biedroneczka_d Zgłoś #201 Napisano 10 Sierpnia 2010 Chcę wymienić wewnętrzne przeguby Kolego jak wymienisz to daj znać czy dalej szarpie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustdelf Zgłoś #202 Napisano 10 Sierpnia 2010 Ale po jaka chrele odpinali mi egr zeby stwierdzic uszkodenie ecu, cos jest na rzeczy, na pewno jest to jakis blad fabryczny bo nie sadze ze tyle osob z tym samym silnikiem i rocznikiem przez przypadek mialo ten sam problem. egr jeszcze nie czyscilem nie chcialem auta robierac przed wyjadzem do anglii. Teraz juz jestem na miejscu i przy okazji sie tym zajme. Moj egr ma niecale 2 lata kupowalem nowy, nie cieknie troche cmoka przy pracy. Ale faktem jest,ze po odlaczeniu w serwisie problem z szarpaniem ustapil. Moze na poczatek osoby ktore wystepuja w tym temacie odepna wezyk od egr i sprawdza czy dalej szarpie. Wykluczymy w ten sposob sprzegla, dwumase, przeguby, poduszki , szkrzynie itd. Zajmiemy sie tylko i wylacznie egr lub jak twierdzi serwis ecu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #203 Napisano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Ale po jaka chrele odpinali mi egr zeby stwierdzic uszkodenie ecu Nie jest to wina uszkodzenia samego zaworu EGR tylko złego sterowania nim przez ECU. Dlatego samo odpięcie sterowania daje efekt. Dobrze mówię? Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #204 Napisano 11 Sierpnia 2010 A co powiecie na takie dolegliwości w benzyie, która nie ma egr? Objawia się to gdy jest chłodniej na dworze, tak ok <15 C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jszk Zgłoś #205 Napisano 11 Sierpnia 2010 do zadzior13 U Ciebie ewidentnie się zapowietrza układ paliwowy, a dzieje się to często wtedy, kiedy zasyfi się sitko w zbiorniku umieszczone miedzy komorą powrotu paliwa a pompą paliwa (nie te co widać od spodu ale te co go nie widać ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #206 Napisano 11 Sierpnia 2010 Po przełączeniu na gaz tak samo drga/szarpie, więc nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego, o czym piszesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #207 Napisano 11 Sierpnia 2010 witam, u mnie podobny problem, dziwne szarpanie w stałym przedziale obrotów 1800-2200. ale po kolei: kopiłem auto zaraz po tym do mechanika wymiana rozrządu pasków płynów filtrów itp to co zawsze się robi po zakupie auta. od wymiany zrobiłem 1000 km a już kilkaset km wcześniej zauważyłem to szarpanie ale testowałem jeździłem sprawdzając czy nie brak mocy (nie) w jakim przedziale obrotów szarpie itp no i po "moich badaniach"pojechałem na sprawdzenie Vogiem. wynik: zero błędów parametry ok wiec mechanik mówi ze to EGR bo nawet widać ze się "troszkę poci" ale patrzy i mówi "paski wymieniane niedawno?? ja mowie ze cały rozrząd a on no to zerkniemy na parametry rozrządu i tu zdziwko komputer pokazał ze mam źle ustawiony rozrząd o 7 stopni (ręce opadły) no i koleś mówi ze to przyczyna nierównej pracy a dodatkowo jeżdżąc z czymś takim to zasyfię turbinę auto nie ma takiej mocy jak powinno itp. no to dzwonie do tego co wymieniał rozrząd mowie co jest a on "hmmm no dziwne bo ja jak ustawiam to zawsze sobie maluje wcześniej jak było" no i ręce mi znów opadły, no kur... a jak wcześniej było tez źle to co ustawił jak było??? miałem jechać w ramach reklamacji żeby ustawiali od nowa ale teraz to chyba sobie odpuszczę i pojadę gdzie indziej a moje pytanko to czy to może być tak jak mówi ten mechanik od kompa ze to nie egr tylko za szarpanie odpowiada źle ustawiony rozrząd?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadzior13 Zgłoś #208 Napisano 11 Sierpnia 2010 Ok sprawdzę. Dzisiaj biorę się za auto. ---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:51 ---------- do zadzior13U Ciebie ewidentnie się zapowietrza układ paliwowy, a dzieje się to często wtedy, kiedy zasyfi się sitko w zbiorniku umieszczone miedzy komorą powrotu paliwa a pompą paliwa (nie te co widać od spodu ale te co go nie widać ) Do Piatku sprawdzę sitko i wymienię filtr paliwa. Ale najpierw filtr paliwa, posmigam trochę i jakby coś to dalej będę walczył.... z tym sitkiem itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #209 Napisano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) czy to może być tak jak mówi ten mechanik od kompa ze to nie egr tylko za szarpanie odpowiada źle ustawiony rozrząd? Tak, źle ustawiony rozrząd mocno wpływa na pracę i moc silnika. Niezależnie od objawów i tak musisz jechać na synchronizację. Zawsze po wymianie paska rozrządu ustawia się synch. VAGiem. Koszt ustawienia synchronizacji w innym warsztacie niż był robiony rozrząd to ok. 150zł... ale jeśli ten mechanik nie ma nawet VAG'a to odpuść sobie reklamacje, bo tylko zrobi gorzej. Szarpanie o którym mowa w tym wątku jest raczej niewielkie, ale dosyć uciążliwe. Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmonito Zgłoś #210 Napisano 11 Sierpnia 2010 Koszt ustawienia synchronizacji to ok. 150zł... A gdzie to najlepiej zrobic, w ASO czy są inni spece, mam tez podobny objaw, z logów wynika zła synchronizacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadzior13 Zgłoś #211 Napisano 11 Sierpnia 2010 do zadzior13U Ciebie ewidentnie się zapowietrza układ paliwowy, a dzieje się to często wtedy, kiedy zasyfi się sitko w zbiorniku umieszczone miedzy komorą powrotu paliwa a pompą paliwa (nie te co widać od spodu ale te co go nie widać ) A mozna gdzieś tu na forum czy tez portalu zobaczyć jak to jest w srodku zbudowane, aby sie nie doktoryzować zbyt długo na żywca??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #212 Napisano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) A gdzie to najlepiej zrobic, w ASO czy są inni spece, mam tez podobny objaw, z logów wynika zła synchronizacja. Musisz zadzwnić do ASO ile kosztuje taki serwis bo niestety nie mam informacji. Nie jest to trudna operacja i większość warsztatów posiadających VAG'a zrobi to dobrze co nie znaczy, że nie da się tego źle zrobić Ja w Warszawie w prywatnym warsztacie zapłaciłem 150zł. Operacja polega na poluzowaniu śrub regulacyjnych koła synchronizacji obrócenie go w odpowiednim kierunku i ponowne dokręcenie śrub - potem sprawdzenie na VAGu - i tak doczasu, aż wskazania będą jak najbliższe "0" Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmonito Zgłoś #213 Napisano 11 Sierpnia 2010 Chetnie bym to zrobił sam, są gdzieś fotki które to śrubki i jaka tolerancja kręcenia w lewo czy tam prawo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombelp Zgłoś #214 Napisano 11 Sierpnia 2010 Nie chce zakladać nowego watku. Ostatnio tutaj pisalem i niestety zadnej odpowiedzi nie uzyskałem Szukałem ale jakoś nie moge sie doszukać jak zdemontować pompe paliwa, bo to może być rozwiazanie mojego problemu.Jeśli ktoś to ma obcykane prosze o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #215 Napisano 11 Sierpnia 2010 Chetnie bym to zrobił sam, są gdzieś fotki które to śrubki i jaka tolerancja kręcenia w lewo czy tam prawo? Kolego, zachęcam do używania opcji szukaj... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50261&highlight=regulacja+synchronizacji+rozrz%B1du&page=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmonito Zgłoś #216 Napisano 11 Sierpnia 2010 Dzięki Bartek, ale nie do końca wiedziałem czego szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #217 Napisano 12 Sierpnia 2010 Szarpanie o którym mowa w tym wątku jest raczej niewielkie, ale dosyć uciążliwe. dokładnie jest tak jak piszesz, czasem szarpie czasem nie a jeśli już to jest to słabe mało odczuwalne, po namyśle doszedłem do wniosku ze nie będę jechał reklamować rozrządu bo tak jak napisałeś mogą zrobić gorzej. na jutro jestem umówiony u mechanika (tego od Vagu) i ma to ustawić jak trzeba koszt 100-150 zł pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unperson Zgłoś #218 Napisano 12 Sierpnia 2010 Chcę wymienić wewnętrzne przeguby wymień też koła i oś, może i cały most ... tylko pytam po co ? ---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:21 ---------- na pewno jest to jakis blad fabryczny bo nie sadze ze tyle osob z tym samym silnikiem i rocznikiem przez przypadek mialo ten sam problem A O CZYM JA CIĄGLE PISZĘ ??? !!! ??? (sorry za capslock) ---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:23 ---------- A co powiecie na takie dolegliwości w benzyie, która nie ma egr? Objawia się to gdy jest chłodniej na dworze, tak ok <15 C czyli masz inny objaw i inn usterkę ... my nie mamy problemu przy zmianie temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombelp Zgłoś #219 Napisano 14 Sierpnia 2010 Panowie piszę już kolejny raz w tym watku. Codziennie rano jak ruszam samochod mi szarpie po przejechaniu kilku kilometrów szarpanie ustepuje. VAG nie pokazuje zadnych błedów. Szarpanie ustępuje po odkręceniu korka pod filtrem paliwa. Ktoś sugerował jakieś sitko w zbiorniku paliwa. Właśnie to rozebrałem. Nie dopatrzyłem się tam ani sitka ani spodziewanej pom py paliwa, a jak wyciągnąć smoka nie mam pojecia. \To w końcu jest tam jakieś demontowalne sitko które można wyciągnac i wyczyścic?????? Póżniej dorzucę jakieś fotki z rozbiórki. Proszę o sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jszk Zgłoś #220 Napisano 14 Sierpnia 2010 Po odkręceniu dużej nakrętki na zbiorniku paliwa wyciagasz ze zbiornika cały zespół, takie plastikowe coś z pompą paliwa w środku i pływakiem z boku (uważaj co by tego pływaka nie urwać). Po wyciągnięciu jedno sitko zasysające masz na spodzie tego ustrojstwa, a drugie wewnątrz między pompą paliwa a zewnetrzną komorą do której wpada paliwo z przelewu zwrotnego. Do tego drugiego jest kiepski dostęp, trzeba trochę ten cały moduł delikatnie rozebrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach