Skocz do zawartości

maxipalia

  • Liczba zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maxipalia

  • Urodziny 17.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Maxi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. mam pytanie ... po wymianie (regeneracji) maglownicy w aucie pojawiają mi się (po wjechaniu w mniejszą czy większą dziurę) obie kontrolki od ABS i ESP. Jak wyłączę stacyjkę i włączę ponownie kontrolki gasną. Domyślam się że coś nie styka. Ale czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć co mógł zahaczyć mechanior jak to robił - gdzie szukać / którędy lecą kable od czujników ABS ?
  2. moby napisałeś że w tesco kupiłeś żarówki xxxx i było tadaaa!!! może przypadkiem kupiłeś: General Electric +20% są po 16 PLN !!!!! osobiście uważam że TO NAJLEPSZE LAMPKI w zestawieniu jakość do ceny. używałem Philipsa i Osramy - dokładnie nie pamiętam które ale wszystkie z serii +20 i +XXX przypadły mi NightBreaker i ich zjeździłem 2 komplety NB zostały mi jeszcze na p.mgłowych+długie, na mijania mam GE+20% jak patrzeć z przodu to kolor identyczny. Jeżeli chodzi o światło, to do testu założyłem osram NightBreaker na prawo i GE na lewo - różnica w ilości światełka prawie zero, a w cenie spora. Na koniec dodam że czas życia zblizony. Uważam że warto spróbować (w końcu GE to korporacja 10x większa od osrama i 5x od filipka
  3. a czy dostanę u Ciebie: 8L0 971 972 N 907 326 01 N 907 326 03 jeszcze niedrogi drążek kierowniczy do pasa jak w opisie(może TRW?)
  4. własnie biorę się za instalacje grzania foteli, i pojawił się mały zonk... we wszystkich schematach +12 (HOT ALL TIMES) powinien wejść na pin4 regulatorka ... ale tu nie ma 4 pina - są 1,2,3,5,6,7. Nie mam oryginalnych gniazdek na te regulatory i może tam inaczej są ponumerowane. Domyślam się jak mogły by być poustawiane, ale wole nie ryzykować Druga sprawa to że 2 takie złączki bym potrzebował i może ktoś z forumowiczów ma odsprzedać.
  5. Cześć, 1. Potrzebuje całego kompletu wahaczy TRW, albo coś tańszego jak masz (jakie i za ile) 2. Komplet amortyzatorów P+T (z odbojami itp.) co do firmy nie jestem przekonany myślałem o KYB, ale słyszałem że się ostatnio mocno pocą, więc proszę o propozycje
  6. Faktoza... mały malutki wężyk, ale za to mocno ukryty. Już jest ok. Moc jest ze mną :manga
  7. Cześć, Wyczyściłem EGR (bo mi chlapało) i mam duży spadek mocy - auto nie chce przyspieszać powyżej 1500 obr. Moje pytanie, czy zepsułem coś, czy może egr zaczął działać ;( "za bardzo"
  8. ciśnienie mam duże, nawet bardzo, ale dopiero po dłuższej, albo intensywniejszej jeździe. Po odpaleniu na zimno, nawet jak się trzyma na obrotach przez parę minut, to węże są miękkie. Po nocy utrzymuje się ciśnienie, ale maluteńkie. Co do oleju, to jest jakby lekko zmatowiony, ale minimalnie. A konsystencje ma raczej normalną (ale na pewno nie taką jak w butelce).
  9. Cześć, Znalazłem podobne wypowiedzi, ale wolę się upewnić. Przez otworek wylotowy zbiorniczka wyrównawczego płyn ucieka mi 1litr/100km Ucieka dopiero na wyższych obrotach pod obciążeniem. Dziś założyłem kondoma no i po 2..3km ostrej jazdy uzbierało się około 1/2 szklanki. Z tydzień temu wymieniłem korek po raz pierwszy - pożyczyłem ze skody bradera i było troszkę lepiej. Ale i tak trochę schodziło. Cztery dni temu kupiłem nowy (topran - bo na ori mi kasy nie starczyło) no i dalej wali jak hydrant. Pomyślałem że to uszczelka, ale woda w zbiorniczku jest czyściutka. Sam zbiorniczek ma miejscami osad, ale ten osad, wydaje mi się że jest od dawna - zanim problem się pojawił. Co do oleju to ciężko mi powiedzieć (wymieniałem w styczniu) no i nie wygląda on identycznie jak ten który zalałem:lol2. I nie jestem pewien czy to prawidłowy objaw, że jak otworzę korek wlewu oleju przy rozgrzanym silniku to widać parę(dymek) - dodam że patrzyłem na mrozie (-3stC). Powiedzcie co to może być... a) zbiorniczek b) uszczelka pod głowicą :dupablada c) jakiś zator w układzie chłodzenia d) inne magiczne cóś
  10. Jak będziesz kupować wahacze, poproś sprzedawcę o komplet śrub i nakrętek i wymień wszystkie które odkręcałeś. (poza tymi które trzymają kolumnę - w komorze silnika). P.S. Nie wiem czy znalazłeś "patent" na odkręcenie zmory mechaników - śruby spinającej wahacze górne. 4x WD40 (kolejne dni), potem 30sek "pracy" WD40 10min przerwy 1 min "pracy" śruba wyjęta. Oczywiście "praca" przy użyciu precyzyjnego narzędzia jakim jest młot udarowy ze ściętym dłutem do rozkruszania (U mnie góra nie była robiona od wyjechania z fabryki.)
  11. Ja Ciebie nie wyzywam, w febi nie ma takich dodatków ... i jak napisałem nic nie trzeba było wyjmować. BYŁA TYLKO PLASTIKOWA OSŁONA - KTÓRĄ TRZEBA BYŁO ZDJĄĆ bo byś wahacza nie włożył na miejsce. Czytaj "...wyjąć wszystko co jesteś w stanie za pomocą "gołej ręki"..." chyba że jesteś Pudzian to sorrrry
  12. Czy ja też mogę prosić o schemat, albo info w którym miejscu się wpina czujnik G86 - ten z podsufitki (do panelu, czy gdzieś indziej i w które piny). W moim aucie jakiś młot usunął ten czujnik i użył oryginalnych kabli do podpięcia mikrofonu od zestawu głośno mówiącego. A bez tego czujnika efekt jest taki że zimą klima najpierw wali jak dzika że pod sufitem (tam mam głowę) jest ze 30 st, potem jak ciepełko zejdzie w dół to zaczyna walić zimnym powietrzem i tak w kółko
  13. trzeba wyjąć wszystko co jesteś w stanie za pomocą "gołej ręki" nie ma prawa zostać żadna "lużna" część (przynajmniej tak jest w lemi i febi)
  14. a jaki macie efekt kiedy oświetlenie się wygasza (płynnie) czy to podświetlenie ledowe nie mruga ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności