glasz
-
Liczba zawartości
60 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O glasz
- Urodziny 24.10.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Skrzynia biegów TDI 5 czy 6? Różnice w przełożeniach.
glasz odpowiedział mac30 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
niestety nie pamietam - to bylo 11 lat temu -
Skrzynia biegów TDI 5 czy 6? Różnice w przełożeniach.
glasz odpowiedział mac30 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
@TomekB5 kiedyś zrobiłem przekładkę u siebie (AFN) z 5 na 6. trochę zabawy przy tym było jako że to nie tylko skrzynia ale i kołyska, łapa, wybieraki itp itd. więc temat nieco grubszy. Odnośnie samych przełożeń - są zdecydowanie krótsze niż w 5ce ale masz większą skalę więc jeśli bujasz się po autostradach to miałoby to sens natomiast jeśli głównie po mieście to zwróciłbym uwagę na ryzyko nierównych bajcepsów - możesz być pewny że będziesz miał wyrobiony jeden większy od ciągłego machania ręką Pozdr, M. -
glasz obserwuje zawartość → Dziwny patent przy odmie, [B5] Reflektory Dayline Black, Klimatyzacja, a upał? i oraz 7 innych
-
polecam zatem przyglądnąć się autku tesla model s Faktycznie wyjątkowo kiepski Sam chciałbym tak kiepskim autem elektrycznym się wozić Pozdrawiam, M.
-
pękł wahacz podczas jazdy :( MASAKRAAAAA!!!!!
glasz odpowiedział passekb5 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
chłopie, sprawdź łącznik stabilizatora - on często siada. -
takie paszteciki standardowo były wypuszczane w USA
-
przejechanie 100 km na tym silniku forda kosztuje 1,95 PLN! to jest dopiero obciach
-
koledzy, a czy komuś z Was udało się już wykminić jak zrobić automagiczny tacho test przy każdym przekręceniu kluczyka w stacyjce z pozycji off na zapłon? jakiś progress w tej kwestii?
-
złotowe sprawy, jak? z gniazdka elektrycznego. gdzie? np. w garazu?
-
no baaa... free mniuzik
-
Dzizas, webi, myślałem że to vectra
-
raczej Hummera wyklepie i będzie pasztet :
-
a tu ustrzelony dzisiaj we Wrocku pasztecik z nałożonym starannie kamuflażem ochronnym
-
dokładnie to produkowany jest w Anchieta zaś w São Paulo to był prezentowany
-
Te lampy są dostosowane do żarówek halogenowych H1/H1 a nie do żarników xenonowych (D2S).
-
Tak jeszcze chwilę myślałem nad Twoim problemem i wpadłem na pomysł, że skoro nie da się już wyżej podnieść za pomocą ustawiania ręcznego, to ewentualnie możesz sobie przedłużyć plastikowe bolce silniczków elektrycznych od świateł. zajmie Ci to +- 15 minut na każde światło Sprawa prosta - ucinasz na pewnej wysokości bolec, następnie wtapiasz przedłużenie z jakiegoś plastiku i łączysz z końcówką oryginalnego plastiku. Pamiętaj tylko, że po 1 nie możesz przesadzić z długością a po 2 te przedłużenia powinny mieć taką samą długość. Rzeźba, ale będą świecić wyżej.