kosiad Zgłoś #61 Napisano 5 Maja 2010 Pojawił się u mnie również taki problem jak u kolegi "Zbyszko8406" Przejrzałem cały wątek i nie ma takiego kolegi:P A tak na marginesie - w tym dziale zajmujemy się poważą i jakże zacną jednostką napędową przeważnie zasilaną LPG:D, więc musisz poklekotać do innego działu / tematu;) Pozdrawiam - kosiad - sorki za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #62 Napisano 5 Maja 2010 a sprzęgło nie powinno po prostu się uślizgiwać?? ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:34 ---------- ok, sorki jeżeli uraziłem Twoją "zacną" jednostkę:glaszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #63 Napisano 5 Maja 2010 ok, sorki jeżeli uraziłem Twoją "zacną" jednostkę :kwiatek - luuuuzik kolego ale naprawdę w innym temacie dotyczącym diesla szybciej ci pomogą. Pozdrawiam - kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #64 Napisano 6 Maja 2010 to koledzy gdzie znajduje się ta blaszka w lklapie antywybuchowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #65 Napisano 7 Maja 2010 rozebrałem filtr powietrza i nic tam nieznalazłem żadnej klapy antywybuchowej jusz wymieniłem prawie wszystko a obroty dalej lekko falują i są drgania na postoju tylko nie piszcie mi o czyszczeniu przep.bo jusz tyle razy czyściłem i nic nawet wymieniłem na drugą ktoś tam kiedyś pisał o jakimś filterku w natkolu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #66 Napisano 7 Maja 2010 a obroty dalej lekko falują i są drgania na postoju A czujnik temperatury cieczy chłodzącej ruszałeś? Bo u mnie jak był uwalony to "falował" więc może warto sprawdzić. Pozdrawiam - kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radziu Zgłoś #67 Napisano 8 Maja 2010 Witam, Dla szukających klapki antywybuchu - musisz mieć LPG i NIE-SEKWNECJE!!! klapka znajduje się najczęściej pomiędzy przepływomierzem i przepustnicą, najczęściej na rurce harmonijce. uniemożliwia on cofnięcie się powietrza podczas wybuchu do przepływomierza i filtra powietrza. Ważne jest aby klapka poruszała się swobodnie, nie zacinała się a guma przez którą rozpręża się powietrze poza układ dolotowy nie była zparciała, odkształcona i idealnie przylegałą na swoje miejsce!!! pół roku temu miałem problem z falującymi obrotami i gaśnięciem silnika przy skręcie w prawo ( i tylko w prawo ) pojechałem do mechanika i mi zalecił: czyszczenie silnika krokowego, wymiane kabli i świec, czyszczenie przepustnicy i przepływomierza oraz regenerację reduktora od LPG. Koszt wycenił na 1500,- WSZYSTKIE problemy rozwiązała wymiana klapki za 47,- zł i DOSZCZELNIENIE UKŁADU DOLOTOWEGO!!! Podobno przy instalacjach LPG starszej generacji pomaga wyjęcie rurki dolotowej powietrza, znajdującej się bezpośrednio PRZED filtrem powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #68 Napisano 10 Maja 2010 czujnik zmieniłem i kable świece przepływke przepu. itd . ręce opadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek B5 Zgłoś #69 Napisano 11 Maja 2010 AHL będzie miał minimalne drgania taka konstrukcja miałem MK4 i wymieniałem wszystko a na spocie sprawdzałem z innymi i każdy jeden ma minimalne drgania. nie przejmuj się niczym (ten typ tak ma) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #70 Napisano 13 Maja 2010 niemożliwe że ten typ tak ma bo sprawdziłem w innych paskach i tak niema oczywiście lekko drgają ale nietak jak umnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Njah Zgłoś #71 Napisano 13 Maja 2010 AHL będzie miał minimalne drgania taka konstrukcja miałem MK4 i wymieniałem wszystko a na spocie sprawdzałem z innymi i każdy jeden ma minimalne drgania. nie przejmuj się niczym (ten typ tak ma) To nie ciągnik, żeby drgania tłumaczyć formułką "ten typ tak ma". U mnie jest tak od roku, ale ciągle szykuję się do sprzedania auta i nie miałem ochoty wymieniać części na "chybił-trafił". Żadnych innych niepokojących zjawisk nie zaobserwowałem, lecz jestem przekonany, że wcześniej tego zjawiska nie było, więc chyba to nie ten typ tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #72 Napisano 14 Maja 2010 zgadzam się ale szkoda mi sprzedawać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #73 Napisano 14 Maja 2010 U mnie telepie jak jest na gazie. Zastanawiam się czy to nie opóźnienia wtrysków na gazie tak trzęsą tym silnikiem na biegu jałowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #74 Napisano 15 Maja 2010 ale wtrysków się nieda wyregulowac raczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #75 Napisano 21 Maja 2010 i drgania są nadal ręce jusz mi opadają pomożę ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #76 Napisano 28 Maja 2010 Mam problem z drganiami - nowy problem. Na wstepie napisze , ze po wymianie czujnika temepratury silnik pracuje rowniej. Ale jest nowy problem. Mianowicie po dluzszym postoju jak uurchamiam silnik to przez pierwsze ok 10 s telepie lekko calym samochodem, patrzylem na silnik i faktycznie bardziej go rzuca. Po ok 10 s wszystko ustaje i jest ok. Moge jeszcze wspomniec o delikatych wibracach podobnych do tych podczas uruchamiania tylko slabszych. Pojawiaja sie w momencie gdy utrzumuje stala predkosc i obroty w okololicy 2000 obr/min Pozdrawiam HELP !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikrus25 Zgłoś #77 Napisano 9 Listopada 2010 Wiem, że sporo po terminie, ale u mnie znacznie poprawiła pracę na wolnych obrotach wymiana popychaczy zaworowych. A niby nic nie pukało, jak to stwierdzili mechanicy. Uszczelkę zostawiłem starą tylko dałem silikon. Koszt popychaczy 17 zł. sztuka - INA - wymiana w trzy godziny. Mam jeszcze jeden problem, nie moge sprawdzić kąta wyprzedzenia zapłonu. Vag com 208 lub 311 może powiecie gdzie szukać ( który blok)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalifs Zgłoś #78 Napisano 13 Sierpnia 2011 Witam wszystkich,nie znalazłem podobnych wątków,chodzi mi o wymianę cewki w passacie ahl 1,6 a dokładnie o samą czynność.Przy wymianie przewodów uszkodziłem jeden bolec cewki na który nachodzi przewód wn i teraz nie za dobrze przewód się ma czego trzymać. Nie wiem jak się do niej dostać by ją odkręcić bez większych problemów. Podpowie ktoś? Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #79 Napisano 13 Sierpnia 2011 odkręć przepustnicę i zbiornik wyrównawczy płynu chłodzacego, jest wtedy najlepsze dojście do cewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #80 Napisano 14 Sierpnia 2011 Koledzy przeleciałem wszystkie wypowiedzi i miałem to samo telepaniem silnikiem . Wymieniłem 1-wtrysk , przewody napięciowe , cewke , 4-świece i jest git ma kopyto , ale w katalizatorze i tłumiku NA WYLOCIE pyrkają spaliny . Komputer w tych przypadkach nic nie pokazał . Rano gdy zapalam to telepie samochodem i po jakimś czasie się uspakaja tylko pyrka z tłumika a kidyś spaliny szły równym tonem CO TU JEST GRANE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach