Kuczi Zgłoś #4121 Napisano 5 Października 2015 cześć Bartek, wiem że to dość dawno pisałeś, ale możesz mi podpowiedzieć/wytłumaczyć jak zrobić w passku z 4motion napęd na przód lub tył?? Mysle że kolega pisał o innym aucie niż passat B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4122 Napisano 6 Października 2015 Witam. Panowie miałbym prośbę abyście zajrzeli pod maskę i zobaczyli gdzie podłączony jest ten wężyk podciśnieniowy. Rozpiął mi się a nigdzie nie mogę znaleźć gdzie był wetknięty. Przez to strasznie syczy pod maską no i wiadomo, że to powinno być na miejscu. 3 zdjęcia poniżej.http://i58.tinypic.com/vqtlc3.jpg http://i58.tinypic.com/65psh3.jpg http://i60.tinypic.com/14bud8w.jpg Nikt nie potrafi pomóc? Mam jeszcze inne pytanko. Jako, że sypie mi się automat przed pojechaniem do fachowca chciałbym sam spróbować zrobić co się da tzn. skontrolować stan oleju (dolać), poczyścić wszystkie kostki od sterowników itp. wszystko co mogę zrobić w domowych warunkach, dlatego chciałbym wiedzieć gdzie szukać kostek/wpięć od skrzyni biegów, słyszałem, że gdzieś pod nogami pasażera coś jest a także pod spodem samochodu ale nie mam pojęcia gdzie szukać tych wtyczek. Mam dostęp do kanału, więc jak ktoś by był uprzejmy napisać mi co mogę jeszcze zrobić sam (słyszałem też, że coś przy lewarku) to byłbym bardzo wdzięczny. Chodzi mi o: 1. Jak dolać ten olej do skrzyni? (olej mam zgodny ze specyfikacją VW) 2. Gdzie znajdują się wszystkie wtyczki związane ze skrzynią biegów od sterowników itp. wiązki kabli. 3. Co jeszcze mogę zrobić sam? Byłbym bardzo wdzięczny na odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #4123 Napisano 7 Października 2015 Witam.Posypała mi się skrzynia, na 1 biegu wyje jak głupia i tdo tego jeszcze "chrupie"... Czy nie orientuje się ktoś gdzie można zregenerować manualną skrzynię biegów? Ewentualnie czy nie obiła się komuś o uszy skrzynia na sprzedaż do silnika AMX? Pozdrawiam. Mam to samo naprawa 1 biegu to koszt kolo 500 pln mozna wymienić z 2.5TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4124 Napisano 8 Października 2015 Ja mam problem u siebie w drzeniem calej budy podczas jazdy. Zaczęło się od tego że w czwerwcu przy około 120 km/h zaczynał wpadac w drganie samochod przy 130 juz odpuszczalo, na warsztacie stwierdzili ze to wina kol a w szcegolnosci tylnego lewego (zadne inne nie wpadalo w drgania na podnosniku). Felgi wszystkie wyprostowalem opony sa ok wrzucilem drugi komplet i zaczal wpadac w wibracje przy 100 km/h.. Wszystkie przeguby sa niby w porzadku, wal rowniez i polosie, mowia ze prawdopodobnie moze byc wina skrzyni, w tej chwili tak drzy auto ze nie da sie jechac i nikt nie wie o co chodzi. Pomocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mztoja Zgłoś #4125 Napisano 9 Października 2015 Mnie zawsze uczyli, żeby w takich sytuacjach zawsze zaczynać od kół. Napisałeś kolego, że sprawdziłeś - ale tak dla porządku zapytam: czy sprawdziłeś też opony pod kątem guzów? Nie wiem czy sprawdzając koła korzystałeś z wyważarki, ale nawet jeżeli ona pokazuje, że koło jest wyważone to gdy opona ma guza wyważarka tego nie wykaże. Czasami niewielki guz potrafi dużo namieszać. Obejrzyj jeszcze opony pod kątem zużycia bieżnika - jeżeli będą małe miejsca gdzie wyraźnie widać mniejszą ilość bieżnika znaczy to, że opona w tym miejscu ma guza i będzie wtedy auto zachowywało się tak jak opisujesz. Wał, półosie, przeguby czy skrzynia moim skromnym zdaniem nie powodowałyby takiego zachowania się samochodu. Oczywiście niewykluczone, że się mylę Uważam tylko, że zanim przejdzie się do szukania poważnych usterek należy na 100% wyeliminować te najbardziej oczywiste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #4126 Napisano 11 Października 2015 Ja mam problem u siebie w drzeniem calej budy podczas jazdy.Zaczęło się od tego że w czwerwcu przy około 120 km/h zaczynał wpadac w drganie samochod przy 130 juz odpuszczalo, na warsztacie stwierdzili ze to wina kol a w szcegolnosci tylnego lewego (zadne inne nie wpadalo w drgania na podnosniku). Felgi wszystkie wyprostowalem opony sa ok wrzucilem drugi komplet i zaczal wpadac w wibracje przy 100 km/h.. Wszystkie przeguby sa niby w porzadku, wal rowniez i polosie, mowia ze prawdopodobnie moze byc wina skrzyni, w tej chwili tak drzy auto ze nie da sie jechac i nikt nie wie o co chodzi. Pomocy!!! Zaczął bym od sprawdzenia poduszek silnika skrzyni i mostu. Miałem podobne objawy u siebie ale tylko przy pewnej prędkości trzęsło i po wymianie poduszki silnika która wyglądała podejrzanie wszystko się uspokoiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4127 Napisano 11 Października 2015 Z kolami wszystko w porządku. Auto sprawdzałem na jeszcze dwóch innych kompletach felg i caly czas to samo. Ale mysle ze znalazłem rozwiązanie. Mechanik nie zauważył ze jednak przegub wewnętrzny ma luz. Jutro ma przyjść nowy i sie wszystko okaże ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo2006 Zgłoś #4128 Napisano 12 Października 2015 ja walczę z wibracjami 4motion od lutego tego roku sprawdzone i wykluczone koła, tarcze, piasty OK. (dwa komplety nowych opon na prościutkich felgach;) ) wymienione dwie poduszki silnika wymieniony jeden przedni wew. przegub ponieważ miał niewielki luz wymieniona przednia półoś ponieważ lekko wibrowała na podnośniku wał jak nowy( nowa podpora, jeden przegub i wyważanie) przy okazji zrzucania wału wymieniona naderwana przednia metalowo-gumowa tuleja mostu wszystko oczywiście na nowych częściach i co..............?????? i dalej to samo!!!!!!! teraz szukam mostu, ponoć on może być również odpowiedzialny za wibracje (diagnoza kolejnego mechanika) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4129 Napisano 14 Października 2015 To mam kolego to samo co Ty. Teraz jestem po wymianie wszystkich poduszek i dalej to samo. Jutro jade sprawdIc piasty. Mechanicy rozkladaj ręce. - - - - - aktualizacja - - - - - A Tobie tez wibruje tylko przy jakiejś określonej prędkości? Jeszcze słyszałem ze to moze być mechanizm różnicowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4130 Napisano 15 Października 2015 Sprawdziłem piastt i tarcze i wszystko jest ok. A auto drzy nadal i w sumie tez nie zawsze czasami przy 120 sie jechac nie da a czasmi do 160 go rozpedze i nic a pozniej jak spuszcze noge z gazu to w przedziale od 130 do 110 km/h auto znowu wpada w drgania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4131 Napisano 16 Października 2015 Drgania u mnie były po zakupie, na kompie był błąd cewki, po wymianie temat ucichł. Proponuje podpiac pod kompa czy nic nie ma. Jeżeli cewka zacząć od oczyszczenia pinów kostki cewki można delikatnie przygiąć by lepiej zwierały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4132 Napisano 16 Października 2015 Auto nie ma zadnych bledów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patyczak Zgłoś #4133 Napisano 16 Października 2015 Tez miałem drgania wymiana poduszek pod skrzynią pomogła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4134 Napisano 16 Października 2015 poduszki tez wymieniłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #4135 Napisano 17 Października 2015 Mało pocieszające dla innych ale mam to samo. Niby była tylna tylna lewa opona zząbkowana, wymiana opon i podmiana felg też oczywiście nic nie dało. Ostatnio remontowałem skrzynię, zaczęła wyć i rozleciały się prawie łożyska. Teraz skrzynia ok a wibracje przy 120-130 są strasznie denerwujące. Na zimnym samochodzie prawie nie wyczuwalne ale po kilku kilometrach jest już nie ciekawie. Wymieniałem tarcze bo przy hamowaniu wibracje były większe ale pomogło to prawie nic. Teraz jeżdżę aż coś się rozleci bardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4136 Napisano 17 Października 2015 U mnie tak samo sie zaczelo od tylnego lewego kola Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo2006 Zgłoś #4137 Napisano 17 Października 2015 (edytowane) KUCZLAW... wydaje mi się że mógł pisać właśnie o b5/b5fl. jest to możliwe. na forum audi a6 jeżdżą takie cuda na kiju (quattro na tył) Edytowane 17 Października 2015 przez pablo2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #4138 Napisano 22 Października 2015 Witam dołączam sie do was którzy maja drżące passaty czy ktoś z podlaskiego poleci mi mechanika który mi poszuka tych objawów i nie zrujnuje kieszeni u mnie dwa komplety opon tarcze wymienione skrzynia sprawdzona poloski i przeguby tez. Co dalej robić zakres wibracji 130 do 160 czuć aż na pedale gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4139 Napisano 22 Października 2015 No to i ja dołączę Auto mam 2 lata i jest tak z tego co kojarzę od zawsze. Wibracje mam delikatne, az tak nie przeszkadzają w jeździe. Są powyżej 110 km/h o ile dobrze pamiętam, widać po kierownicy jak drży i ręce na niej. Nic z tym nie robię, nie pogarsza się. Dwa komplety opon mam nowych i to samo. Tarcze z przodu wymienione i bez różnicy. Mam do wymiany tarcze tył ale już widzę ze nie pomoże Jak zdejmę nogę z gazu na chwilkę i z powrotem przyspieszę mam wrażenie że jest ok przez chwilę. Jeżeli to by się potwierdziło to wychodzi na jakąś awarię układu napędowego. Wał, most, przeguby .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4140 Napisano 22 Października 2015 Ostatnio powierzchownie przegladal mi auto znajomy mechanik i bez ściągania oslon z tylnich przegubów wewnętrznych stwierdził ze nie ma tam smaru albo jest stary który nie ma juz swoich właściwości. Jutro będę to sprawdzal dokladnie moze to bedzie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach