Skocz do zawartości
dominik1980

[B5] Reflektory Dayline Black

Rekomendowane odpowiedzi

to nie za duży pobór, tylko przetwornice możesz wypier... na śmietnik. Klasyczny objaw "JAPOŃSKICH" (czyt. badziewnych) przetwornic (opcjonalnie popsutych)

Chyba, masz na myśli "CHIŃSKIE" przetwornice, bo z tego co mi wiadomo najlepsze przetwornice robią właśnie Japońce. Mówią ci coś nazwy Matsushita, Mitsubishi, Koito, Denso???

 

można jeszcze założyć filtry na zasilaniu przetwornic. Czasami pomaga.
Jak już już zakładać jakieś filtry, to na przewodzie, między przetwornicą, a żarnikiem, bo to dość istotny odcinek.

 

PS: Powtórzę jeszcze raz, daj zdjęcie jak te reflektory świecą na ścianę (tak z 5-10 m) to dam ci odpowiedz, czy soczewka jest do kitu i nie da się naprawić, czy jest jakiś ratunek dla twojego problemu. Znając trochę chińskie wyroby oświetleniowe, pozwolę sobie z góry założyć, że u ciebie wszystko sprawne tylko jakość wykonania produktu kiepska. Ale po zdjęciu rozpoznać można wiele. A może będzie ono przestrogą dla innych by tych reflektorów nie kupować ;)

 

PS 2: Dałeś 500 za zestaw HID z allegro? <- kto cię tak bezczelnie okradł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro zrobie zdjecie wieczorem i wloze na ta strone pokaze jak swieca a rano podjade jeszcze na diagnostyke postaram sie je podniesc i pokaze wam ten zestaw jaki mam zalozony pokaze pudelko bo to facet mi polecal mowil ze zajebiste widac ze chyba mialem pecha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjecia z lampami dayline black plus xenon H1 6000k jedno ze zdjec jest jak samochod stoi lekko z gorki wtedy widac jak te swiatla swieca a tak ogolnie to zdjecia sa ze srodka i chyba slabo swieca czy mi sie tylko wydaje co sadzicie???

 

ogolnie widac tak jakby swiatlo nie obejmowalo idealnie calej drogi tylko powstaja takie fale nie wiem czy to widzicie zdjeci nr 5 auto lekko z gorki

bike 001.jpg

bike 002.jpg

bike 003.jpg

bike 004.jpg

bike 009.jpg

bike 010.jpg

bike 011.jpg

Edytowane przez dominik1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo madre! W zeszlym roku malo co z drogi nie wypadlem bo jakis kolo, z naprzeciwka jechal sobie na pseudo ksenonkach podkreconych do gory, ze mnie oslepil. Musialem sie zatrzymac, bo przez dupka jeszcze zle by sie to skonczylo. (sytuacja dziala sie w Polsce of course) Homologacja jest homologacja, czyt. dopuszczone do uzytkowania lampy czy zarowki.

 

Zrob sobie prezerwatywe z gumy do zucia i ''jedz'' na tym.

 

pisałem o ustawieniu a nie o rzeźbie z ksenonami.

Jak założyłem u siebie soczewkowe lampy DEPO, to też bardzo nisko świeciły, o wiele niżej od oryginalnych. Sprawdzając u diagnosty takim super, hiper urządzeniem wychodziło, że wszystko jest ok ale w nocy jazdy nie było, dlatego też zrobiłem tak jak napisałem wyżej.

Ksenonowych lamp nie posiadam więc o tym nawet nie mówię, że taki myk jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to juz nic z tego nie kapuje mialo byc lepiej a jest coraz gorzej co teraz robic z tymi lampami chyba smietnik mnie ratuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak już już zakładać jakieś filtry, to na przewodzie, między przetwornicą, a żarnikiem, bo to dość istotny odcinek.

Zgodzą sie że jest baaardzo istorny, ale jeżeli chodzi o obwód impulsowy to na tym odcinku, to jedyne co można samemu zrobić to dołożyć warstwę ekranu filtrowanego pojemnościowo. Dodatkowo założyć pierścień ferrytowy do zdjęcia wyższych harmonicznych.

Natomiast filtry po stronie zasilania są OOOgrOOOOmnie ważne. Nie bez powodu norma CE wymaga używania PFC (Power Factory Correction) we wszystkich urządzeniach impulsowych podłączonych do sieci. Japońskie przetwornice spełniające normy, z trwale umieszczonynm znakiem homologacji (innym niż e11) mają takie filtry i parę innych gadżetów. Natomiast "JAPOŃSKIE" z napepką wydrukowaną na drukarce, nie spełniają żadnych norm.

Zakłucenia wytwarzane na odninku średniego napięcia pomimo swojej wysokiej amplitudy, mają niewielki zasięg ponieważ mają charakter indukcyjny. Te po stonie zasilania rozchodzą sie po całej instalacji, dlatego nawet niewielka amplituda sieje spustoszenie.

 

Jeżeli ktoś będzie zainteresowany mogę zaproponować jak zrobić taki "uproszczony" filtr PPFC

 

p.s.

Patrząc na zdjęcia tych lamp, wydaje mi się że nie są dobrze ustawione. Poziome linie świecenia lampy lewej i prawej nie pokrywają się. Prawa lampa na pewno jest za nisko.

Te "fale światła" które widzisz na 5zdj. to jest niedokładność soczewki, bądź zwierciadła - może ci od renowacji świateł mogli by pomódz.

 

Dominik, jeżeli byś mógł, to załóż lewą lampę ori (zwykłą) a prawą nową i wtedy cyknij foty. będziemy mieli jakieś odniesienie. Bo teraz nie wiadomo jak to się ma do ustawień aparatu, a jak do lamp

Edytowane przez maxipalia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za piekna odpowiedz musze cos wymyslec jesli bedzie taka potrzeba to wyjme te lampy chociaz wygladaja zaje fajnie poprostu zle sie jezdzi noca juz uzyskalem opinie od kolegow ze gdyby nie byly czane ale z lustrami to pewnie swiecilyby duzo lepiej sa takie same z chromowa wstawka i pewnie byly by lepsze w swieceniu mialo by co odbijac swiatlo a tak swieci sama soczewka i to tez moze byc przyczyna tego ze swieca tak a nie inaczej najgorsze jest to ze do ich wyjecia trzeba zdjac zderzak i jest troche krecenia. Nie wiem jak by bylo z reklamacja musze skontaktowac sie ze sprzedajacym norme o jakiej piszecie ta E11 maja na szkle.... pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
juz uzyskalem opinie od kolegow ze gdyby nie byly czane ale z lustrami to pewnie swiecilyby duzo lepiej

Tu sie nie zgodze, bo o ilosci swiatla decyduje tylko soczewka. Reszta to tylko daje efekt wizualny nic wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to juz nic z tego nie kapuje mialo byc lepiej a jest coraz gorzej co teraz robic z tymi lampami chyba smietnik mnie ratuje

Niestety, jest tak jak myślałem. Słaba jakość świecenia wynika, z jakości wykonania całego produktu. Poniżej na zdjęciu zaznaczyłem problem:

Po pierwsze, soczewka nie skupia poprawnie światła. Jest taka dziura (zaznaczyłem strzałką) W tym miejscu powinno być światła najwięcej. Aby to poprawić trzeba odsunąć soczewkę od odbłyśnika (np. zastosować jakieś podkładki), ale pewności nie daje, bo nie wiem jak to w rzeczywistości wygląda. Druga sprawa to soczewki wyglądają jak by były skręcone w lewo. Prawy reflektor mażna troszkę podnieść, ale to niewiele pomoże.

 

bike004.jpg

 

Dla przykładu zobacz poniżej jak świeci soczewka która była wykonana przez porządnego producenta.

 

2841852916img2646.jpg

 

Twoje światła można uratować tylko w jeden sposób. Wymiana soczewek, na jakieś porządne.

Tu sie nie zgodze, bo o ilosci swiatla decyduje tylko soczewka. Reszta to tylko daje efekt wizualny nic wiecej.

Myślę, że chodziło o diody. Gdyby reflektor był chromowany w środku, to diody posiadały by jako taki odbłyśnik, teraz gdy reflektor w środku jest w czarnym macie, to świecą bardzo punktowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam takie swiatla jak w temacie. Jesli chodzi o homologacje na xenony to oczywiscie ze maja. Mi swieca dobrze i nie potrzeba xenonow ,wystarczy dobre zarowki wsadzic (komplet okolo 200zł) i wszystko smiga jak trzeba. :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi to wygląda na zle ustawioną ogniskową w soczewce...w lampach Depo miałem kiedys to samo, długo sie bawiłem z ustawieniem zarowki w uchwycie (D2S) i to u mnie pomogło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego bodyguard41 mam prosbe czy mozesz zrobic zdjecia swojego passata jak te lampy swieca u ciebie ??? widzisz co moje prezentuja a jak sprawa w twoich lampach masz taki sam model lamp ???? jak z ich ustawieniem miales jakies problemy??? jesli mozesz to pokaz fotki dzieki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi to wygląda na zle ustawioną ogniskową w soczewce...w lampach Depo miałem kiedys to samo, długo sie bawiłem z ustawieniem zarowki w uchwycie (D2S) i to u mnie pomogło...

Soczewka ma swoja stałą ogniskową i nie da się jej zmienić. A jeśli żarnik/żarówka nie siedzi w gnieździe pewnie, tylko jeszcze ją trzeba ustawiać to świadczy wyłącznie o lichości produktu.

Jesli chodzi o homologacje na xenony to oczywiscie ze maja.

Myślę, że nie jestem tu jedynym, który z chęcią zobaczyłby choć namiastkę tej homologacja na ksenon.

 

Zadziwiające jest to jak ludzie potrafią uwierzyć w to co napisano na aukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak kolego wszystko sie zgadza ale na lampach normalnych bez xenonu jest tak samo poprostu lampy sa wadliwe a raczej soczewki kontaktowalem sie ze sprzedajacym moze mi uwzglednia wymiane lub zwrot pieniazków ale musze poczekac cierpliwie autko wyglada ladnie ale jesli chodzi o swiecenie to lipa, chyba ze to wina akurat tej partii lamp inne moze swieca ok widzialem takie paski z lampami z o-ringami jak w BMW i ladnie swiecily

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ogolnie widac tak jakby swiatlo nie obejmowalo idealnie calej drogi tylko powstaja takie fale

 

Kolego, po pierwsze te światełka nie są przystosowane do użytkowania żarników xenonowych tylko do halogenów i ryzykujesz nie tylko zabranie dowodu, ale i oślepianie ludzi jadących przed Tobą przez to, że nie ma odcięcia strumienia światła tak: ___/--- tylko tak: ____/

 

Po 2 jeśli Ci nisko świecą, to jak otworzysz maskę i popatrzysz od góry na światełka to powinieneś widzieć dwa otwory obok mocowań. Wsadź tam śrubokręt krzyżakowy i zacznij kręcić, dzięki temu podniesiesz strumień światła - tyle że z wyczuciem bo naprawdę będziesz oślepiać tych co jadą przed Tobą.

 

Po trzecie te "fale" o których piszesz mogą być spowodowane kiepsko wykonaną soczewką (lampy są produkcji chińskiej) albo źle zogniskowanym źródłem światła - żarnik ma inną długość aniżeli żarówka halogenowa H7. Jeżeli chcesz się pozbyć "fali" wsadź żarówkę H7 - efekt powinien zniknąć.

 

Tyle na temat :)

Edytowane przez glasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no bardzo madra odpowiedz, chyba najlepsza w tym temacie....... dziekuje tyle ze o regulacji lamp juz pisalem ze sa podniesione na maxa i teraz to moge juz pokrecic palcem ale w nosie, a ze dlugosc zarnika jest inna to fakt...... trzeba to chyba jeszcze raz posprawdzac ja juz sie chyba poddam......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisał Dodi79

mi to wygląda na zle ustawioną ogniskową w soczewce...w lampach Depo miałem kiedys to samo, długo sie bawiłem z ustawieniem zarowki w uchwycie (D2S) i to u mnie pomogło...

 

Soczewka ma swoja stałą ogniskową i nie da się jej zmienić. A jeśli żarnik/żarówka nie siedzi w gnieździe pewnie, tylko jeszcze ją trzeba ustawiać to świadczy wyłącznie o lichości produktu.

 

własnie o to mi chodziło kolego, te lampy to chińszczyzna i nie ma sie co dziwić ze tak swiecą... nie mowie ze one sa odrazu do wyrzucenia... ja u siebie długi czas sie bawiłem z ustawieniem wszystkiego no i udało sie, ale czasu mi to sporo zajęło i ciagłe próby...i mysle ze bez xenonu na zwykłych zarowkach to bedzie gorzej swieciło niz na orginałach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za opinie teraz tylko kwestia podjecia decyzji co zrobic z tym fantem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziekuje za opinie teraz tylko kwestia podjecia decyzji co zrobic z tym fantem

 

Tak jeszcze chwilę myślałem nad Twoim problemem i wpadłem na pomysł, że skoro nie da się już wyżej podnieść za pomocą ustawiania ręcznego, to ewentualnie możesz sobie przedłużyć plastikowe bolce silniczków elektrycznych od świateł.

zajmie Ci to +- 15 minut na każde światło :)

Sprawa prosta - ucinasz na pewnej wysokości bolec, następnie wtapiasz przedłużenie z jakiegoś plastiku i łączysz z końcówką oryginalnego plastiku.

Pamiętaj tylko, że po 1 nie możesz przesadzić z długością a po 2 te przedłużenia powinny mieć taką samą długość.

Rzeźba, ale będą świecić wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak a powiedzcie czy w tych lampach moga byc wlozone xenony ???? bo ja je dam wlozylem i myslalem ze moze przez nie jest tak do kitu ze swieceniem ale dzis znowu wszystko rozebralem i wlozylem normalne H1 i jest tak samo chyba macie racje ze soczewki cos nawalily bo na scianie i na drodze nie ma normalnego swiatla tylko jak tecza swieca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności