kruber
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kruber
- Urodziny 17.08.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Police
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2002
-
kruber obserwuje zawartość → Nierówne niskie obroty 1.8 T.
-
Odnośnie nierównych niskich obrotów. Magicy wymienili świece i cewki. Pomogło. Pozdrawiam Wszystkich
-
Ok. Dzięki. Dam znać jak będe wiedział co i jak. Pozdrawiam
-
A powiedz jeszcze czy przy takich dolegliwościach widzisz inną możliwość (poza DV i nieszczelnością)?
-
Dzięki Panowie. Jutro porozmawiam jeszcze dokładnie z mechanikiem co sprawdził. Marek orientujesz się może czy taki DV jest ogólnie dostępny w sklepach, czy trzeba go kupić w serwisie ?
-
Był sprawdzany pod kątem nieszczelności. Były zamieniane cewki. Jeszce coś było podmieniane ale za nic nie pamiętam co. Wiem że następny w kolejności był czujnik ciśnienia doładowania lub coś innego przy samej sprężarce, ale dostępne jest to tylko w serwisie i nie ma możliwości zwrotu jeśli to nie to. Moja wiedza na temat naprawy silnika kończy się gdzieś na poziomie kosiarki do trawy, dlatego też pomyślałem, że to świece (przy wydechu słychać jakby co jakiś czas któryś gar nie palił) , albo filtr powietrza. Mechanik mówi że napewno nie.
-
Szukałem, szukałem ale nie znalazłem. Gazu nie ma a większość tematów właśnie aut z gazem dotyczy.
-
Witam. Od jakiegoś czasu nie mogę sobie poradzić z takim problemem. Na niskich obrotach, kiedy auto nie jest już na ssaniu zaczynają delikatnie falować obroty, lekko telepie całym autem. Po jakimś czasie takiego telepania zaczyna migać check i jeśli mu nie przygazuję zaświeci się na stałe. Na wyższych obrotach wszystko jest normalnie. Po podłączeniu do komputera pokazał się błąd nr 17705. Mechanik podmieniał już kilka rzeczy, kilka innych sprawdzał, ale nic to nie dało. Nie podmieniał jeszcze czujnika ciśnienia doładowania. Wiecie co może być przyczyną ? Z góry dzięki za podpowiedzi.