Skocz do zawartości

unperson

  • Liczba zawartości

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O unperson

  • Urodziny 14.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    skradziony
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3Miasto

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. !!! Passat został skradziony !!! Wvwzzz3bz4e064409
  2. Qrcze też mi szczena opadła ( wtryski nie są tanie, a używki nie ma co kupować bo też można trafic bubla. Fotka extra :-) <piwo>
  3. THX @Barth :-) nie wszyscy potrafią dokładnie czytać wątki, nie wspomnę już o rozróżnianiu usterek. Nie ważne ... ... ale fakt @bombelp to nic osobistego, chodziło mi jedynie o porządek :-)
  4. to nie ten wątek !!! my mamy inny problem !!! czytaj uważnie ---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:36 ---------- bravo :-)
  5. wymień też koła i oś, może i cały most ... tylko pytam po co ? ---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:21 ---------- A O CZYM JA CIĄGLE PISZĘ ??? !!! ??? (sorry za capslock) ---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:23 ---------- czyli masz inny objaw i inn usterkę ... my nie mamy problemu przy zmianie temperatury
  6. pęknięty IC ??? nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale dla mnie IC to scalak... ... zapewne zmienili ci soft a nie IC (bo jak może pęknąć IC ??? chyba że mialeś dzwona w niego) :-) ---------- Post added at 08:18 ---------- Previous post was at 08:12 ---------- Tu macie przykład na koledze, wymiana EGR nic nie daje :-) Po analizie tego , co wymieniacie to na pewno nie dwumasa, egr, koła, itp, problem ma ponad 20 osób a nikomu nie udało się go rozwiazać poprzez wymianę ww części. ---------- Post added at 08:20 ---------- Previous post was at 08:18 ---------- wiem, znam to uczucie :-) tzw "akt desperacji", ale właśnie kolega z forum go wymianił i nic to nie dało.
  7. gdyby to był zatkany filtr paliwa, to szarpało by przy każdej prędkości i niezależnie od obrotów, również na biegu jałowym przytykał by się motor.
  8. @Barth ... Aleś Ty uparty ... przecież ludzie to już wymieniali, czyścili i nic to nie dało ... Ale jeśli masz się dzięki temu lepiej poczuć ---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:38 ---------- @maxdax ... to nie siena :-)
  9. nam się nie zapala ABS, o twojej usterce czytałem gdzies na tym forum, poszukaj moze znajdziesz. Napewno nasze poszarpywanie nie ma nic wspolnego z tym ABSem :-) uupppsss, sorki, już to skomentowal kolega wyżej :-)
  10. podaj e-mail to wyślę ten dokument, który należy wypelnić i odesłać do VW PL. ja już swój wysłałem. Czym więcej nas to zrobi tym wieksze są szanse, że zrobia akcję serwisową. Początek jest dobry :-)
  11. Dzis wysłałem oficjalny list do VW Polska i VW Germany, zobaczymy czy uzyskamy jakąkolwiek pomoc. przybliżona treść listu: Zwracam się w swoim imieniu oraz osób, które mają poważny problem odnośnie silnika w Passacie B5 podam linki do forum w ktorym to opisujemy : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=57712 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=423&highlight=wymiana+alternatora problem występuje jedynie w ścisłej grupie silników po roku 2001, po wnikliwych diagnozach uważamy, że jest to wada fabryczna która ujawnia się po paru latach użytkowania tychże silników. Jednoznacznie kierujemy prośbę, o interwencję w tej kwestji oraz wystąpić o jej usunięcie poprzez ASO PL UWAGA: otrzymałem od VW Polska stosowny dokument, który należy wypełnić i odesłać celem weryfikacji i rozpatrzenia tej usterki przez VW. Udostęnię ten dokument wyłącznie AKTYWNYM użytkownikom mającym taki sam problem poszarpywania. (proszę, pisać na priv podając swój adres e-mail). Razem jest szansa, że coś się ruszy. PS drogą tajemną uzyskałem informację iż nie jest to dwumasa !!!, problem znają w ASO ale nie wolno im udzielać żadnych informacji, dowiedziałem się "między wierszami", że jest to problem softowy sterownika silnika, prawdopodobnie zużywanie się silnika przy niezmiennym (nadal fabrycznym jak do nowego silnika) sofcie, rozkalibrowywuje całość i stąd efekt tych poszarpywań - ale nie mogę oficjalnie potwierdzić tych danych, bo ludzie boją się o pracę.
  12. hm, jako inżynier z wykształcenia, nie widzę w tej diagnozie najmniejszego uzasadnienia "skoro tam tak jest napisane to tak nalezy zrobic" przeciez to bzdura poparta niewiedzą, a "fachowiec" z owego ASO zapewne sam nie wie o co biega, EGR i ECU to jak Mars i Jowisz ... Dobrze kolego uważasz, najpierw wyczyść EGR i może PD (jak dasz radę) a nad wymianą ECU grubo bym się zastanowił. Reasumując: IMHO soft ewentualnie sam sterownik może mieć wadę wpływającą na poszarpywanie, ale napewno ona nie objawia się poprzez EGR. Daj znać jak posżło tobie dalej. Pozdrawiam PS ASO najpierw czyta nasze wątki, a potem udają mądrych na warsztacie tyle, że sami żadko potrafia trafić w dychę.
  13. coś kolego pochrzaniłes i to grubo z ta kwotą .... w ASO sterownik (mam na myśli ECU) to koszt ponad 1500-2000zł chyba, że masz na myśli jakiś inny sterownik (bo to troche dziwne czemu nie wymienić EGR tylko ECU)
  14. tak ale róznie by to występowało np podczas jazdy pod górkę czy zjazd z niej (a wystepuje to tylko w tych okreslonych obrotach)
  15. heh... aż się boję pomyśleć każdy z nas pewnie chce uniknąć tej bardzo nie taniej naprawy ale w podobnym wątku, ktoś to wymieniał i nic to nie dało (chociaż niekoniecznie musiał mieć ten problem)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności