gmkowal Zgłoś #421 Napisano 20 Czerwca 2010 Siema, Jak kupiłem paska miałem manetke tempomatu ale nie działał, muslalem ze wystarczy aktywowac VAGiem ale... nie da sie, mam kabel KLL line moze on jest za słaby do tego i nie obsługuje wszystkich modułów. to ten kabel http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #422 Napisano 20 Czerwca 2010 Problem po części rozwiązałem, a mianowicie rozebrałem kierownicę i okazało się, że nie podłączyłem wtyczki do manetki obsługującej komputer - już ten problem rozwiązałem . Natomiast tempomat sprawdziłem na dwie ręce i na dwa samochody podłączony prawidłowo jednak nie działa, a raczej nie można go aktywować próbowałem już oryginalnym VAG-iem v.9.... Sprawdziłem również podłączenie w manetce oraz sprawdziłem miernikiem czy wszystko jest ok na przewodzie i przełączając funkcję. Jak go aktywować ???... Samochód mojego kolegi 1,9tdi 131 koników model silnika AVF wersja z Włoch rok produkcji 2001 oczywiście pasek . Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #423 Napisano 30 Lipca 2010 Ile kosztują części i ile czasu zajmuje dołożenie tempomatu i czy w każdym pasku można dołożyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #424 Napisano 31 Lipca 2010 Części kosztują różnie... Zależy co chcesz mieć najtańszy zestaw to Manetka OLD STYLE za ok 60zł Kabel dorabiany 40zł będzie pracował jak droższy zestaw jaki ja do siebie zastosowałem Manetka NEW STYLE 140zł Kabel ori od kolegi balticar 55zł Założenie 3-4h w zależności od prędkości wykonywania czynności... Musisz też mieć VAG-COM aby uruchomić tempomat w adaptacji... Moim zdaniem tempomat warto mieć bo jest toi naprawdę fajny bajer. Życzę powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #425 Napisano 31 Lipca 2010 Wielki dzięki super wyjaśnione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #426 Napisano 31 Lipca 2010 Koledzy a montował toś tempomat w pasku z silnikiem 1,6 . Jeżeli tak to ile trzeba inwestycji na coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #427 Napisano 29 Października 2010 Powiedzcie mi która manetka od tempomatu jest dobra do mojego passiora bo widze, ze jedna ma taki guzik do przełanczania jak do komputera mam na prawej manetce a w tej 2giej manetce jest inny? http://allegro.pl/passat-b5-b5-lift-audi-a6-manetka-z-tempomatem-i1265952287.html http://allegro.pl/passat-b5-b5-lift-audi-a6-manetka-z-tempomatem-i1280267161.html Ktora jest odpowiednia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #428 Napisano 30 Października 2010 (edytowane) http://allegro.pl/passat-b5-b5-lift-...265952287.html http://allegro.pl/passat-b5-b5-lift-...280267161.html Ktora jest odpowiednia Jarku obie są odpowiednie ale ta z drugiego linka jest nowsza i tą bym Ci polecił, sam taką właśnie mam Edytowane 1 Listopada 2010 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur2843 Zgłoś #429 Napisano 30 Października 2010 Witam!!! Widzę że temat tempomatu jeszcze żyje:))) Mam mały problem z tym ustrojstwem ponieważ: kostka przy kompie duża posiada 52 piny kostka przy kompie mała posiada 28 pinów kostka biała posiada 10 pinów kostka żółta posiada 10 pińów kostka czerwona posiada 6 pinów kostka brązowa posiada 10 pinów kostka czarna posiada 10 pinów i teraz pytanie opis podłączenia pasuje do opisu oprócz kostki przy kompie (duża) PODPIĘCIE KABLI DLA PASSATA B5 przed 1998. Auta posiadające 10 pinową białą kostkę oraz posiada 68- pinową wtyczkę komputera i drugą mniejszą. Kable należy podpiąć w skrzynce na podszybiu. z manetki ----->do kostki PIN nr 6 ---- do czerwono- biały w kostce żółtej - PIN nr 8 (+12 po zapłonie) PIN nr 2 ---- do niebieski w kostce żółtej PIN nr 1 PIN nr 4 i 7 ---- do czarno- żółty w kostce żółtej PIN nr 9 PIN nr 3 ---- do czerwono - żółty w kostce czarnej PIN nr 8 PIN nr 5 ---- do czerwono - szary w kostce brązowej PIN nr 1 z tym że tu jest opis do kostki kompa 68 pinów a w moim pasku jest 52 piny. Przeglądnąłem chyba wszystkie posty dotyczące tempomatu i nic nie mogę znaleźć na temat 52 pinowej kostki przy kompie chyba że coś przeoczyłem:( passat b5 3b 1998r 1.9 tdi AHU 90 km. czy da radę wogóle założyć tempomat i jaką wiązkę potrzebuję zaokrąglona 3B0 971 425 czy prostokątną 3B0 971 425A, wydaje mi się że tą zaokrągloną. Z góry dziękuję za odpowiedź i fatygę POMOCY!!! Pozdro Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
formulaf2 Zgłoś #430 Napisano 8 Grudnia 2010 Witam, Zamontowalem tempomat, świeci sie kontrolka (ziolona), po przelaczeniu tempomatu na ON zapala sie w polozeniu OFF gaśnie. Czujniki sprzegla i hamulca ok. Tempomat nie dziala, w skrzynce bezpiecznikow nie mam bezpiecznika od tempomatu nie da sie włożyc bo nie ma wsuwek żeńskich. Co nalezy sprawdzic, bo juz głupi jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #431 Napisano 8 Grudnia 2010 a kodowanie Vagiem zmieniłes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
formulaf2 Zgłoś #432 Napisano 8 Grudnia 2010 Tak kodowanie 11463 zrobione nie ma bledow. Co jeszcze mozna sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #433 Napisano 19 Grudnia 2010 Mam pytanie - na allegro są manetki tempomatu do 3BG (new style), które nie posiadają bocznego przełącznika (res/set), dlaczego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #434 Napisano 19 Grudnia 2010 Mam pytanie - na allegro są manetki tempomatu do 3BG (new style), które nie posiadają bocznego przełącznika (res/set), dlaczego ? To są manetki dla kierownicy multifunkcyjnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-Riddick- Zgłoś #435 Napisano 2 Lutego 2011 Witam, co zawiera zestaw doposazeniowy z ASO za 400 zl? manetke,tasme i cos jeszcze?? Czy wystarczy kupic sama manetke np. z allegro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #436 Napisano 8 Lutego 2011 Koledzy czy ta wiązka do tempomatu jest orginalna http://www.sklepy24.pl/sklep/auto_strefa_pl/produkt/1064768336-volkswagen-wiazka-tempomatu-3b0971425a-vw-passat-b5 ja mam manetke do tempomatu jednak nie działa wiec na bank niema wiązki po kodach we wlepie wychodzi że mój model tego bajeru nieposiada czy wiązka i kodowanie vagiem wystarczy czy trzeba jeszcze jakiś moduł dokupić tak z ciekawości pytam ?)Dziękii i Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #437 Napisano 8 Lutego 2011 Jest oryginalna. Tylko upewnij się jakie piny powinna mieć bo ta ma akurat płaskie. W ASO VW można ją kupić taniej niż tu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bjbax Zgłoś #438 Napisano 9 Lutego 2011 Witam, co zawiera zestaw doposazeniowy z ASO za 400 zl? manetke,tasme i cos jeszcze?? Czy wystarczy kupic sama manetke np. z allegro? Manetkę i taśmę. Jak kupiłem bo okazało się, że kupione używane manetki były walnięte. Za montaż w ASO zapłaciłem 280 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #439 Napisano 9 Kwietnia 2011 Mam pytanko do posiadaczy benzyniaków mam 1.8T APU 2000r jak dostać się do kompa jak go rozkręcić i którędy puścić kabel z wiązki dziękuje za wytłumaczenie i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #440 Napisano 9 Kwietnia 2011 Witam, co zawiera zestaw doposazeniowy z ASO za 400 zl? manetke,tasme i cos jeszcze?? Czy wystarczy kupic sama manetke np. z allegro? Oryginalny zestaw zawiera manetkę, wiązkę do podłączenia, złodziejkę do wpięcia się jednym kablem w instalacje, instrukcje obsługi (języka polskiego brak), jakąś opaskę i chyba to wszystko z tego co pamiętam. Można taki zestaw kupić taniej niż te 400zł. Kupiłem i zamontowałem ten zestaw w tamtym roku. Opisy w z forum są bardzo pomocne (szczególnie polaczenia w kostkach). Ogólnie najwięcej czasu zabieram rozebranie plastikow pod kierownicą. Reszta to już bułka z masłem. Do tych kostek do których nie mozna się dobrać mozna spokojnie naciąć izolację na kablach i dolutować się a pozniej zaizolować. Osobie średnio uzdolnionej manualnie taka operacja zajmie 1,5-2 godziny jak ma wszystek sprzęt (klucze, srubokrety itp), jak ktoś już to robił to nawet w 40 minut da rade pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach