arek1985 Zgłoś #21 Napisano 4 Lutego 2010 Witam Chciałbym sie koledzy dowiedzieć gdzie znajduje się ten "Stabilizator 10v który zasila wskaźnik poziomu paliwa i temperatury". U mnie wskaźnik temp zaniża o ok 20*C, a wskaźnik paliwa działa podobnie jak kolega wyżej opisywał, tnz po zatankowaniu wskazuje prawidłowo, w moim przypadku po upływie ko 5 minut wskazówka spada prawie na ZERO i tak pozostaje(czasami zdarza sie że przy wjeździe bądź zjeździe ze wzniesienia wskaźnik zadziała na kolejne parę minuty i znów przyjmuje pozycje ok ZERA). Mam jeszcze jedno małe pytanko czy żeby dostać się do pompki paliwa trzeba wyjmować zbiornik( pytam z ciekawości, jestem użytkownikiem paska od 5 lat i nie miałem okazji tam zaglądać. PS niedawno wymieniłem zegary, na starych był ten sam problem Z góry dziekuje Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NeverBackDown Zgłoś #22 Napisano 10 Lutego 2010 Stabilazator znajduje sie pod tarcza zegara lub obrotomierza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matrix_PL Zgłoś #23 Napisano 10 Lutego 2010 arek1985 w kombiakach jest zaślepka pod dywanikiem w bagażniku 3 śruby. później nakrętka plastikowa tak fi 150 i dokręcana dosyć mocno co wymaga użycia śrubokręta i czasami młotka sama pompa jest osadzona na dnie zbiornika w zaczepach ( trzeba obracać) więc przy zakładaniu będzie trzeba sobie będę w benzynie wypaczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sonne1984 Zgłoś #24 Napisano 16 Lutego 2010 Witam! Udało mi się rozwiązać ten problem-może moje doświadczenia się komuś przydadzą. Problem tkwił w potencjometrze znajdującym się na smoku. Postanowiłem wykręcić całość i jeszcze raz wszystko posprawdzać. Okazało się, że płytka ze stykami była przyśniedziała, tak samo jak ruchoma blaszka przymocowana do pływaka. Po dokładnym oczyszczeniu styków i blaszki i delikatnym dociśnięciu jej do płytki zestyków, wskaźnik przestał wariować. Do czyszczenia proponuję papier 800, a nastepnie przepolerowanie płytki. To by było na tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tylo28 Zgłoś #25 Napisano 12 Grudnia 2010 Witam, Mam doś nie typowy problem w B4 1.9 TDI bo mój wskaźnik co jakis czas podczas jazdy spadam na 0 i znowu wraca do normalnego stanu i tak co chwilę. a jakby tego było mało któregoś razu zatrzymał mi się na drodze a wskazówka była na środkowej czerwonej kresce;( wlalłem 10l i juz było ok. Co tu nawaliło?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #26 Napisano 14 Grudnia 2010 Jednym z problemow nie dzialajacego wskaznika zarowno temp jak i paliwa jest "zwarcie" w samych wskaznikach. otóż jeden z tych przewodzików styka sie z drugim i uniemożliwia przepływ prądu przez te "ucho" na który jest nawinięty co za tym idzie nie pozwala sie nagrzać uchu i odpowiednio wygiac by poruszyc wskazówką. u mnie byl ten problem - po rozdzieleniu tych przewodów wskaźnik ożył i pokazywał juz poprawnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hakunamatata Zgłoś #27 Napisano 15 Grudnia 2010 A jest jakiś szybki sposób na dobranie się do wskaźników czy trzeba wszystko pruć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #28 Napisano 15 Grudnia 2010 A jest jakiś szybki sposób na dobranie się do wskaźników czy trzeba wszystko pruć?? o ile dobrze pamiętam to masz raptem 6 srub i dwie malutkie żeby dostać sie do zegarów 2szt sa w ramce zegarow - 2szt trzymają zegary 2szt trzymają obudowę zegarów -po jej zdjęciu juz macasz wskazówki:P 2szt tych malutkich to masz żeby zdjąć "cyferblat" z pożądanych zegarów. prędkościomierz jest na 4 śrubach przykręcony do całości reszta jest na wcisk (na 3 lub 4 bolce) pamiętaj żeby je równomiernie wyciągać co by nie połamać starych zmarzniętych plastików wskazówki polecam zdejmować następująco: weź kawałek grubszej kartki i natnij ja do polowy tak by nasunąć na ośkę wskazówki i ułóż kartkę bezpośrednio na cyferblacie (zapobiegniesz ewentualnej rysie) nastepnie lekko rozchylone cienkie cążki włożyć i delikatnie podciągać wskazówkę(mniej więcej tak jak wyciąganie gwoździa) - z dużym wyczuciem, najpierw nie będzie chciała iść aż w końcu puści i łatwo zejdzie do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hakunamatata Zgłoś #29 Napisano 15 Grudnia 2010 Dzięki, jak się zrobi cieplej to powalczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tylo28 Zgłoś #30 Napisano 19 Grudnia 2010 wczoraj tankowalem do pełna i tak jak wskazówka od maxa nie spadła ponizej 3/4 to było ok:0 dopiero gdy przekroczyła 3/4 to spowrotem zaczeła co jakiś czas tak dziwnie opada;/ Więc chyba to nie zwarcie lecz ten czujnik w baku ''chyba'' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #31 Napisano 10 Listopada 2012 Witam, też mam problem z wskaźnikami paliwa. Czy ktoś się orientuje może czy np gdy złączę te dwa przewody (środkowe, bo one są od pływaka) w kostce idącej do pompki paliwa, to wskaźnik powinien się ruszyć? Bo ja niestety mam problem taki, że mi nie działa w ogole ten wskaźnik, zero reakcji. Połączenie między licznikiem a kostką jest ok. Licznik też ok, bo temperatura działa (więc stabilizator można wykluczyć) i zimnych lutów też nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #32 Napisano 11 Listopada 2012 Po zwarciu czujnika wskaźnik powinien wystartować do góry jak w reklamie permen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #33 Napisano 11 Listopada 2012 U mnie przy polaczeniu na krotko przy kostce w tdi plywak nawet sie nie ruszyl Podgielem blaszke co chodzi po potencjometrze podlaczylem kostke i dziala jak marzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #34 Napisano 12 Listopada 2012 Po zwarciu czujnika wskaźnik powinien wystartować do góry jak w reklamie permen Robiłem tak i niestety, tak się nie podniósł U mnie przy polaczeniu na krotko przy kostce w tdi plywak nawet sie nie ruszyl Podgielem blaszke co chodzi po potencjometrze podlaczylem kostke i dziala jak marzenie Hmm więc jak w końcu. Na krótko powinien się podnieść czy nie? To, że TDI to chyba różnicy nie robi, bo pływak itd raczej taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kretons Zgłoś #35 Napisano 18 Stycznia 2014 Witam. Mam passka b3 benz gaz. Mialem pewien problem i mechanik kazal wyjezdzic calkowicie benzyne. Oczywiscie posluchalem wykwalifikowanego personelu i tak zrobilem i teraz wskaznik ani drgnie tzn wogole sie nie podnosi. Co moge zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keramh Zgłoś #36 Napisano 29 Stycznia 2016 Dziś pojawił się dziwny problem w B4 1.9 tdi, mianowicie wskaźnik poziomu paliwa po załączeniu zapłonu przekręca się ponad skale aż do oporu, wydając przy tym z siebie taki dość mocny "szum". Po wyłączeniu zapłonu wskazówka spada, w tym czasie również można słyszeć ten dźwięk. Po przejechaniu kilku kilometrów wskazówka idzie powoli do góry.Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wskazówka idzie do oporu opierając się prawie na ośce wskazówki temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #37 Napisano 3 Lutego 2016 W którymś tam roku zastosowali w B4 silniczki na wskaznikach temp. poziomu paliwa ale mniejsza o to: -do sprawdzenia pływak w baku -masa na zegary -zimne luty na za wtyczka na płytce w liczniku Inna opcja to kabel sygnałowy ma zwarę na masę ale teraz nie pamiętam czy oporność bliższa "zeru" to pełen czy pusty bak. Kiedyś mierzyłem i było coś miedzy 20 a 60 omów więc wszystko możliwe że jednak sygnał dostał "lewą" masę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach