Skocz do zawartości
Baro

Co dziś zrobiłem w swoim VW

Rekomendowane odpowiedzi

Zdemontowałem listwy progowe po obu stronach (coś mnie podkusiło) i oczom moim ukazał się obraz nędzy i prawie rozpaczy.

[ATTACH=CONFIG]152529[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]152531[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]152530[/ATTACH]

Rdza na wysokości drzwi kierowcy (powierzchnia dłoni) oraz na końcu obu progów (po prawej jest gorzej)Samochód idzie w maju do lakiernika.

 

Kup sobie tzw. włosy murzyna. Załóż na wiertarkę i dokładnie wyczyść. Zbierają rdzę bez naruszenia dobrej powłoki lakierniczej. Później podkład epoksydowy i będzie idealnie na kilka lat. Też to w tym miejscu przerabialem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oklejone dekory w czarne szczotkowane aluminium zamiast srebrnego szczotkowanego aluminium :)

 

 

17858914_1380736088650886_127006130_o.jpg

17858749_1380736071984221_435947288_o.jpg

17838580_1380736095317552_1477408030_o.jpg

17838484_1380736055317556_1558035094_o.jpg

17837691_1380736051984223_386938382_o.jpg

17819806_1380736108650884_390072891_o.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nałożyłem na szyby ''niewidzialną'' wycieraczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokonałem przeglądu w mojej papierologii dot. napraw i niestety :

 

 

po 1. nadszedł czas na rozrząd

po 2. przydałoby sie zmienić filtr paliwa

po 3. jak i rozrząd to przy okazji termostat

po 4. zdecydowałem się na wymianę filtr+uszczelka+olej - w skrzyni

 

po 5. czy cos jeszcze można zrobić jak już będzie rozgrzebany przód ???

 

Jakieś sugestie ? propozycję ? ...:)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Kup sobie tzw. włosy murzyna. Załóż na wiertarkę i dokładnie wyczyść. Zbierają rdzę bez naruszenia dobrej powłoki lakierniczej. Później podkład epoksydowy i będzie idealnie na kilka lat. Też to w tym miejscu przerabialem.

 

chodzi o BOLLa ? Czy może znasz jakiś lepszy .. też miałem ten problem ...

 

niestety przez cudowną gąbkę "w błotniku byłem zmuszony jeden wymienić .. blacharz wywalił koncówke tej szwamy i póki co "susza"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być boll lub novol. Oba są bardzo dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polerka kloszy reflektorów w b5 ojca :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nałożyłem na szyby ''niewidzialną'' wycieraczkę.

 

Ghostdriver nakładałeś ją samodzielnie? Też o tym myślę, chociaż mnie przede wszystkim interesują boczne szyby. Znalazłem kilka porad jak się za to zabrać : http://powlokihydrofobowe.com.pl/wskazowki-i-porady/jchv/jak-wykonac-hydrofobizacje-szyby.html ale nie mogę znaleźć info na temat jakiej firmy preparat kupić. Może coś polecisz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ghostdriver nakładałeś ją samodzielnie? Też o tym myślę, chociaż mnie przede wszystkim interesują boczne szyby. Znalazłem kilka porad jak się za to zabrać : http://powlokihydrofobowe.com.pl/wsk...cje-szyby.html ale nie mogę znaleźć info na temat jakiej firmy preparat kupić. Może coś polecisz ?

 

Kup sobie RainX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz to:

 

Żeby nie było OT, to zatankowałem do pełna, wymieniłem świece, olej i filtry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony napinacz paska wielorowkowego i sam pasek. Da się zrobić bez ruszania alternatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do mechanika żeby policzył ile wyniesie mnie kapitalka motorowni.

Przybywa mi oleju i robi się masło w oleju.

Czekam na wyrok ?

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dobrałem się do zbiornika od spryskiwaczy. Mam wersję powiększoną bo z bi-xenonem. Lekko sączył się płyn od jakiegoś czasu i okazało się że jeden z wężyków lekko przecieka. Operacja się udała bez całkowitego zdjęcia zderzaka, tylko lekko wysunąć do przodu trzeba go było, więc wymianę np. silniczków lub wymontować lampy do wymiany żarników też da radę tak zrobić. Nie trzeba ruszać czujników parkowania i spryskiwaczy lamp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dziś ogarnąłem terkoczące silniczki v158 i v159 climatronica :hurra i nie tak straszne jak to we wszystkich tematach opisują, uwinąłem się w niecałe 2,5h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podświetlone klamki według tego poradnika

Ale żeby nie było fajnie to przegłub zaczął się odzywać :sciana

 

 

7lbJytE.jpg

 

srYlCYP.jpg

 

jFereqt.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokonalem zakupu kpl rozrzadu + olej +filtr do skrzyni... bolało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ledy jakieś mocniejsze?

 

Brałem z tej aukcji czerwone Flat Top + opornik 680 Ohm bo takie miałem pod ręką.

Powiem Ci, że w dzień nie rzuca się to w oczy, a w nocy nie wali po oczach.

Wyszło dosyć przyzwoicie :dobrze

Żeby było śmiesznie to jednak po 4 piwkach ciężko się wszystko składało i tapicerkę źle złożyłem u pasażera, wieczorem poprawie i wymienię przegub bo już go słychać :debil

Zdjęcia w dzień (jakość jest jaka jest, coś mi aparat szwankuje ostatnio z jakością)

 

qSc0gY4.jpg

 

6HOYJaX.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem udaną operację wymiany zaworka zwrotnego w przewodzie vacuum <-&gt; serwo, który sam idiotycznie najpierw połamałem.

Oczywiście B5 FL jeździ na naszych drogach więcej niż reszta aut razem wziętych ale na żadnym szrocie przewodu który zniszczyłem nie było, na allegro tak samo. Miliard rurek ale tej akurat brak. No ale ostatecznie udało się wstawić inny zaworek i auto na chodzie.

 

 

 

 

 

Podjąłem wyzwanie wyjeżdżenia całego baku w sposób oszczędny i z Vmax 90, ostatecznie 100.

 

 

Chcę zobaczyć ile tracę na moim stylu jazdy.

 

 

 

 

 

 

Postęp z wyzwania: Zjechałem od zalanego pod korek do stanu 3/4 baku i zrobiłem na tym okolo 250 KM.

Póki co jestem zadowolony bo oznacza to, że chyba nic nie zyskałem w stosunku do tradycyjnej dynamicznej jazdy z prędkościami 120 - 140.

Edytowane przez StreamHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kup sobie RainX

 

Dzięki za odpowiedź. Na pewno spróbuję w takim razie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postęp z wyzwania: Zjechałem od zalanego pod korek do stanu 3/4 baku i zrobiłem na tym okolo 250 KM.

Póki co jestem zadowolony bo oznacza to, że chyba nic nie zyskałem w stosunku do tradycyjnej dynamicznej jazdy z prędkościami 120 - 140.

Ja po przesiadce z benzyniaka do diesla zauważyłem że w przeciwieństwie do poprzednika przy jeździe dynamicznej diesel spala mniej niż gdy się jedzie w tempie spacerowym. Co z resztą bardzo mnie się podoba :hyhy

A w temacie to poskładany do końca dolot po wymianie dwumasy i założona płyta pod silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności