arek1985
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O arek1985
- Urodziny 16.08.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Mysłowice
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2002
-
regulator napięcia, za duże napięcie ?
arek1985 odpowiedział zdun_VW → na temat → Elektryka, oświetlenie
tego się obawiałem, miałem takie przypuszczenia że któraś dioda jest tego przyczyną. w tym tygodniu to załatwię i dam znać czy pomogło. -
regulator napięcia, za duże napięcie ?
arek1985 odpowiedział zdun_VW → na temat → Elektryka, oświetlenie
pasek naciągnięty, kontrolka zaświeca sie na wolnych na wyższych obrotach gaśnie -
regulator napięcia, za duże napięcie ?
arek1985 odpowiedział zdun_VW → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam Wszystkich Mój problem z alternatorem jest następujący: przy obrotach ok1200/min miernik wskazuje 14,2v i podczas zwiększania obrotów stopniowo to już przy 1500/min wskazuje 14,6v i więcej nie puszcza regulator, natomiast przy 900/min uzyskuje 11,5v. próbowałem na innych szczotkach (100% pewne) i jest identyczny objaw. Co może być przyczyną braku ładowania na wolnych obrotach? Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu. -
jak sądzisz opłacalna jest tego naprawa czy lepiej kupić jakąś używke całego rozrusznika
-
Z Tobą JAFO też sie zgodzę bo oś aż "kleiła" się od smaro podobnych rzeczy ---------- Post added at 15:18 ---------- Previous post was at 15:13 ---------- Dzięki Kolego już widze że moje są ewidentnie uszkodzone. Oczka w widełkach u mnie nie są jak na rysunku zamkniete. Teraz mnie zastanawia czy to zmeczenie materiału czy coś było ich przyczyną że sie powykruszały. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam
-
Witam ponownie Przyczyną opisywanego przeze mnie problemu było to że bendix (nie wiem dlaczego) ale wyskoczył z widełek na których jest osadzony Pytanie moje teraz: 1. Czy dysponuje ktoś zdjęciem bądź stroną internetową z tymi widelkami w celu sprawdzenia czy moje nie są w jakimś stopniu uszkodzone. 2. Czy da się je samemu wymienić i czy jest to wogóle możliwe. Problem co jakiś czas powtarza sie tzn po kilku uruchomieniach. numery rozrusznika 0 001 107 022 Pozdrawiam
-
Kolejny goracy temat - temperatura cieczy chlodzacej B4
arek1985 odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Dzięki kolego Pozdrawiam -
Kolejny goracy temat - temperatura cieczy chlodzacej B4
arek1985 odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Mam małe pytanko a mianowicie jakiej firmy polecacie termostat, jaki +/- jego koszt i czy dysponuje ktoś numerami takiedo termostatu(na forum znalazłem numery ale dotyczące 1.9 TDI) Silnik i rok jak w opisie. Z góry dziękuję Pozdrawiam -
Problem z zapalaniem ciepłego silnika? juz nie!!!
arek1985 odpowiedział anprzybylo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie koledzy było podobnie na zimnym odpalał na dotyk, a na ciepłym dostawał takiej dawki poliwa że nie było szans go uruchomić. W moim przypadku przyczyną byl "czujnik temperatury zasysanego powietrza" po jego wymianie wszysto wróciło do narmy Pozdrawiam -
Witam Chciałbym sie koledzy dowiedzieć gdzie znajduje się ten "Stabilizator 10v który zasila wskaźnik poziomu paliwa i temperatury". U mnie wskaźnik temp zaniża o ok 20*C, a wskaźnik paliwa działa podobnie jak kolega wyżej opisywał, tnz po zatankowaniu wskazuje prawidłowo, w moim przypadku po upływie ko 5 minut wskazówka spada prawie na ZERO i tak pozostaje(czasami zdarza sie że przy wjeździe bądź zjeździe ze wzniesienia wskaźnik zadziała na kolejne parę minuty i znów przyjmuje pozycje ok ZERA). Mam jeszcze jedno małe pytanko czy żeby dostać się do pompki paliwa trzeba wyjmować zbiornik( pytam z ciekawości, jestem użytkownikiem paska od 5 lat i nie miałem okazji tam zaglądać. PS niedawno wymieniłem zegary, na starych był ten sam problem Z góry dziekuje Pozdrawiam
-
A czy może być tego przyczyną np tulejka w korpusie silnika (dwukrotnie wyjmowałem rozrusznik a nie sprawdziłem w jakim jest stanie) ?
-
Witam ponownie! Niestety nie otrzymałem zadnej odpowiedzi na moje wczorajsze zapytanie. Czy znajdzie się ktoś kto mógłby mi cokolwiek w tym temacie pomóc? Z góry dziekuje. Pozdrawiam
-
Mam problem z falującymi wolnymi obrotami na benzynie silnik 1.8 90kM ABS + LPG. Po uruchomieniu zimnego silnika obroty sa stabilne tz 1000 obr/min, po uplywie około 2-3 minut obroty zaczynają falować i są rzędu 500-1200 obr/min. Problemy zaczeły się po wymianie silniczka krokowego (sprawdzałem na trzech innych silniczkach-problem powtarzał się), wszelkie nieszczelności (lewe powietrze) wyeliminowane. Po odsłonieciu wtrysku ewidentnie widać jak wtrysk podaje paliwo w cyklach tzn zamyka sie i otwiera (co nie powinien),logicznie patrząc spadek obrotów następuje gdy wtrysk jest zamkniety. Na gazie jest wszystko w porządku, problem dotyczy tylko benzyny. Co może być tego przyczyną? Jak usunąć tą usterkę? Proszę o pomoc
-
Zgadzam się to bendix. Miałem ten sam problem. Wymieniłem na nowy bendix i pojawił się następny problem. Bendix nie wysprzęgla sie z wieńcem (na zimnym silniku wysprzęgla sie dopiero po około 10-cio krotnym urychomieniu silnika, a na ciepłym po ok 2,3 krotnym uruchomieniu) Czym może to być spowodowane? A może wadliwy fabrycznie? Będę wdzięczny za rozjasnienie sprawy. Pozdrawiam