77Marek Zgłoś #9621 Napisano 8 Kwietnia 2017 Zdemontowałem listwy progowe po obu stronach (coś mnie podkusiło) i oczom moim ukazał się obraz nędzy i prawie rozpaczy. [ATTACH=CONFIG]152529[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]152531[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]152530[/ATTACH] Rdza na wysokości drzwi kierowcy (powierzchnia dłoni) oraz na końcu obu progów (po prawej jest gorzej)Samochód idzie w maju do lakiernika. Kup sobie tzw. włosy murzyna. Załóż na wiertarkę i dokładnie wyczyść. Zbierają rdzę bez naruszenia dobrej powłoki lakierniczej. Później podkład epoksydowy i będzie idealnie na kilka lat. Też to w tym miejscu przerabialem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #9622 Napisano 8 Kwietnia 2017 Oklejone dekory w czarne szczotkowane aluminium zamiast srebrnego szczotkowanego aluminium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ghostdriver Zgłoś #9623 Napisano 9 Kwietnia 2017 Nałożyłem na szyby ''niewidzialną'' wycieraczkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garscik Zgłoś #9624 Napisano 9 Kwietnia 2017 dokonałem przeglądu w mojej papierologii dot. napraw i niestety : po 1. nadszedł czas na rozrząd po 2. przydałoby sie zmienić filtr paliwa po 3. jak i rozrząd to przy okazji termostat po 4. zdecydowałem się na wymianę filtr+uszczelka+olej - w skrzyni po 5. czy cos jeszcze można zrobić jak już będzie rozgrzebany przód ??? Jakieś sugestie ? propozycję ? ... - - - - - aktualizacja - - - - - Kup sobie tzw. włosy murzyna. Załóż na wiertarkę i dokładnie wyczyść. Zbierają rdzę bez naruszenia dobrej powłoki lakierniczej. Później podkład epoksydowy i będzie idealnie na kilka lat. Też to w tym miejscu przerabialem. chodzi o BOLLa ? Czy może znasz jakiś lepszy .. też miałem ten problem ... niestety przez cudowną gąbkę "w błotniku byłem zmuszony jeden wymienić .. blacharz wywalił koncówke tej szwamy i póki co "susza" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #9625 Napisano 9 Kwietnia 2017 Może być boll lub novol. Oba są bardzo dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #9626 Napisano 9 Kwietnia 2017 polerka kloszy reflektorów w b5 ojca :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chytrus Zgłoś #9627 Napisano 10 Kwietnia 2017 Nałożyłem na szyby ''niewidzialną'' wycieraczkę. Ghostdriver nakładałeś ją samodzielnie? Też o tym myślę, chociaż mnie przede wszystkim interesują boczne szyby. Znalazłem kilka porad jak się za to zabrać : http://powlokihydrofobowe.com.pl/wskazowki-i-porady/jchv/jak-wykonac-hydrofobizacje-szyby.html ale nie mogę znaleźć info na temat jakiej firmy preparat kupić. Może coś polecisz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #9628 Napisano 10 Kwietnia 2017 Ghostdriver nakładałeś ją samodzielnie? Też o tym myślę, chociaż mnie przede wszystkim interesują boczne szyby. Znalazłem kilka porad jak się za to zabrać : http://powlokihydrofobowe.com.pl/wsk...cje-szyby.html ale nie mogę znaleźć info na temat jakiej firmy preparat kupić. Może coś polecisz ? Kup sobie RainX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samek Zgłoś #9629 Napisano 10 Kwietnia 2017 Zobacz to: Żeby nie było OT, to zatankowałem do pełna, wymieniłem świece, olej i filtry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #9630 Napisano 10 Kwietnia 2017 Wymieniony napinacz paska wielorowkowego i sam pasek. Da się zrobić bez ruszania alternatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
havran Zgłoś #9631 Napisano 10 Kwietnia 2017 Zadzwoniłem do mechanika żeby policzył ile wyniesie mnie kapitalka motorowni. Przybywa mi oleju i robi się masło w oleju. Czekam na wyrok ? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #9632 Napisano 11 Kwietnia 2017 Wczoraj dobrałem się do zbiornika od spryskiwaczy. Mam wersję powiększoną bo z bi-xenonem. Lekko sączył się płyn od jakiegoś czasu i okazało się że jeden z wężyków lekko przecieka. Operacja się udała bez całkowitego zdjęcia zderzaka, tylko lekko wysunąć do przodu trzeba go było, więc wymianę np. silniczków lub wymontować lampy do wymiany żarników też da radę tak zrobić. Nie trzeba ruszać czujników parkowania i spryskiwaczy lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #9633 Napisano 11 Kwietnia 2017 ja dziś ogarnąłem terkoczące silniczki v158 i v159 climatronica i nie tak straszne jak to we wszystkich tematach opisują, uwinąłem się w niecałe 2,5h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krush Zgłoś #9634 Napisano 11 Kwietnia 2017 Podświetlone klamki według tego poradnika Ale żeby nie było fajnie to przegłub zaczął się odzywać :sciana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #9635 Napisano 12 Kwietnia 2017 Ledy jakieś mocniejsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garscik Zgłoś #9636 Napisano 12 Kwietnia 2017 dokonalem zakupu kpl rozrzadu + olej +filtr do skrzyni... bolało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krush Zgłoś #9637 Napisano 12 Kwietnia 2017 Ledy jakieś mocniejsze? Brałem z tej aukcji czerwone Flat Top + opornik 680 Ohm bo takie miałem pod ręką. Powiem Ci, że w dzień nie rzuca się to w oczy, a w nocy nie wali po oczach. Wyszło dosyć przyzwoicie :dobrze Żeby było śmiesznie to jednak po 4 piwkach ciężko się wszystko składało i tapicerkę źle złożyłem u pasażera, wieczorem poprawie i wymienię przegub bo już go słychać :debil Zdjęcia w dzień (jakość jest jaka jest, coś mi aparat szwankuje ostatnio z jakością) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #9638 Napisano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Przeprowadziłem udaną operację wymiany zaworka zwrotnego w przewodzie vacuum < serwo, który sam idiotycznie najpierw połamałem. Oczywiście B5 FL jeździ na naszych drogach więcej niż reszta aut razem wziętych ale na żadnym szrocie przewodu który zniszczyłem nie było, na allegro tak samo. Miliard rurek ale tej akurat brak. No ale ostatecznie udało się wstawić inny zaworek i auto na chodzie. Podjąłem wyzwanie wyjeżdżenia całego baku w sposób oszczędny i z Vmax 90, ostatecznie 100. Chcę zobaczyć ile tracę na moim stylu jazdy. Postęp z wyzwania: Zjechałem od zalanego pod korek do stanu 3/4 baku i zrobiłem na tym okolo 250 KM. Póki co jestem zadowolony bo oznacza to, że chyba nic nie zyskałem w stosunku do tradycyjnej dynamicznej jazdy z prędkościami 120 - 140. Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chytrus Zgłoś #9639 Napisano 13 Kwietnia 2017 Kup sobie RainX Dzięki za odpowiedź. Na pewno spróbuję w takim razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #9640 Napisano 13 Kwietnia 2017 Postęp z wyzwania: Zjechałem od zalanego pod korek do stanu 3/4 baku i zrobiłem na tym okolo 250 KM. Póki co jestem zadowolony bo oznacza to, że chyba nic nie zyskałem w stosunku do tradycyjnej dynamicznej jazdy z prędkościami 120 - 140. Ja po przesiadce z benzyniaka do diesla zauważyłem że w przeciwieństwie do poprzednika przy jeździe dynamicznej diesel spala mniej niż gdy się jedzie w tempie spacerowym. Co z resztą bardzo mnie się podoba A w temacie to poskładany do końca dolot po wymianie dwumasy i założona płyta pod silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach