Skocz do zawartości
kruber

Nierówne niskie obroty 1.8 T.

Rekomendowane odpowiedzi

Lpg rozjechało mapę PB.Reset do fabrycznych,adaptacja przepustnicy ,zebrać na nowo mapę Pb,sprawdzić przewód idący od kolektora ssącego do zaworu ciśnienia doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem jak powiedziałes, utawienia fabryczne,adaptacja,ale dalej to samo, może wtryski jeszcze sprawdze, czy vagiem dam rade?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie pojedziesz do gazownika? Ewidentnie problemem jest LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gazownik ustawił mape gazu ale nic to nie zmieniło, więc odłączył mi gaz żeby sprawdzić czy gaz ma na to jakiś wpływ. Bujałem się na benzynie i dalej poranny problem z wypadaniem aż do osiągnięcia 90 stopni

 

załączam logi

 

Saturday 12 January 2013 10:09:22

4B0 906 018 DH 1.8L R4/5VT G01 0004

 

Group A: '032 Group B: Not Running

At Idle Partial Throttle No Data No Data

TIME -10-10% -10-10% TIME

Marker STAMP % % STAMP

0.02 1.1 0.8

0.62 1.1 0.8

1.26 1.1 0.8

1.88 1.1 0.8

2.49 1.1 0.8

3.12 1.1 0.8

3.71 1.1 0.8

4.35 1.1 0.8

5.04 1.1 0.8

5.69 1.1 0.8

6.30 1.1 0.8

6.91 1.1 0.8

7.53 1.1 0.8

8.20 1.1 0.8

8.81 1.1 0.8

9.42 1.1 0.8

10.01 1.1 0.8

10.63 1.1 0.8

11.30 1.1 0.8

11.93 1.1 0.8

12.60 1.1 0.8

13.24 1.1 0.8

13.86 1.1 0.8

14.47 1.1 0.8

15.08 1.1 0.8

15.71 1.1 0.8

16.31 1.1 0.8

16.90 1.1 0.8

17.53 1.1 0.8

18.20 1.1 0.8

18.81 1.1 0.8

19.43 1.1 0.8

20.09 1.1 0.8

20.70 1.1 0.8

21.34 1.1 0.8

22.01 1.1 0.8

22.61 1.1 0.8

23.28 1.1 0.8

23.90 1.1 0.8

24.52 1.1 0.8

25.17 1.1 0.8

25.78 1.1 0.8

26.40 1.1 0.8

27.02 1.1 0.8

27.62 1.1 0.8

28.25 1.1 0.8

28.90 1.1 0.8

29.56 1.1 0.8

30.18 1.1 0.8

30.80 1.1 0.8

31.41 1.1 0.8

32.02 1.1 0.8

32.64 1.1 0.8

33.21 1.1 0.8

33.81 1.1 0.8

34.38 1.1 0.8

34.98 1.1 0.8

35.55 1.1 0.8

36.12 1.1 0.8

36.69 1.1 0.8

37.18 1.1 0.8

37.76 1.1 0.8

38.35 1.1 0.8

38.99 1.1 0.8

39.60 1.1 0.8

40.23 1.1 0.8

40.90 1.1 0.8

41.54 1.1 0.8

42.16 1.1 0.8

42.77 1.1 0.8

43.39 1.1 0.8

44.00 1.1 0.8

44.63 1.1 0.8

45.28 1.1 0.8

45.89 1.1 0.8

46.51 1.1 0.8

47.11 1.1 0.8

47.73 1.1 0.8

48.32 1.1 0.8

48.92 1.1 0.8

49.60 1.1 0.8

50.23 1.1 0.8

50.90 1.1 0.8

51.51 1.1 0.8

52.12 1.1 0.8

52.71 1.1 0.8

53.31 1.1 0.8

53.88 1.1 0.8

54.48 1.1 0.8

55.05 1.1 0.8

55.65 1.1 0.8

56.22 1.1 0.8

56.84 1.1 0.8

57.40 1.1 0.8

58.03 1.1 0.8

58.59 1.1 0.8

59.15 1.1 0.8

59.76 1.1 0.8

60.37 1.1 0.8

60.97 1.1 0.8

61.58 1.1 0.8

62.19 1.1 0.8

62.82 1.1 0.8

63.49 1.1 0.8

64.11 1.1 0.8

64.71 1.1 0.8

65.31 1.1 0.8

65.92 1.1 0.8

66.51 1.1 0.8

67.11 1.1 0.8

67.68 1.1 0.8

68.28 1.1 0.8

68.87 1.1 0.8

69.39 1.1 0.8

69.88 1.1 0.8

70.43 1.1 0.8

71.04 1.1 0.8

71.60 1.1 0.8

72.22 1.1 0.8

72.83 1.1 0.8

73.53 1.1 0.8

74.13 1.1 0.8

74.81 1.1 0.8

75.41 1.1 0.8

76.02 1.1 0.8

76.65 1.1 0.8

77.31 1.1 0.8

77.90 1.1 0.8

78.53 1.1 0.8

79.21 1.1 0.8

79.81 1.1 0.8

80.43 1.1 0.8

81.09 1.1 0.8

86.02 1.1 0.8

86.59 1.1 0.8

87.18 1.1 0.8

87.78 1.1 0.8

88.36 1.1 0.8

88.92 1.1 0.8

 

---------- Dodano o 20:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:28 ----------

 

Group A: '014 Group B: '015

Engine Speed Engine Load # of Misfires Misfire Recognition Misfire Cyl. 1 Misfire Cyl. 2

TIME 740-6800 rpm 15-175% 0-5 TIME

Marker STAMP /min % STAMP

1.29 800 26.3 155 Enabled 0.02 153 0

3.18 800 27.1 158 Enabled 1.96 156 0

5.08 840 26.3 160 Enabled 3.77 159 0

6.88 840 26.3 162 Enabled 5.69 161 0

8.86 800 26.3 166 Enabled 7.61 164 0

10.78 800 25.6 169 Enabled 9.48 167 0

12.65 840 26.3 171 Enabled 11.42 170 0

14.51 800 25.6 173 Enabled 13.26 171 0

16.38 800 24.8 176 Enabled 15.15 174 0

18.19 800 26.3 182 Enabled 16.99 178 0

19.90 840 25.6 189 Enabled 18.78 183 0

21.64 800 24.8 195 Enabled 20.48 191 0

23.32 840 24.8 203 Enabled 22.15 199 0

25.19 800 24.8 208 Enabled 23.91 205 0

27.14 840 24.8 220 Enabled 25.86 212 0

29.03 840 24.8 4 Enabled 27.80 1 0

30.86 840 25.6 15 Enabled 29.64 7 0

32.70 840 24.8 23 Enabled 31.48 17 0

34.57 840 24.8 34 Enabled 33.37 27 0

36.47 800 24.8 41 Enabled 35.19 38 0

38.36 800 24.8 47 Enabled 37.09 42 0

40.28 800 24.8 55 Enabled 38.97 52 0

42.18 840 24.8 62 Enabled 40.95 56 0

44.07 800 24.8 69 Enabled 42.85 63 0

45.91 840 24.8 74 Enabled 44.68 70 0

47.64 800 24.8 81 Enabled 46.49 78 0

49.40 840 24.1 87 Enabled 48.23 85 0

51.15 840 24.1 97 Enabled 49.96 91 0

52.90 800 24.1 100 Enabled 51.68 98 0

54.68 800 24.1 103 Enabled 53.47 101 0

56.44 840 24.1 107 Enabled 55.27 104 0

58.22 800 24.8 112 Enabled 57.06 108 0

59.96 800 24.8 119 Enabled 58.78 113 0

61.77 840 24.8 124 Enabled 60.59 123 0

63.60 800 24.8 126 Enabled 62.38 124 0

65.39 1520 19.5 127 Enabled 64.22 127 0

67.27 1320 20.3 127 Enabled 66.06 127 0

69.17 1320 19.5 127 Enabled 67.89 127 0

70.98 1320 19.5 127 Enabled 69.78 127 0

72.74 1320 18.8 127 Enabled 71.56 127 0

74.47 1320 19.5 127 Enabled 73.35 127 0

76.25 1320 19.5 127 Enabled 75.07 127 0

78.03 1320 18.8 127 Enabled 76.81 127 0

79.92 1320 18.8 127 Enabled 78.65 127 0

 

---------- Dodano o 20:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:33 ----------

 

Linki do logów: Surowe Linki BBCode (forum)

 

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110932.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110933.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110934.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110935.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
więc odłączył mi gaz żeby sprawdzić czy gaz ma na to jakiś wpływ.

Odłączył czy wyłączył? Aby całkowicie wykluczyć LPG trzeba by zaślepić wyjścia z kolektora do wtrysków LPG i czujnika ciśnienia.

Czy te logi nie były robione zaraz po skasowaniu błędów?

Kanały 002, 003, 115, 118 robione statycznie nic nam nie mówią trzeba je logować dynamicznie.

Wypadające zapłony masz tylko na 1 cylindrze. Zamień świecę i cewkę z 1 z którymś innym i wtedy zobacz co będzie się dziać na kanale 015, 016.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

świece nowe włożyłem i cewki też 4 miałem na podmianę nówki z serwisu i dalej to samo,na zimnym wypadają LPG gazownik odłączył kompa od wtryskówi zasilanie wtrysków gazowy- tylko tyle, ok

jutro zrobię logi na zimnym 002,003,115,118 bez kasowania błędów to załączę, jakieś sugestie? samochód sprowadzony z niemiec 1,5 miesiaca temu niemiec założył instalację w 2008 roku i zrobił na niej w 5 lat ok 130 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hejka, a może czasami siadł moduł wzmocnienia zapłonu,który jest na obudowie filtra powietrza do niego podpięte dwie wtyczki.spróbujcie co wam szkodzi.U mnie pomogło,,,pozdro////:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w AWT ten moduł ponoć nie występuje w tej postaci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci kolego zapłony wypadaja na benzynie mimo nowych świec i cewek to vag ci pokarze króren to cylinder wiec pozamieniaj miejscami swiece i cewki a ewentualnie zmierz kompresje na cylindrach bo i zawór mogl sie wypalic. i jak bedzie ponizej 8 barów to beda wypadac zapłony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lpg rozjechało mapę PB.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale od paru gazownikow slyszalem, ze w 1.8T ciezko jest rozjechac mape Pb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kkaappeerr

Chciałbym podpiąćsię pod ten temat, ponieważ nie chę zaśmiecać forum, proszę o wyrozumiałość

 

Witam Panowie, mam pewien problem z instalacją LPG w moim samochodem (sekwencja).

Chodzi o to, ze zauważyłem, ze z kolanka wchodzącego do reduktora ucieka płyn chłodzący (w miejscu gdzie gumowy przewód nachodzi na kolanko). Jednak problem w tym, że na łączeniu kolanka z reduktorem ucieka gaz (kolanko na łączeniu z reduktorem ma małe luzy, kiedy nim poruszam gaz ulatnia się mocniej). Wydaje mi się to dziwne, że na łączeniu kolanka, przez które płynie płyn chłodzący ulatnia się gaz.......

 

Możecie mi trochę rozjaśnić sytuację, jest to normalne? Czy wymiana kolanka i uszczelki pomoże?

 

Pozdrawiam serdecznie Andrzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
świece nowe włożyłem i cewki też 4

Czy rozumiesz to?

Zamień świecę i cewkę z 1 z którymś innym i wtedy zobacz co będzie się dziać na kanale 015, 016.

Mówię to po to, aby wykluczyć cewkę i święcę. Jeśli po takim sprawdzeniu zapłony nadal będą wypadać na pierwszym cylindrze to do sprawdzenia wtrysk PB i ciśnienie.

logi na zimnym

Na zimnym to nie rób bo szkoda katować turbiny.

hejka, a może czasami siadł moduł wzmocnienia zapłonu
w AWT ten moduł ponoć nie występuje w tej postaci

Dokładnie w AWT nie występuje.

Nie wiem ile w tym prawdy, ale od paru gazownikow slyszalem, ze w 1.8T ciezko jest rozjechac mape Pb.

Taaak?? A którą mapę PB? Tą która jest w sterowniku silnika? Czy te mapy, które są w sterowniku LPG? A jest ich dwie mapa czasów PB na PB i mapa czasów PB na LPG. ;)

 

Witam Panowie, mam pewien problem z instalacją LPG w moim samochodem (sekwencja).

Jaki reduktor masz w aucie? Jeżeli sączy się płyn chłodniczy to należało by określić czy wystarczy skręcić ścisk, czy wymienić przewód, czy wymienić kolanko. Gaz nie może się z tego miejsca ulatniać ponieważ świadczy to o nieszczelności wewnątrz reduktora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tą która jest w sterowniku silnika?
O ta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cewki i świece wykluczyłem, sprawdzę ciśnienie na cylindrze i wtrysk może coś się urodzi, wtryski juz znalazłem gdyby co :)

dzieki za podpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6af ... 03e40.html

 

jak widać przewód był dolutowany i trzymał się na kilka drucików SEV miał racje żeby sprawdzić przewody dochodzące do cewki na 1 szy cylinder bo tam wypadały zapłony. Czy ktoś wie po co jest ten dodatkowy przewód, związany zapewne z instalacją gazową? Czy można go rozpiąć?2013-01-19 14.54.32_800x600.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
. Czy ktoś wie po co jest ten dodatkowy przewód, związany zapewne z instalacją gazową?
Prawdopodobnie centralka lpg potrzebuje do poprawnej pracy sygnal z cewki i dlatego jest podpieta. Pytanie czemu akurat w tamtym miejscu.

W zaleznosci od instalacji czy umiejetnosci gaziarza sygnal mozna pobrac z innego miejsca. Wiecej nie wiem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie, sprawa się rozwiązała:

ciśnienie na 1 i 2 gim garku niskie, ściąganie głowicy (wypalone gniazda zaworowe i zawory wydechowe popękane) remont głowicy 1500 zł Huzar, mechanik robota z częsciami (wymieniony też rozrzad 1700) tak więc nieźle poleciałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.ja tez mam problem z tymi obrotami na zimnym silniku ok ale na rozgrzanym juz wariuja i nawet potrafi zgasnac.ale bez wł klimy jest ok.gdy tylko ja wł to juz zaczyna falowac.bylem u mechanika cos kombinował z adaptacja przepustnicy ala stwierdził ze jest do wymiany.zadna kontrolka nie swieci.jesli ktos moze podsunac jakis pomysł na co jeszcze zerknac byłbym wdzieczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bylem u mechanika cos kombinował z adaptacja przepustnicy
A zagladal do niej do srodka?

 

Na poczatek rozebrac i przeczyscic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Była wyciagnieta i myta.mechanik cos mówił ze cos tam jest powycierane,ale dziwi mnie to ze bez obciazenia czyli bez wł klimy jest ok.po jej wł zaczyna falowac i dławi silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności