczego nie ? Też podejrzewałem łożysko z przodu bo było już głośno w aucie. Okazało się że padło z tyłu ( takie samo jak z przodu jak coś ) w międzyczaie założyłem zimówki i nadal coś delikatnie huczy. Sprawdziłem i na 99% mam kolejne do wymiany z tyłu... tez tylko przy skręcie huczało ? jak sprawdziłeś bo 4x4 nie można podnieść i "rozpędzić kół silnikiem" z tego co sie dowiedziałem. a przegub wykluczasz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3593 Napisano 20 Marca 2014 tez tylko przy skręcie huczało ?jak sprawdziłeś bo 4x4 nie można podnieść i "rozpędzić kół silnikiem" z tego co sie dowiedziałem. a przegub wykluczasz ? Na prostej też ale w łukach się nasilało, książkowe objawy padniętego łożyska. Sprawdzałem na podnośniku a koło było rozpędzane siłą rąk do tego żeby się upewnić zostało zdjęte koło i zacisk ( kilka minut pracy ) i było w wtedy już pewne. Łożysko wydawało " dźwięki " , co jakiś czas przeskakiwało... Teraz z prawym z tyłu mam to samo ale nie ma czasu zrobić, czekam jak będę przekładał sprężyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3594 Napisano 20 Marca 2014 Na prostej też ale w łukach się nasilało, książkowe objawy padniętego łożyska.Sprawdzałem na podnośniku a koło było rozpędzane siłą rąk do tego żeby się upewnić zostało zdjęte koło i zacisk ( kilka minut pracy ) i było w wtedy już pewne. Łożysko wydawało " dźwięki " , co jakiś czas przeskakiwało... Teraz z prawym z tyłu mam to samo ale nie ma czasu zrobić, czekam jak będę przekładał sprężyny będę zmieniał w tygodniu zimówki na letnie to sprawdzę jak piszesz wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3595 Napisano 20 Marca 2014 WitamKoledzy zbliża mi się wymiana rozrządu jakiej firmy kupić poszczególne elementy kasa nie gra roli ( no ASO nie bardzo mnie interesuje) skoro kasa nie gra roli to oddaj auto do ASO, jeśli nie ASO to INA, SKF, Ruville. jeszcze jedna sprawa czy i gdzie szukać etykiety bloków pomiarowych oraz czy jest cos takiego z czego można się dowiedzieć porównać bloki pomiarowe mojego auta z danymi fabrycznymi silnik AMX też szukałem czegoś takiego i ciężka sprawa.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #3596 Napisano 20 Marca 2014 ja juz szukam i szukam i nic w tym temacie a szkoda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3597 Napisano 21 Marca 2014 Miałem kiedyś taki zestaw bloków pomiarowych , też miałem plan żeby zerkać, ale po co . Jak nie zapomnę to Wam ten opis bloków znajdę. Tak naprawdę kluczowe w silniku są napinacze i jeżeli tam wartości mieszczą się w normie to jest super . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #3598 Napisano 21 Marca 2014 Miałem kiedyś taki zestaw bloków pomiarowych , też miałem plan żeby zerkać, ale po co . Jak nie zapomnę to Wam ten opis bloków znajdę. Tak naprawdę kluczowe w silniku są napinacze i jeżeli tam wartości mieszczą się w normie to jest super . Pozdr a jaka jest własnie ta norma i blok 90 tak czy inny jest o napinaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sodowy Zgłoś #3599 Napisano 22 Marca 2014 Koledzy, mam pytanie. W różnych miejscach różnie piszą więc wole rozwiać wszelkie wątpliwość i nie kupować potem nowej skrzyni biegów. Mam passata 2.8 v6 4x4 automat i wpadł mi do głowy pomysł aby założyć hak i zacząć podróże po europie z przyczepką taką DMC 1100kg Wiem, że dla silnika taki ciężar to pestka, ale rozchodzi się o skrzynie. Jedni mówią, że z Naszymi skrzynkami nie można holować bo coś się może popsuć, inni z kolei twierdzą jedź i nie obawiaj się o nic. Jak to jest naprawde. Muszę kupić nowy samochód, czego nie chciał bym robić czy śmiało montować hak i na podbój europy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3600 Napisano 22 Marca 2014 (edytowane) Koledzy, mam pytanie. W różnych miejscach różnie piszą więc wole rozwiać wszelkie wątpliwość i nie kupować potem nowej skrzyni biegów. Mam passata 2.8 v6 4x4 automat i wpadł mi do głowy pomysł aby założyć hak i zacząć podróże po europie z przyczepką taką DMC 1100kg Wiem, że dla silnika taki ciężar to pestka, ale rozchodzi się o skrzynie. Jedni mówią, że z Naszymi skrzynkami nie można holować bo coś się może popsuć, inni z kolei twierdzą jedź i nie obawiaj się o nic. Jak to jest naprawde. Muszę kupić nowy samochód, czego nie chciał bym robić czy śmiało montować hak i na podbój europy? Kolego wszystko zależy od stanu skrzyni , jeżeli skrzynia jest w dobrej kondycji nic nie powinno się stać . Wiadomo że skrzynia "zużywa" się w trakcie normalnej jazdy z każym przejechanym kilometrem, gdyż każda część auta ma swój resurs techniczny.Wiadomo większa masa ma wpływ na przyspieszone zużycie. Ja jeździłem często z przyczepami i jedno co zauważyłem to wszystko zależy od przyczepy , a nie zawsze od jej masy. Inaczej się ciągnie przyczepkę z plandeką gdzie wraz ze wzrostem prędkości opór wiatru wzrasta masakrycznie, a inaczej przyczepkę niską bądz nawet lawete. Jak jeździłem z przyczepkami kiedyś podłączałem Vaga w czasie jazdy i jedno co zauważyłem, to że temp oleju w skrzyni jest wyższa niż jakbym jechał normalnie bez przyczepki,choć nadal była w normie. Także kolego jeżeli ze skrzynią wszystko jest w porządku, nie przegrzewa się, czas na podbój Europy! Edytowane 22 Marca 2014 przez Prezes007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach