Grucha... Zgłoś #41 Napisano 10 Czerwca 2011 Adaptacji nie robi się na włączonym silniku tylko na włączonym zapłonie. To wiadome Powiedz czy wchodziłeś kiedykolwiek na kanał 060 przy odpalonym silniku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #42 Napisano 10 Czerwca 2011 Nie, nie widziałem takiej potrzeby. Podejrzewam, że musisz zająć się tą przepustnicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #43 Napisano 10 Czerwca 2011 Od niej w sumie zaczął się problem. Na części elektronicznej jest tak jakby spalona ścieżka widoczna na zdjęciu o czym wcześniej nie wspominałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #44 Napisano 10 Czerwca 2011 (edytowane) Jest to jakiś trop. A jak druciki? niepowyginane? A swoją drogą nie masz w okolicy kogoś z AWT? Gdzie teraz jesteś? Wawa? P.S. W Warszawie jest ponad 30 osób z AWT, może udałoby się na chwilę podmienić przepustnicę. Edytowane 10 Czerwca 2011 przez slaweq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #45 Napisano 10 Czerwca 2011 Druciki są jak najbardziej ok. Nom stolica, a dokładnie Łomianki. Tu już chyba nie zdarzę bo rano jadę do Lublina. Głowi mnie jeszcze ten kanał 060 na odpalonym silniku ponieważ wchodząc w niego z automatu pojawia się error, a wydaje mi się, że kiedyś tego nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #46 Napisano 10 Czerwca 2011 Druciki są jak najbardziej ok. Nom stolica, a dokładnie Łomianki. Tu już chyba nie zdarzę bo rano jadę do Lublina. Głowi mnie jeszcze ten kanał 060 na odpalonym silniku ponieważ wchodząc w niego z automatu pojawia się error, a wydaje mi się, że kiedyś tego nie było. a może przeczyść te ścieżki i wtedy sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #47 Napisano 10 Czerwca 2011 To już dziś zrobiłem środek do elektryki był w ruchu jak nie znajdę na podmianę to kupię drugą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarorambo Zgłoś #48 Napisano 12 Sierpnia 2011 Witam podpinam sie pod trematu Sprawa wyglada tak : : odpala bez wiekrzych problemow. : na biegu jalowym faluja obroty : po zdjeciu klem akumulatora falowanie narasta po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadaja do okolo 600 po jakims czasie okolo 2 tygodnie falowanie obrotow zmniejsza sie ale zawsze jest wlasnie problem po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadaja do okolo 800 . Jest to bardzo uciazliwe np szybkie zawrocenie na drodze musi byc caly czas z noga na gazie inaczej zgasnie . Moja prosba od czego zaczac ??? Z gory dzieki za pomoc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #49 Napisano 12 Sierpnia 2011 ... od pokazania co jest na kanale 032 i zrobieniu logu przepływomierza 002. Stawiam na dziurę w dolocie, skoro obroty spadają poniżej nominalnych. Próbowałeś z odpiętym przepływomierzem? Jeśli jest nieszczelność w dolocie, to po odpięciu przepływki silnik będzie pracował równiutko LPG jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #50 Napisano 12 Sierpnia 2011 Jest to bardzo uciazliwe np szybkie zawrocenie na drodze musi byc caly czas z noga na gazie inaczej zgasnie Typowy objaw zabrudzonej przepustnicy.Wyczyścić,adaptacja. Następnie szukać jak napisał Marek ,nieszczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarorambo Zgłoś #51 Napisano 13 Sierpnia 2011 Dzieki za pomoc bede dzalal ( nie ma gazu ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarorambo Zgłoś #52 Napisano 6 Września 2011 Witam takie pytanko zrobilem jak piszecie odpiolem przeplywomierz i nadal to samo co do przepustnicy to mechanik twierdzi ze wyczyszczenie przeustnicy nic nie da ze to jest wina silniczka krokowego co wy na to ? I jeszcze jedno czy sam dal bym rade wyczyscic przepustnice ? w warunkach powiedzmy domowych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #53 Napisano 6 Września 2011 mechanik twierdzi ze wyczyszczenie przeustnicy nic nie da ze to jest wina silniczka krokowego co wy na to Powiedz mu, że jak się nie zna to niech się nie wypowiada W pasku nie masz silniczka krokowego. I jeszcze jedno czy sam dal bym rade wyczyscic przepustnice ? w warunkach powiedzmy domowych ? Bez problemu. Zdejmij wąż idący od IC odkręć ją od kolektora wyjmij na stół i do dzieła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #54 Napisano 6 Września 2011 I dokup sobie jeszcze taki specjalny spray do czyszczenia. Śmierdzi z lekka jak rozpuszczalnik Z braciakiem czyściłem ostanio w jego APU przepustnicę. Masz zajebiaszczy dostęp, bo przepustnicę masz prawie przy samym pasie przednim, odkręcasz tylko 4 śruby, odłączasz to co z boku zostanie i juz wyjęta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarorambo Zgłoś #55 Napisano 7 Września 2011 Jeszcze raz dziekuje i zabieram sie za to przez weekend ---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 16:03 ---------- A jeszcze jedno nie mam dostepu do takiego plynu czego moge urzyc zamiast sprayu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #56 Napisano 7 Września 2011 Rozpuszczalnik, benzyna ekstrakcyjna lub coś podobnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #57 Napisano 7 Września 2011 JA jeszcze jedno nie mam dostepu do takiego plynu czego moge urzyc zamiast sprayu Użyj tego, co ci Grucha napisał i załatw sobie pędzelek - łatwiej będzie zmywać ten czarny nalot z zakamarków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #58 Napisano 21 Września 2011 Jak pisalem w czerwcu, tak nadal jest to samo, wymienione cewki na nowe, sonda rok temu, na kanalach [1] Oxegen Sensor (zakresy -10-10%) pokazuje maks lub przekracza do nawet -15%. Na kanale 32, w drugiej kolumnie (partial throttle) pokazuje 10.5% na włączonym zapłonie i podczas pracy na luzie i nawet przy dodawaniu gazu... - kanały 31 i 33 to samo. wychodzą po za zakresy -10-10 (pokazuje -15 do -20%). Co do przepustnicy i adaptacji, jak ktoś wcześniej pytał, na kanale [60] zarówno podczas pracy jak i na włączonym kanale można tam wchodzić i nic się nie dzieję oprócz pokazywania aktualnych wartości, które się zmieniają przy dodawaniu gazu. Żaden błąd nie występuje przy tym. Oczywiście żadnych misfireów nie ma na żadnym cylindrze, jednakże odpalanie rano = zapalanie za drugim razem. Pierwszy raz od razu gaśnie (obroty może 200-300rpm), drugi raz od razy ssanie 1200rpm. Czasami jest tak, że drga przez 2-3 sekundy na tych 200-300rpm i wstaje na ssanie 1200rpm. Nie wiem co jest grane Wszystkie wężyki powymieniane oczywiście..ech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #59 Napisano 22 Września 2011 Jak pisalem w czerwcu, tak nadal jest to samo, wymienione cewki na nowe, sonda rok temu, na kanalach [1] Oxegen Sensor (zakresy -10-10%) pokazuje maks lub przekracza do nawet -15%. Grzesiu, a skąd wiesz, że to co Ci pokazuje to jest źle masz jakiś punkt odniesienia?? Na kanale 32, w drugiej kolumnie (partial throttle) pokazuje 10.5% na włączonym zapłonie i podczas pracy na luzie i nawet przy dodawaniu gazu... To co jest w drugiej kolumnie tyczy się tylko i wyłącznie pracy pod obciążeniem. Co do przepustnicy i adaptacji, jak ktoś wcześniej pytał, na kanale [60] zarówno podczas pracy jak i na włączonym kanale można tam wchodzić i nic się nie dzieję oprócz pokazywania aktualnych wartości, które się zmieniają przy dodawaniu gazu. Żaden błąd nie występuje przy tym. Jak jest wszystko dobrze to nic nie powinno się dziać po wejściu na kanał 060. Oczywiście żadnych misfireów nie ma na żadnym cylindrze, jednakże odpalanie rano = zapalanie za drugim razem. Pierwszy raz od razu gaśnie (obroty może 200-300rpm), drugi raz od razy ssanie 1200rpm. Czasami jest tak, że drga przez 2-3 sekundy na tych 200-300rpm i wstaje na ssanie 1200rpm. Sprawdzałeś pompę paliwową i ciśnienie jakie podaje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #60 Napisano 22 Września 2011 Może na początek wymień filtr paliwa kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach