karol27 Zgłoś #121 Napisano 10 Stycznia 2013 Lpg rozjechało mapę PB.Reset do fabrycznych,adaptacja przepustnicy ,zebrać na nowo mapę Pb,sprawdzić przewód idący od kolektora ssącego do zaworu ciśnienia doładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #122 Napisano 12 Stycznia 2013 zrobiłem jak powiedziałes, utawienia fabryczne,adaptacja,ale dalej to samo, może wtryski jeszcze sprawdze, czy vagiem dam rade? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #123 Napisano 12 Stycznia 2013 Czemu nie pojedziesz do gazownika? Ewidentnie problemem jest LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #124 Napisano 12 Stycznia 2013 gazownik ustawił mape gazu ale nic to nie zmieniło, więc odłączył mi gaz żeby sprawdzić czy gaz ma na to jakiś wpływ. Bujałem się na benzynie i dalej poranny problem z wypadaniem aż do osiągnięcia 90 stopni załączam logi Saturday 12 January 2013 10:09:22 4B0 906 018 DH 1.8L R4/5VT G01 0004 Group A: '032 Group B: Not Running At Idle Partial Throttle No Data No Data TIME -10-10% -10-10% TIME Marker STAMP % % STAMP 0.02 1.1 0.8 0.62 1.1 0.8 1.26 1.1 0.8 1.88 1.1 0.8 2.49 1.1 0.8 3.12 1.1 0.8 3.71 1.1 0.8 4.35 1.1 0.8 5.04 1.1 0.8 5.69 1.1 0.8 6.30 1.1 0.8 6.91 1.1 0.8 7.53 1.1 0.8 8.20 1.1 0.8 8.81 1.1 0.8 9.42 1.1 0.8 10.01 1.1 0.8 10.63 1.1 0.8 11.30 1.1 0.8 11.93 1.1 0.8 12.60 1.1 0.8 13.24 1.1 0.8 13.86 1.1 0.8 14.47 1.1 0.8 15.08 1.1 0.8 15.71 1.1 0.8 16.31 1.1 0.8 16.90 1.1 0.8 17.53 1.1 0.8 18.20 1.1 0.8 18.81 1.1 0.8 19.43 1.1 0.8 20.09 1.1 0.8 20.70 1.1 0.8 21.34 1.1 0.8 22.01 1.1 0.8 22.61 1.1 0.8 23.28 1.1 0.8 23.90 1.1 0.8 24.52 1.1 0.8 25.17 1.1 0.8 25.78 1.1 0.8 26.40 1.1 0.8 27.02 1.1 0.8 27.62 1.1 0.8 28.25 1.1 0.8 28.90 1.1 0.8 29.56 1.1 0.8 30.18 1.1 0.8 30.80 1.1 0.8 31.41 1.1 0.8 32.02 1.1 0.8 32.64 1.1 0.8 33.21 1.1 0.8 33.81 1.1 0.8 34.38 1.1 0.8 34.98 1.1 0.8 35.55 1.1 0.8 36.12 1.1 0.8 36.69 1.1 0.8 37.18 1.1 0.8 37.76 1.1 0.8 38.35 1.1 0.8 38.99 1.1 0.8 39.60 1.1 0.8 40.23 1.1 0.8 40.90 1.1 0.8 41.54 1.1 0.8 42.16 1.1 0.8 42.77 1.1 0.8 43.39 1.1 0.8 44.00 1.1 0.8 44.63 1.1 0.8 45.28 1.1 0.8 45.89 1.1 0.8 46.51 1.1 0.8 47.11 1.1 0.8 47.73 1.1 0.8 48.32 1.1 0.8 48.92 1.1 0.8 49.60 1.1 0.8 50.23 1.1 0.8 50.90 1.1 0.8 51.51 1.1 0.8 52.12 1.1 0.8 52.71 1.1 0.8 53.31 1.1 0.8 53.88 1.1 0.8 54.48 1.1 0.8 55.05 1.1 0.8 55.65 1.1 0.8 56.22 1.1 0.8 56.84 1.1 0.8 57.40 1.1 0.8 58.03 1.1 0.8 58.59 1.1 0.8 59.15 1.1 0.8 59.76 1.1 0.8 60.37 1.1 0.8 60.97 1.1 0.8 61.58 1.1 0.8 62.19 1.1 0.8 62.82 1.1 0.8 63.49 1.1 0.8 64.11 1.1 0.8 64.71 1.1 0.8 65.31 1.1 0.8 65.92 1.1 0.8 66.51 1.1 0.8 67.11 1.1 0.8 67.68 1.1 0.8 68.28 1.1 0.8 68.87 1.1 0.8 69.39 1.1 0.8 69.88 1.1 0.8 70.43 1.1 0.8 71.04 1.1 0.8 71.60 1.1 0.8 72.22 1.1 0.8 72.83 1.1 0.8 73.53 1.1 0.8 74.13 1.1 0.8 74.81 1.1 0.8 75.41 1.1 0.8 76.02 1.1 0.8 76.65 1.1 0.8 77.31 1.1 0.8 77.90 1.1 0.8 78.53 1.1 0.8 79.21 1.1 0.8 79.81 1.1 0.8 80.43 1.1 0.8 81.09 1.1 0.8 86.02 1.1 0.8 86.59 1.1 0.8 87.18 1.1 0.8 87.78 1.1 0.8 88.36 1.1 0.8 88.92 1.1 0.8 ---------- Dodano o 20:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:28 ---------- Group A: '014 Group B: '015 Engine Speed Engine Load # of Misfires Misfire Recognition Misfire Cyl. 1 Misfire Cyl. 2 TIME 740-6800 rpm 15-175% 0-5 TIME Marker STAMP /min % STAMP 1.29 800 26.3 155 Enabled 0.02 153 0 3.18 800 27.1 158 Enabled 1.96 156 0 5.08 840 26.3 160 Enabled 3.77 159 0 6.88 840 26.3 162 Enabled 5.69 161 0 8.86 800 26.3 166 Enabled 7.61 164 0 10.78 800 25.6 169 Enabled 9.48 167 0 12.65 840 26.3 171 Enabled 11.42 170 0 14.51 800 25.6 173 Enabled 13.26 171 0 16.38 800 24.8 176 Enabled 15.15 174 0 18.19 800 26.3 182 Enabled 16.99 178 0 19.90 840 25.6 189 Enabled 18.78 183 0 21.64 800 24.8 195 Enabled 20.48 191 0 23.32 840 24.8 203 Enabled 22.15 199 0 25.19 800 24.8 208 Enabled 23.91 205 0 27.14 840 24.8 220 Enabled 25.86 212 0 29.03 840 24.8 4 Enabled 27.80 1 0 30.86 840 25.6 15 Enabled 29.64 7 0 32.70 840 24.8 23 Enabled 31.48 17 0 34.57 840 24.8 34 Enabled 33.37 27 0 36.47 800 24.8 41 Enabled 35.19 38 0 38.36 800 24.8 47 Enabled 37.09 42 0 40.28 800 24.8 55 Enabled 38.97 52 0 42.18 840 24.8 62 Enabled 40.95 56 0 44.07 800 24.8 69 Enabled 42.85 63 0 45.91 840 24.8 74 Enabled 44.68 70 0 47.64 800 24.8 81 Enabled 46.49 78 0 49.40 840 24.1 87 Enabled 48.23 85 0 51.15 840 24.1 97 Enabled 49.96 91 0 52.90 800 24.1 100 Enabled 51.68 98 0 54.68 800 24.1 103 Enabled 53.47 101 0 56.44 840 24.1 107 Enabled 55.27 104 0 58.22 800 24.8 112 Enabled 57.06 108 0 59.96 800 24.8 119 Enabled 58.78 113 0 61.77 840 24.8 124 Enabled 60.59 123 0 63.60 800 24.8 126 Enabled 62.38 124 0 65.39 1520 19.5 127 Enabled 64.22 127 0 67.27 1320 20.3 127 Enabled 66.06 127 0 69.17 1320 19.5 127 Enabled 67.89 127 0 70.98 1320 19.5 127 Enabled 69.78 127 0 72.74 1320 18.8 127 Enabled 71.56 127 0 74.47 1320 19.5 127 Enabled 73.35 127 0 76.25 1320 19.5 127 Enabled 75.07 127 0 78.03 1320 18.8 127 Enabled 76.81 127 0 79.92 1320 18.8 127 Enabled 78.65 127 0 ---------- Dodano o 20:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:33 ---------- Linki do logów: Surowe Linki BBCode (forum) http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110932.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110933.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110934.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110935.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #125 Napisano 12 Stycznia 2013 więc odłączył mi gaz żeby sprawdzić czy gaz ma na to jakiś wpływ. Odłączył czy wyłączył? Aby całkowicie wykluczyć LPG trzeba by zaślepić wyjścia z kolektora do wtrysków LPG i czujnika ciśnienia. Czy te logi nie były robione zaraz po skasowaniu błędów? Kanały 002, 003, 115, 118 robione statycznie nic nam nie mówią trzeba je logować dynamicznie. Wypadające zapłony masz tylko na 1 cylindrze. Zamień świecę i cewkę z 1 z którymś innym i wtedy zobacz co będzie się dziać na kanale 015, 016. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #126 Napisano 12 Stycznia 2013 świece nowe włożyłem i cewki też 4 miałem na podmianę nówki z serwisu i dalej to samo,na zimnym wypadają LPG gazownik odłączył kompa od wtryskówi zasilanie wtrysków gazowy- tylko tyle, ok jutro zrobię logi na zimnym 002,003,115,118 bez kasowania błędów to załączę, jakieś sugestie? samochód sprowadzony z niemiec 1,5 miesiaca temu niemiec założył instalację w 2008 roku i zrobił na niej w 5 lat ok 130 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaper65 Zgłoś #127 Napisano 12 Stycznia 2013 hejka, a może czasami siadł moduł wzmocnienia zapłonu,który jest na obudowie filtra powietrza do niego podpięte dwie wtyczki.spróbujcie co wam szkodzi.U mnie pomogło,,,pozdro////:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #128 Napisano 12 Stycznia 2013 w AWT ten moduł ponoć nie występuje w tej postaci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #129 Napisano 13 Stycznia 2013 Jak Ci kolego zapłony wypadaja na benzynie mimo nowych świec i cewek to vag ci pokarze króren to cylinder wiec pozamieniaj miejscami swiece i cewki a ewentualnie zmierz kompresje na cylindrach bo i zawór mogl sie wypalic. i jak bedzie ponizej 8 barów to beda wypadac zapłony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #130 Napisano 13 Stycznia 2013 Lpg rozjechało mapę PB.Nie wiem ile w tym prawdy, ale od paru gazownikow slyszalem, ze w 1.8T ciezko jest rozjechac mape Pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kkaappeerr Zgłoś #131 Napisano 13 Stycznia 2013 Chciałbym podpiąćsię pod ten temat, ponieważ nie chę zaśmiecać forum, proszę o wyrozumiałość Witam Panowie, mam pewien problem z instalacją LPG w moim samochodem (sekwencja). Chodzi o to, ze zauważyłem, ze z kolanka wchodzącego do reduktora ucieka płyn chłodzący (w miejscu gdzie gumowy przewód nachodzi na kolanko). Jednak problem w tym, że na łączeniu kolanka z reduktorem ucieka gaz (kolanko na łączeniu z reduktorem ma małe luzy, kiedy nim poruszam gaz ulatnia się mocniej). Wydaje mi się to dziwne, że na łączeniu kolanka, przez które płynie płyn chłodzący ulatnia się gaz....... Możecie mi trochę rozjaśnić sytuację, jest to normalne? Czy wymiana kolanka i uszczelki pomoże? Pozdrawiam serdecznie Andrzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #132 Napisano 13 Stycznia 2013 świece nowe włożyłem i cewki też 4 Czy rozumiesz to? Zamień świecę i cewkę z 1 z którymś innym i wtedy zobacz co będzie się dziać na kanale 015, 016. Mówię to po to, aby wykluczyć cewkę i święcę. Jeśli po takim sprawdzeniu zapłony nadal będą wypadać na pierwszym cylindrze to do sprawdzenia wtrysk PB i ciśnienie. logi na zimnym Na zimnym to nie rób bo szkoda katować turbiny. hejka, a może czasami siadł moduł wzmocnienia zapłonu w AWT ten moduł ponoć nie występuje w tej postaci Dokładnie w AWT nie występuje. Nie wiem ile w tym prawdy, ale od paru gazownikow slyszalem, ze w 1.8T ciezko jest rozjechac mape Pb. Taaak?? A którą mapę PB? Tą która jest w sterowniku silnika? Czy te mapy, które są w sterowniku LPG? A jest ich dwie mapa czasów PB na PB i mapa czasów PB na LPG. Witam Panowie, mam pewien problem z instalacją LPG w moim samochodem (sekwencja). Jaki reduktor masz w aucie? Jeżeli sączy się płyn chłodniczy to należało by określić czy wystarczy skręcić ścisk, czy wymienić przewód, czy wymienić kolanko. Gaz nie może się z tego miejsca ulatniać ponieważ świadczy to o nieszczelności wewnątrz reduktora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #133 Napisano 13 Stycznia 2013 Tą która jest w sterowniku silnika? O ta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #134 Napisano 14 Stycznia 2013 cewki i świece wykluczyłem, sprawdzę ciśnienie na cylindrze i wtrysk może coś się urodzi, wtryski juz znalazłem gdyby co dzieki za podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #135 Napisano 19 Stycznia 2013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6af ... 03e40.html jak widać przewód był dolutowany i trzymał się na kilka drucików SEV miał racje żeby sprawdzić przewody dochodzące do cewki na 1 szy cylinder bo tam wypadały zapłony. Czy ktoś wie po co jest ten dodatkowy przewód, związany zapewne z instalacją gazową? Czy można go rozpiąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #136 Napisano 21 Stycznia 2013 . Czy ktoś wie po co jest ten dodatkowy przewód, związany zapewne z instalacją gazową?Prawdopodobnie centralka lpg potrzebuje do poprawnej pracy sygnal z cewki i dlatego jest podpieta. Pytanie czemu akurat w tamtym miejscu.W zaleznosci od instalacji czy umiejetnosci gaziarza sygnal mozna pobrac z innego miejsca. Wiecej nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #137 Napisano 26 Kwietnia 2013 witam ponownie, sprawa się rozwiązała: ciśnienie na 1 i 2 gim garku niskie, ściąganie głowicy (wypalone gniazda zaworowe i zawory wydechowe popękane) remont głowicy 1500 zł Huzar, mechanik robota z częsciami (wymieniony też rozrzad 1700) tak więc nieźle poleciałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo Zgłoś #138 Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam.ja tez mam problem z tymi obrotami na zimnym silniku ok ale na rozgrzanym juz wariuja i nawet potrafi zgasnac.ale bez wł klimy jest ok.gdy tylko ja wł to juz zaczyna falowac.bylem u mechanika cos kombinował z adaptacja przepustnicy ala stwierdził ze jest do wymiany.zadna kontrolka nie swieci.jesli ktos moze podsunac jakis pomysł na co jeszcze zerknac byłbym wdzieczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #139 Napisano 4 Sierpnia 2014 bylem u mechanika cos kombinował z adaptacja przepustnicyA zagladal do niej do srodka? Na poczatek rozebrac i przeczyscic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo Zgłoś #140 Napisano 4 Sierpnia 2014 Była wyciagnieta i myta.mechanik cos mówił ze cos tam jest powycierane,ale dziwi mnie to ze bez obciazenia czyli bez wł klimy jest ok.po jej wł zaczyna falowac i dławi silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach