Skocz do zawartości
kruber

Nierówne niskie obroty 1.8 T.

Rekomendowane odpowiedzi

Adaptacji nie robi się na włączonym silniku tylko na włączonym zapłonie.

To wiadome ;) Powiedz czy wchodziłeś kiedykolwiek na kanał 060 przy odpalonym silniku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie widziałem takiej potrzeby. Podejrzewam, że musisz zająć się tą przepustnicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od niej w sumie zaczął się problem. Na części elektronicznej jest tak jakby spalona ścieżka widoczna na zdjęciu o czym wcześniej nie wspominałem.

DSC00559.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to jakiś trop. A jak druciki? niepowyginane?

A swoją drogą nie masz w okolicy kogoś z AWT? Gdzie teraz jesteś? Wawa?

 

P.S. W Warszawie jest ponad 30 osób z AWT, może udałoby się na chwilę podmienić przepustnicę.

Edytowane przez slaweq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Druciki są jak najbardziej ok. Nom stolica, a dokładnie Łomianki. Tu już chyba nie zdarzę bo rano jadę do Lublina. Głowi mnie jeszcze ten kanał 060 na odpalonym silniku ponieważ wchodząc w niego z automatu pojawia się error, a wydaje mi się, że kiedyś tego nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Druciki są jak najbardziej ok. Nom stolica, a dokładnie Łomianki. Tu już chyba nie zdarzę bo rano jadę do Lublina. Głowi mnie jeszcze ten kanał 060 na odpalonym silniku ponieważ wchodząc w niego z automatu pojawia się error, a wydaje mi się, że kiedyś tego nie było.
a może przeczyść te ścieżki i wtedy sprawdź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już dziś zrobiłem środek do elektryki był w ruchu ;) jak nie znajdę na podmianę to kupię drugą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podpinam sie pod trematu

 

Sprawa wyglada tak :

 

: odpala bez wiekrzych problemow.

: na biegu jalowym faluja obroty

: po zdjeciu klem akumulatora falowanie narasta po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadaja do okolo 600 po jakims czasie okolo 2 tygodnie falowanie obrotow zmniejsza sie ale zawsze jest wlasnie problem po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadaja do okolo 800 . Jest to bardzo uciazliwe np szybkie zawrocenie na drodze musi byc caly czas z noga na gazie inaczej zgasnie :(.

 

Moja prosba od czego zaczac ???

 

Z gory dzieki za pomoc .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... od pokazania co jest na kanale 032 i zrobieniu logu przepływomierza 002. Stawiam na dziurę w dolocie, skoro obroty spadają poniżej nominalnych.

 

Próbowałeś z odpiętym przepływomierzem? Jeśli jest nieszczelność w dolocie, to po odpięciu przepływki silnik będzie pracował równiutko :)

 

LPG jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest to bardzo uciazliwe np szybkie zawrocenie na drodze musi byc caly czas z noga na gazie inaczej zgasnie

Typowy objaw zabrudzonej przepustnicy.Wyczyścić,adaptacja.

Następnie szukać jak napisał Marek ,nieszczelności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc bede dzalal ( nie ma gazu )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam takie pytanko zrobilem jak piszecie odpiolem przeplywomierz i nadal to samo co do przepustnicy to mechanik twierdzi ze wyczyszczenie przeustnicy nic nie da ze to jest wina silniczka krokowego co wy na to ? I jeszcze jedno czy sam dal bym rade wyczyscic przepustnice ? w warunkach powiedzmy domowych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mechanik twierdzi ze wyczyszczenie przeustnicy nic nie da ze to jest wina silniczka krokowego co wy na to

Powiedz mu, że jak się nie zna to niech się nie wypowiada ;) W pasku nie masz silniczka krokowego.

I jeszcze jedno czy sam dal bym rade wyczyscic przepustnice ? w warunkach powiedzmy domowych ?

Bez problemu. Zdejmij wąż idący od IC odkręć ją od kolektora wyjmij na stół i do dzieła ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dokup sobie jeszcze taki specjalny spray do czyszczenia. Śmierdzi z lekka jak rozpuszczalnik :D Z braciakiem czyściłem ostanio w jego APU przepustnicę. Masz zajebiaszczy dostęp, bo przepustnicę masz prawie przy samym pasie przednim, odkręcasz tylko 4 śruby, odłączasz to co z boku zostanie i juz wyjęta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dziekuje i zabieram sie za to przez weekend :)

 

---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 16:03 ----------

 

A jeszcze jedno nie mam dostepu do takiego plynu czego moge urzyc zamiast sprayu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozpuszczalnik, benzyna ekstrakcyjna lub coś podobnego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
J

A jeszcze jedno nie mam dostepu do takiego plynu czego moge urzyc zamiast sprayu

Użyj tego, co ci Grucha napisał i załatw sobie pędzelek - łatwiej będzie zmywać ten czarny nalot z zakamarków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pisalem w czerwcu, tak nadal jest to samo, wymienione cewki na nowe, sonda rok temu, na kanalach [1] Oxegen Sensor (zakresy -10-10%) pokazuje maks lub przekracza do nawet -15%. Na kanale 32, w drugiej kolumnie (partial throttle) pokazuje 10.5% na włączonym zapłonie i podczas pracy na luzie i nawet przy dodawaniu gazu...

 

- kanały 31 i 33 to samo. wychodzą po za zakresy -10-10 (pokazuje -15 do -20%).

 

Co do przepustnicy i adaptacji, jak ktoś wcześniej pytał, na kanale [60] zarówno podczas pracy jak i na włączonym kanale można tam wchodzić i nic się nie dzieję oprócz pokazywania aktualnych wartości, które się zmieniają przy dodawaniu gazu. Żaden błąd nie występuje przy tym.

 

Oczywiście żadnych misfireów nie ma na żadnym cylindrze, jednakże odpalanie rano = zapalanie za drugim razem. Pierwszy raz od razu gaśnie (obroty może 200-300rpm), drugi raz od razy ssanie 1200rpm. Czasami jest tak, że drga przez 2-3 sekundy na tych 200-300rpm i wstaje na ssanie 1200rpm. Nie wiem co jest grane :) Wszystkie wężyki powymieniane oczywiście..ech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak pisalem w czerwcu, tak nadal jest to samo, wymienione cewki na nowe, sonda rok temu, na kanalach [1] Oxegen Sensor (zakresy -10-10%) pokazuje maks lub przekracza do nawet -15%.

Grzesiu, a skąd wiesz, że to co Ci pokazuje to jest źle masz jakiś punkt odniesienia??

Na kanale 32, w drugiej kolumnie (partial throttle) pokazuje 10.5% na włączonym zapłonie i podczas pracy na luzie i nawet przy dodawaniu gazu...

To co jest w drugiej kolumnie tyczy się tylko i wyłącznie pracy pod obciążeniem.

Co do przepustnicy i adaptacji, jak ktoś wcześniej pytał, na kanale [60] zarówno podczas pracy jak i na włączonym kanale można tam wchodzić i nic się nie dzieję oprócz pokazywania aktualnych wartości, które się zmieniają przy dodawaniu gazu. Żaden błąd nie występuje przy tym.

Jak jest wszystko dobrze to nic nie powinno się dziać po wejściu na kanał 060.

Oczywiście żadnych misfireów nie ma na żadnym cylindrze, jednakże odpalanie rano = zapalanie za drugim razem. Pierwszy raz od razu gaśnie (obroty może 200-300rpm), drugi raz od razy ssanie 1200rpm. Czasami jest tak, że drga przez 2-3 sekundy na tych 200-300rpm i wstaje na ssanie 1200rpm.

Sprawdzałeś pompę paliwową i ciśnienie jakie podaje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może na początek wymień filtr paliwa kolego :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności