Skocz do zawartości

icegoranet

  • Liczba zawartości

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O icegoranet

  • Urodziny 12.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Góra

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czyli co Panowie robić, przeplywka do wymiany i powoli szukac warsztatu ktory odświeży mi dmuchawke ?
  2. Kiedyś parę razy auto miało czkawke przy intensywnym przyspieszaniu ale auto jechalo. Ale ostatnio złapałem dwa razy notlauf no i nie wiem czy to faktycznie Przeplywka już dogorywa czy to turbo sie przycielo...
  3. Witam, Panowie, prosze o analizę, gdyz ostatnio 2 razy zlapalem notlauf i chyba mojemu paszczakowi cos juz dolega. Kolega Adrusek pomogl zrobic logi ktore wygladaja tak: Log (0 - 004) Log (1 - 011) Log (2 - 010) Log (3 - 001) Log (4 - 000) Log (5 - 008) Log (6 - 003) Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 003) Log (0 - 014,018,023) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,013) blad w engine wyglada tak: Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 Mileage: 238650km/148290miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl Part No: 038 906 019 BK Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1306 Coding: 00002 Shop #: WSC 00028 VCID: 61CDA1B7C389 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0 0 X X X Wszystkim zycze Wesolych Swiat i pozdrawiam, Paweł
  4. u mnie gdy byly niezamontowane mialem wode na tylnym dywaniku wlozylem nowe "L-ki" i problem znikl.
  5. sprawdz jeszcze jaki masz numer silnika, w AJM z tego co pamietam 2 rodzaje napinaczy byly i rolek nap. - w zaleznosci od numeru silnika... pozdrawiam, paweł
  6. U wiekszosci sprzedawcow na forum mozna zakupić PEWNY rozrząd (w tym takze u mnie). Co do allegro - warto sprawdzić czy zestaw ma "ważność" paski z zestawow mają ważność bodajrze 5 lat, później mozna to wlozyc do muzeum a nie do auta - tyczy się głównie oryginalnych zestawów VW w super cenach na allegro (kupione ze śmietników w Niemczech i u nas sprzedawane jako okazja). Tak wiec aby nie naciąć się - lepiej kupić u kogoś sprawdzonego. Czasem zaoszczedzone 50 czy 100zł moze pociagnac remont silnika po zerwanym paseczku z allegro Nie jest to reguła ale warto pomyslec. pozdrawiam, Paweł
  7. Czy ktos kumaty w temacie moglby zabrac glos ? Nikt nic nie wie na przedmiotowy temat ?
  8. a co chcesz w niej przestrajać ? Jaki masz problem z nia ?
  9. z adapterem wszystko OK, kable mają ciągłośc. Obecnie poprowadzilem wlasne kable z prawego słupka w nogach pasazera - sygnal z ABS, wpielem to do duzej 26 pinowej kostki, przeprogramowalem navi zeby korzystala z ABS a nie GALA i nadal jest lipa. Co za dziadostwo, a moze ktos zepsul firmware przy wgrywaniu ? Wzglednie, moze antena gps jest zepsuta ? Chociaz navi podaje wspolrzedne geograficzne i ilosc satelit..... sam juz nie wiem, wkurza mnie mebel w aucie ktory nie dziala jak nalezy
  10. Prawda stara jak świat, że towar do ASO, to nie to samo co aftermarket i nikt nie wkreci ludzi ze to samo za co placa np. 300zł w ASO kupi się na allegro za 150zł tylko dlatego, ze nie ma znaczka BMW, Mercedes czy VW. Przyklad lemfordera do ASO i na aftermarket, przyklady mozna mnozyc. Towar do ASO musi sprostac rygorystycznym normom, tak aby nie bylo reklamacji i nie cierpiala marka producenta jak cos szlak trafi. Aftermarket to zupelnie inna bajka Ja mam takie samo jak kolega ernieball.
  11. wiem ze odkopałem kotleta, ale moze ktos podac jaki kabelek serwisowy nalezy kupic aby wlozyc w te rozowa wtyczke przy skrzynce bezpiecznikow ? Przygotowuje sie do montazu podgrzewanych foteli i lubie miec wszystko dopiete na ostatni guzik
  12. Tandetne podróbki, czy jak tam to nazwać, nie zlinczujcie mnie, ale czego oczekujecie od wahaczy za 500zł komplet - sprzedawca tez musi zarobic, wiec jaką jakość Hinczyk może wytłuc? Przeciez te wahacze nawet nie są zrobione z odpowiedniego stopu metalu..... Jesli komplet lema kosztuje grubo ponad tysiac.... ciarki mnie przechodzą. Wiem ze kazdy kupuje to, na co go stać ale bezpieczenstwo i zycie jest chyba najwazniejsze
  13. smiem twierdzic ze chyba cały swiat, ina -france lub slovakia, filtry germany, poland (filtron !), valeo (poland), spinki tapicerki (germany, poland), Filtry paliwa by UFI (made in CHINA) itp itd.... klepią tam gdzie tanio i mozna normy jakosciowe zachowac :-)
  14. a pewnie ze to samo JA na wlasnej skórze przekonalem sie ze nie oplaca sie oszczedzac jesli autem chce pojezdzic sie dluzej, rok temu kupilem sobie dla testu w hurtowni górne prawe firmy Delphi, po niecalych 15 tys. km mają lekkie luzy tak ze moje ucho slyszy juz stukanie, cóż chcialem oszczedzic pare złotych to w tym roku robie to samo jeszcze raz... z małym wyjątkiem - teraz idzie lemforder anie jakies inne go**o. Master w sumie mial dobre opinie, czesto ludzie mowia ze lepiej kupic i wymienic 2 czy 3 razy mastera niz jednego lemfordera, ja uwazam inaczej, nie wymieniam ich sam a robi to moj mechanik no i logicznie kasuje za to tyle razy ile zabiera sie za robote, nie lubie i nie stac mnie na to aby nabijać kase mechanikom, wiec wole do tematu podejsc raz a dobrze. Chytry i biedny traci 2 razy a poza tym jeszcze jedna sprawa - smiem twierdzic ze polowa kierowcow jest głucha. Ja jadac z kims samochodem (nie moim) od razu wiem ze cos mu tłucze, chociaz tamta osoba nic o tym nie wie. Na takie rzeczy jestem cholernie wrazliwy pozdr. Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności