Skocz do zawartości

arek1985

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arek1985

  • Urodziny 16.08.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mysłowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. tego się obawiałem, miałem takie przypuszczenia że któraś dioda jest tego przyczyną. w tym tygodniu to załatwię i dam znać czy pomogło.
  2. pasek naciągnięty, kontrolka zaświeca sie na wolnych na wyższych obrotach gaśnie
  3. Witam Wszystkich Mój problem z alternatorem jest następujący: przy obrotach ok1200/min miernik wskazuje 14,2v i podczas zwiększania obrotów stopniowo to już przy 1500/min wskazuje 14,6v i więcej nie puszcza regulator, natomiast przy 900/min uzyskuje 11,5v. próbowałem na innych szczotkach (100% pewne) i jest identyczny objaw. Co może być przyczyną braku ładowania na wolnych obrotach? Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
  4. jak sądzisz opłacalna jest tego naprawa czy lepiej kupić jakąś używke całego rozrusznika
  5. Z Tobą JAFO też sie zgodzę bo oś aż "kleiła" się od smaro podobnych rzeczy ---------- Post added at 15:18 ---------- Previous post was at 15:13 ---------- Dzięki Kolego już widze że moje są ewidentnie uszkodzone. Oczka w widełkach u mnie nie są jak na rysunku zamkniete. Teraz mnie zastanawia czy to zmeczenie materiału czy coś było ich przyczyną że sie powykruszały. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam
  6. Witam ponownie Przyczyną opisywanego przeze mnie problemu było to że bendix (nie wiem dlaczego) ale wyskoczył z widełek na których jest osadzony Pytanie moje teraz: 1. Czy dysponuje ktoś zdjęciem bądź stroną internetową z tymi widelkami w celu sprawdzenia czy moje nie są w jakimś stopniu uszkodzone. 2. Czy da się je samemu wymienić i czy jest to wogóle możliwe. Problem co jakiś czas powtarza sie tzn po kilku uruchomieniach. numery rozrusznika 0 001 107 022 Pozdrawiam
  7. Witam Mam małe pytanko a mianowicie jakiej firmy polecacie termostat, jaki +/- jego koszt i czy dysponuje ktoś numerami takiedo termostatu(na forum znalazłem numery ale dotyczące 1.9 TDI) Silnik i rok jak w opisie. Z góry dziękuję Pozdrawiam
  8. U mnie koledzy było podobnie na zimnym odpalał na dotyk, a na ciepłym dostawał takiej dawki poliwa że nie było szans go uruchomić. W moim przypadku przyczyną byl "czujnik temperatury zasysanego powietrza" po jego wymianie wszysto wróciło do narmy Pozdrawiam
  9. Witam Chciałbym sie koledzy dowiedzieć gdzie znajduje się ten "Stabilizator 10v który zasila wskaźnik poziomu paliwa i temperatury". U mnie wskaźnik temp zaniża o ok 20*C, a wskaźnik paliwa działa podobnie jak kolega wyżej opisywał, tnz po zatankowaniu wskazuje prawidłowo, w moim przypadku po upływie ko 5 minut wskazówka spada prawie na ZERO i tak pozostaje(czasami zdarza sie że przy wjeździe bądź zjeździe ze wzniesienia wskaźnik zadziała na kolejne parę minuty i znów przyjmuje pozycje ok ZERA). Mam jeszcze jedno małe pytanko czy żeby dostać się do pompki paliwa trzeba wyjmować zbiornik( pytam z ciekawości, jestem użytkownikiem paska od 5 lat i nie miałem okazji tam zaglądać. PS niedawno wymieniłem zegary, na starych był ten sam problem Z góry dziekuje Pozdrawiam
  10. A czy może być tego przyczyną np tulejka w korpusie silnika (dwukrotnie wyjmowałem rozrusznik a nie sprawdziłem w jakim jest stanie) ?
  11. Witam ponownie! Niestety nie otrzymałem zadnej odpowiedzi na moje wczorajsze zapytanie. Czy znajdzie się ktoś kto mógłby mi cokolwiek w tym temacie pomóc? Z góry dziekuje. Pozdrawiam
  12. Mam problem z falującymi wolnymi obrotami na benzynie silnik 1.8 90kM ABS + LPG. Po uruchomieniu zimnego silnika obroty sa stabilne tz 1000 obr/min, po uplywie około 2-3 minut obroty zaczynają falować i są rzędu 500-1200 obr/min. Problemy zaczeły się po wymianie silniczka krokowego (sprawdzałem na trzech innych silniczkach-problem powtarzał się), wszelkie nieszczelności (lewe powietrze) wyeliminowane. Po odsłonieciu wtrysku ewidentnie widać jak wtrysk podaje paliwo w cyklach tzn zamyka sie i otwiera (co nie powinien),logicznie patrząc spadek obrotów następuje gdy wtrysk jest zamkniety. Na gazie jest wszystko w porządku, problem dotyczy tylko benzyny. Co może być tego przyczyną? Jak usunąć tą usterkę? Proszę o pomoc
  13. Zgadzam się to bendix. Miałem ten sam problem. Wymieniłem na nowy bendix i pojawił się następny problem. Bendix nie wysprzęgla sie z wieńcem (na zimnym silniku wysprzęgla sie dopiero po około 10-cio krotnym urychomieniu silnika, a na ciepłym po ok 2,3 krotnym uruchomieniu) Czym może to być spowodowane? A może wadliwy fabrycznie? Będę wdzięczny za rozjasnienie sprawy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności