John Zgłoś #41 Napisano 25 Sierpnia 2009 no tak a powiedzcie czy w tych lampach moga byc wlozone xenony ???? bo ja je dam wlozylem i myslalem ze moze przez nie jest tak do kitu ze swieceniem ale dzis znowu wszystko rozebralem i wlozylem normalne H1 i jest tak samo chyba macie racje ze soczewki cos nawalily bo na scianie i na drodze nie ma normalnego swiatla tylko jak tecza swieca Ksenony w takich lampach to łamanie prawa A czy po włożeniu żarówek, siedzą one w gniazdach solidnie, czy żarówka ma jakiś luz? Jeśli siedzą solidnie to tylko układ optyczny jest do kitu i niestety trzeba się z taką jakością świecenia pogodzić, albo wymienić w reflektorach soczewkę, co po zsumowaniu kosztów daje wręcz nienormalną cenę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glasz Zgłoś #42 Napisano 25 Sierpnia 2009 czy w tych lampach moga byc wlozone xenony ???? Te lampy są dostosowane do żarówek halogenowych H1/H1 a nie do żarników xenonowych (D2S). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #43 Napisano 25 Sierpnia 2009 moga byc wlozone ale nielegalnie czasem klienci biora ode mnie takie pakiety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #44 Napisano 28 Sierpnia 2009 no wlasnie przed zakupem zostalem zapewniony ze xenon moze byc wlozony i czy to zwykla H1 czy xenon lampy swica do kitu najprawdopodobniej to wina lamp a w szczegolnosci soczewek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #45 Napisano 28 Sierpnia 2009 no wlasnie przed zakupem zostalem zapewniony ze xenon moze byc wlozony i czy to zwykla H1 czy xenon lampy swica do kitu najprawdopodobniej to wina lamp a w szczegolnosci soczewek A czy jak by ci ktoś powiedział, że wkładając do tych reflektorów zenon z allegro łamiesz prawo, kupił byś je? Wszyscy piszą, że światła są "idealne pod ksenon" albo "diodowe światła dzienne" w przypadku devil eye's. Już taka bezczelna tradycja się utarła Jak już wcześniej pisałem, jedynym ratunkiem dla tych reflektorów jest wymiana wewnątrz samej soczewki, ale sumaryczny koszt reflektorów i przeróbki osiąga cenę oryginalnego ksenonu - warto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekk Zgłoś #46 Napisano 31 Sierpnia 2009 Moje klosze od lamp są już w tragicznym stanie i w związku z tym noszę się z zamiarem kupna całych lamp. Zastanawiam się nad takimi http://www.allegro.pl/item726656623_..._ring_p40.html Co o tym myślicie? Czy będa dobrze świeciły ? Bo powiem szczerze - mam dość osobnych reklektorów i kierunków, które z czasem zmieniają barwę i wyglądają bardzo nieestetycznie, nie stwarzając efektu "spójności". Te czarne lampy które chcę kupić mają dobrze świecić. To jest dla mnie ważne. Nie chcę wydać 500 zł na coś, co będzie świeciło na 3m. Czekam na wasze opinie. A może coś innego, lepszego byście zaproponowali ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #47 Napisano 3 Września 2009 Moje klosze od lamp są już w tragicznym stanie i w związku z tym noszę się z zamiarem kupna całych lamp. Zastanawiam się nad takimihttp://www.allegro.pl/item726656623_..._ring_p40.html Z tego co widzę to są SONARY. Na forum jest dużo negatywnych opinii o tych lampach. Nie lepiej dorzucić 100 zł i kupić lampy firmy DEPO? Poza tym czarne pasują do ciemnych lakierów, do jasnych lepsze są z jasnym wnętrzem Ty jaki masz kolego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #48 Napisano 3 Września 2009 Poza tym czarne pasują do ciemnych lakierów, do jasnych lepsze są z jasnym wnętrzem Ty jaki masz kolego? kolego słyszałeś o czymś takim jak kontrast? granatowy passat z czarymi lampami wygląda depresyjnie, natomiast z chrowowanym wnętrzem lampy nabiera klasy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #49 Napisano 3 Września 2009 kolego słyszałeś o czymś takim jak kontrast? granatowy passat z czarymi lampami wygląda depresyjnie, natomiast z chrowowanym wnętrzem lampy nabiera klasy... Może nie wyraziłem się precyzyjnie, ale ja pisałem, że przy jasnych lakierach lepiej ( wg mnie) wyglądają chromy. Nie pisałem, że do jasnego lakieru nie nadają się w ogóle czarne. Z opinią jest jak z dupą - każdy ma swoją. Mam nadzieje, że teraz wszystko jasne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #50 Napisano 3 Września 2009 i te i te pasuja do kazdego w zaleznosci od stylu auta.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dajman Zgłoś #51 Napisano 10 Listopada 2009 Witam ja tez mam ten sam problem mam passka z 99r i kupiłem tez dayline black na H1 55W swieca słabo i nisko chodz sa ustawione przez diagnoste.Z tego co wiem to producent nie zaleca mocniejszych zarówek a tymbardziej xenonow z powodu uszkodzenia soczewki:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #52 Napisano 26 Lutego 2010 jak na razie to mam xenon wlozony i jest oki ale denerwuje mnie ze czasem przy wlaczaniu swiatel gasna mi zegary tzn cyfry wyswietlacza dowiedzialem sie ze to moze byc wina przetwornic ale jak to sprawdzic to nie wiem a znowu kupic drugi kpl i okaze sie ze to nie wina przetwornic i bedzie kicha, na samych zarowkach nic sie nie dzieje jest ok tylko po zalozeniu xenonu tak sie robi i to nie zawsze co jakis czas podejrzewam ze przy zapalaniu idzie wiekszy prad na start i to zakluca kompa,,,, koledzy podpowiedzcie co zrobic??? moze inny zestaw wlozyc podaje dane jakie mam na przetwornicy Vin 9V-32V Vnorm 13,2V Inorm 3,2A Iinmax 6,5A Pout 35Wnorm Tcase -40°C+105°C prosze o pomoc bo mnie to wkurza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #53 Napisano 26 Lutego 2010 prosze o pomoc bo mnie to wkurza A czego się spodziewałeś po tanich chińskich podróbkach? Skoro na żarówkach wszystko jest ok, to jest to wina tylko i wyłącznie ksenonu, czyli przetwornic, bo żarniki takich objawów nie wywołują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #54 Napisano 27 Lutego 2010 czyli co trzeba zmienic przetwornice??? ale ja juz jedne mialem zalozone inne i tez tak bylo wiec co to moze caly komplet trzeba zmienic nie same przetwornice???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #55 Napisano 28 Lutego 2010 czyli co trzeba zmienic przetwornice??? ale ja juz jedne mialem zalozone inne i tez tak bylo wiec co to moze caly komplet trzeba zmienic nie same przetwornice???? To raczej przetwornica, możliwe, że niska moc - 35w może być przyczyną twoich problemów. Jak zmieniałeś na inne, to różniły się czymś od twoich poprzednich poza naklejką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #56 Napisano 1 Marca 2010 jesli chdzi o wartosci to nie ale nie wiem jakiej szukac z wartosciami wiekszymi czy nizszymi ale chyba nizsze skoro o tych wartosciach tak jest to na nizszych powinno byc lepiej??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #57 Napisano 1 Marca 2010 jesli chdzi o wartosci to nie ale nie wiem jakiej szukac z wartosciami wiekszymi czy nizszymi ale chyba nizsze skoro o tych wartosciach tak jest to na nizszych powinno byc lepiej??????? Paradoksalnie przydało by się właśnie więcej. Tka by przetwornica miała moc porównywalną z żarówką. Ale to tylko domysły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #58 Napisano 1 Marca 2010 no tak ale na chlopski rozum skoro jest moc na przetwornicy 35 W i to moze jest powodem ze przy starcie gasna zegary bo idzie za duzy pobor proadu to jak dam jeszcze wiecej to bedzie gorzej chyba???? pytam tu i pytam ale jakos nie moge sie dopytac???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #59 Napisano 1 Marca 2010 no tak ale na chlopski rozum skoro jest moc na przetwornicy 35 W i to moze jest powodem ze przy starcie gasna zegary bo idzie za duzy pobor proadu to jak dam jeszcze wiecej to bedzie gorzej chyba???? pytam tu i pytam ale jakos nie moge sie dopytac???? Pisałeś wcześniej że z zwykłymi żarówkami (55W) nie ma tego problemu. Ja widzę jedno rozwiązanie, znajdź kogoś kto ma 55 w przetwornice i wypróbuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #60 Napisano 10 Marca 2010 z tego co patrzylem to chyba nie ma przetwornic 55w a moze to wina okablowania a nie przetwornic??? juz sam nie wiem poprostu mnie to drazni jak cholera bo musze gasic auto i znowu zapalac i nie ma roznicy czy najpierw wlacze swiatla czy wczesniej zapale silnik!!!! co mam robic??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach