Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widze ze sie pojawiło w wątku, a ja ostatnio przerabiałem temat wiec się wypowiem: W B6 po lifcie do zdjęcia czarnych relingów rowniez trzeba ściągać podsufitkę. Od góry jest śruba, ale nakrętki są od środka i nie ma inaczej jak tego odkręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie widze ze sie pojawiło w wątku, a ja ostatnio przerabiałem temat wiec się wypowiem: W B6 po lifcie do zdjęcia czarnych relingów rowniez trzeba ściągać podsufitkę. Od góry jest śruba, ale nakrętki są od środka i nie ma inaczej jak tego odkręcić.

 

Nie widzisz bo nie przeczytałeś całego tematu. Osobiście napisałem to samo co Ty w poście nr 68.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niestety mnie też dotknął problem przecieku na połączeniu relingów z dachem i o ile sprawa relingów i uszczelek jest dobrze opisana to sprawa opuszczenia podsufitki jest mi nadal obca. Posiadam szyberdach i tak wygląda jakby podsufitka była jakoś włożona (podwinięta) pod niego i za china nie wiem jak to opuścić bez uszkodzenia tapicerki. Posiada może ktoś jakiś opis jak się do tego dobrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Niestety mnie też dotknął problem przecieku na połączeniu relingów z dachem i o ile sprawa relingów i uszczelek jest dobrze opisana to sprawa opuszczenia podsufitki jest mi nadal obca. Posiadam szyberdach i tak wygląda jakby podsufitka była jakoś włożona (podwinięta) pod niego i za china nie wiem jak to opuścić bez uszkodzenia tapicerki. Posiada może ktoś jakiś opis jak się do tego dobrać.

 

Jarku więcej wiary w siebie. Zdjęcie takiej podsufitki to jak dla mnie czas około 30min. Bez znaczenia czy z szyberdachem czy bez. Zacznij od odkręcenia rączek lub bocznych słupków przednich. Śruby ukryte są pod zaślepkami AIR BAG.

Podsyłam Ci link z przykładowej aukcji. Na zdjęciach pokazana jest podsufitka od sedana ale to bez znaczenia. Może fotka Ci coś podpowie?

 

http://olx.pl/oferta/vw-passat-b6-podsufitka-sedan-szyberdach-CID5-ID7kkHD.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marku za popowiedź, jutro będe z tym walczył. Z tego co się dowiedziałem tapicreka na słupkach z pasami jest tylko na kołkach i po prostu trzeba ją wyrwać, jeżeli się mylę proszę o poprawienie. I jeszcze jedno pytanie, jakiego uszczelnienia użyć między relingiem, a dachem, chodzi mi o jakiś silikon lub klej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tapicreka na słupkach z pasami jest tylko na kołkach i po prostu trzeba ją wyrwać, jeżeli się mylę proszę o poprawienie.

 

Nie mylisz się. Po obu stronach środkowego słupka umiejętnie łapiesz palcami i pięknie się poddaje. W górnej jego części zauważysz wycięcia w podsufitce w które później musisz włożyć słupek. Do uszczelnienia użyj silikonu do klejenia szyb ( czarny kolor) Napisz czy po zdjęciu relingów pod nimi była rdza?

Np. tej firmy:

http://www.truck-tychy.pl/p13932-klej-do-szyb-samochodowych-boll-sprint-310ml.html

Innego niż z przeznaczeniem do samochodu nie kupuj ponieważ mają agresywne związki, które szkodzą na lakier niszcząc go itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i już jestem po demontażu i uszczelnieniu relingów, jak na razie jest spokój. Co do rdzy to najbardziej jest skorodowane przy środkowym mocowaniu relingu (zdjęcie), przy pierwszym jest delikatnie, a przy ostatnim w ogóle nie ma, tak samo było przy drugim relingu. Ciekawe czy tylko ja tak mam, czy w większości pasków jest taki "podział" rdzy. Jeżeli ktoś ma szyberdach to po jego otworzeniu jest dostęp do ramki, którą należy wyciągnąć żeby opuścić podsufitkę.

DSC_0381.jpg

DSC_0389.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A se chciałem z czarnych zrobić srebrne malowaniem.

Ale jak Marek piszesz ze 2h roboty to u mnie z moimi koślawymi łapami potrafiącymi tylko liczyć geld to pewnie zejdzie ze 3h i koniec końców nie zrobię tego. A, nie mam ciastka wiec pewnie i tak na Śląsk bede musiał do Janka po pomoc poleciec:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A se chciałem z czarnych zrobić srebrne malowaniem.

Ale jak Marek piszesz ze 2h roboty to u mnie z moimi koślawymi łapami potrafiącymi tylko liczyć geld to pewnie zejdzie ze 3h i koniec końców nie zrobię tego. A, nie mam ciastka wiec pewnie i tak na Śląsk bede musiał do Janka po pomoc poleciec:)

 

Za 250zł gość na bukfejsie sprzedawał chromowane z angola a ty będziesz malował. Wymiana to 2 godziny pod warunkiem że już to robiłeś, za 1 razem zejdzie się ze 4godzinki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest kolega na forum nic Rafi9666, który ma do sprzedania chromowane religii i nie tylko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to mnie jeszcze dobicie tymi godzinami...

Ja cholernie niecierpliwy jestem.

Ale skoro zdejmować trzeba do malowania i do wymiany to nie ma innego wyjścia jak przekonać samego siebie ze czarne sa prześliczne:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz w ogłoszeniu, że były chromowane, ale oblazły :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przekonać samego siebie ze czarne sa prześliczne

 

a to nie sa?? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O i tego mi było trzeba. :)

Jeszcze tylko powiedz ze nic tak nie rozwesela koloru granatowy NIEmetalic jak właśnie czarny reling:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuję okleić czarne relingi taką folią. Chcę to zrobić bez ich zdejmowania potrzebuję tylko informacji jak zdjąć nakładki z relingów tak żeby ich nie uszkodzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nakładek się nie zdejmuje są razem z relingami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nakładki mozna zdjać pociągajac energicznie do siebie,ja swoje malowałem gumą i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez zdecydowałem się na zmianę relingow na chromowane. Znalazłem fajne z B6 w dobrej cenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w jakiej cenie znaczy dobrej bo też się zastanawiam nad wymianą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oryginalnie coś takiego nie istnieje. Trzeba by coś rzeźbić ze szpachla albo innymi zaslepkami.

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

 

Witam wszystkich, jestem tutaj nowy i pierwszy raz.

Podepnę się pod temat-mianowicie chcę usunąć raz na zawsze relingi dachowe bo mi się one nie podobają i nie mam zamiaru z nich korzystać.

Dziś już za późno bo ciemno ale mogę wstawić jutro zdjęcia-w moim przypadku relingi nie są zamontowane w "korytkach" tylko obok nich.

Jeszcze się do nich nie dobierałem.

Zatem moje pytania:

1.czy w takim przypadku muszę zdejmować podsufitkę?

2.czy są jakieś oryginalne zaślepki?nie chcę nic rzeźbić i bawić się ze szpachlą.

Mój przedmówca wysłał link:

http://images44.fotosik.pl/284/aba83d36bbf550f0med.jpg (http://www.fotosik.pl/)

widzę na jednym ze zdjęć,że ktoś w dziury po relingach wkręcił na równo z dachem wkręty.

Czy ktoś już z Was zdjął relingi i profesjonalnie zaślepił dziury po nich (bez użycia szpachli,silikonu i innych tego typu)?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności