Skocz do zawartości

biedroneczka_d

  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O biedroneczka_d

  • Urodziny 01.08.1980

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bochnia

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam mam pytanie orientuje się ktoś czy można kupić samo sitko które znajduje się w zbiorniczku płynu hamulcowego bo dziś dolewałem płyn hamulcowy i to sitko jest w opłakanym stanie....
  2. mój mechanik tez obstawia że może być wytarta krzywka na pierwszym cylindrze... ale już sam nie wiem bo "Przemo286" trochu mi zamieszał i się pogubiłem jak by ktoś maił jakieś sugestie to pisać !!
  3. to czyli gdzie tkwi problem ???? jak nie na pierwszym cylindrze
  4. Witam ponownie po dłuższej przerwie! Niestety dalej borykam się z „szarpaniem” przy stałej prędkości przy obrotach w przedziale 1700- 2100 obr/min. ( wszystkie posty wcześniej ) Po części zdążyłem się już do tego szarpania przyzwyczaić ale ostatnio pojawił się nowy trop mianowicie po podpięciu VAG-a komputer pokazał że na pierwszym cylindrze jest mała różnica(ujemna) w stosunku do pozostałych pompowtryskiwaczy ale oczywiście mieści się ona w normie!! Pierwsze podejrzenie pompowtryskiwacz jest walnięty! Więc oddałem go do regeneracji(serwis Bosch) po zamontowaniu zregenerowanego pompowtryskiwacza Vag dalej na pierwszym cylindrze pokazuje małe uchybienia w stosunku do pozostałych pompowtryskiwaczy! Wiec przekładka: z drugiego cylindra (parametry Ok) na pierwszy i z pierwszego (pompowtrysk zregenerowany) na drugi cylinder! Wynik DALEJ NA PIERWSZYM CZYLINDRZE WARTOSCI UJEMNE;-( a na drugim wszystko w porządku! PROSZĘ O POMOC I RADĘ CO DALEJ ROBIĆ ?? czemu tak jest w czym problem ?? silnik do remontu??? Przy okazji zostały wymienione na wszystkich pompowtryskiwaczach uszczelki i została zakupiona nowa listwa zasilająca pompki
  5. w moim przykadku turbina sie rozsypała.... regeneracja 800zł ......
  6. raczej to nie paliwo bo ja tez zalałem w poniedziałek On VERVE dodałem środek STP i dalej to samo:( Filtr paliwa wymieniany był koniec pażdziernika... Koleczy czy u was też jak traci moc zapala sie lampka ostrzegawcza spalin silnika? czy tylko ja tak mam?
  7. Witam mam to samo co kolega "colednik" tylko że umnie dodatkowo w chwili kiedy traci moc zaświeca sie LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA:( czy to jest wina paliwa ????
  8. ufff to dobrze :-) Mam jeszcze jedno pytanie czy jak wyjeżdże cały bak to mam zastosować jeszcze raz STP tylko tym razem do disla czy ten STP do benzyny w jakimś stopniu wyczyścił wtryski??
  9. Witam mam pytanie omyłkowo do disla wlałem STP do czyszczenia wtryskiwaczy do silników benzynowych co mam teraz zrbić (bak full) moge z tym jezdzić ??? nic sie nie stanie ???
  10. sprzegło odziwo było jeszcze ok ale dwumasa miała dość duże luzy przebieg 140km ale za jednym razem wymieniłem komplet... ( auto z drugich rąk tak ze przebieg nie pewny) co do szarpania to u mnie nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły szarpie tak samo na ciepłym jak na zimnym!! Z tego co kojarze to w zimie przy wiekszych mrozach jak postał np.cały dzien na polu to po odpaleniu po 5 sekundach było czuć z 3 lub 4 szarpniecia Po tych dalikatnych szarpnieciach silnik normalnie pracowal teraz po wymianie dwumasy(środa) mam takie wrazenie jak by było gorzej niż na starej dwumasie! np. na starej dwumasie przy ruszaniu szarpalo mi raz na cztery ruszania a na nowym wdumasie mozna powiedziec ze zakazdym razem czy to nie jest dziwne ???? mozliwe żeby dwumasa nowa była wlnieta ???
  11. może i kolego masz racje ale.. jakies 5 lat temu za każdym razem podczas ruszania i tylko podczas ruszania zaczeło mi szarpac samochodem! mechanik stwierdził że to koło dwumasowe! wymienił koło wraz z sprzegłem luk- efekt zero szarpania po upływie około dwóch lat od wymiany zaczeło siedziać tak jak opisuje w tym poscie przy stałej prędkosci przy obrotach w przedziale 2000 obr/min czuć na karoserii takie dziwne "szarpanie trzęsienie" najbardziej wyczuwalne na 3 biegu potem tezi na 4 a potem z czasem na wszystkich( mniej ale czuc było) jakies 2 miesiace temu doszło szarpanie poszarpywanie przy ruszaniu ( identyczne objawy jak z 5 lat ) i sam pomyslałem ze to moze znowu koło dwumasowe do tego mechanicy tez zesugerowali ze to dwumas! dlatego wymieniłem tylko ze tym razem to była decyzja trefna bo szapranie przy ruszaniu pozostało jak i przy jezdzie z stałą predkoscia ...(:( i co najgorsze nie wiadomo co jest tego przyczyną....
  12. trzech mechaników obstawialo ze prawdopodobnie kolo dwumasowe....
  13. Witam ponownie! dzis wymieniłym koło dwumasowe i niestety dalej szarpie:( nic to nie pomogło! normalnie rece opadaja:( barth i Unperson dajcie znac czy rozwiazaliscie problem bo juz mnie to szarpanie do szału doprowadza....
  14. to naprawde dziwne bo nigdy nie trzymam ręki na lewarku! wczesniej było OK a teraz zaczeło drgac przesuwać(nie zawsze) sie na 2 i 5 biegu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności