Skocz do zawartości

Radziu

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Radziu

  • Urodziny 01.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. odgrzewam temat... Jak zresetować MFD??
  2. Witam, Dla szukających klapki antywybuchu - musisz mieć LPG i NIE-SEKWNECJE!!! klapka znajduje się najczęściej pomiędzy przepływomierzem i przepustnicą, najczęściej na rurce harmonijce. uniemożliwia on cofnięcie się powietrza podczas wybuchu do przepływomierza i filtra powietrza. Ważne jest aby klapka poruszała się swobodnie, nie zacinała się a guma przez którą rozpręża się powietrze poza układ dolotowy nie była zparciała, odkształcona i idealnie przylegałą na swoje miejsce!!! pół roku temu miałem problem z falującymi obrotami i gaśnięciem silnika przy skręcie w prawo ( i tylko w prawo ) pojechałem do mechanika i mi zalecił: czyszczenie silnika krokowego, wymiane kabli i świec, czyszczenie przepustnicy i przepływomierza oraz regenerację reduktora od LPG. Koszt wycenił na 1500,- WSZYSTKIE problemy rozwiązała wymiana klapki za 47,- zł i DOSZCZELNIENIE UKŁADU DOLOTOWEGO!!! Podobno przy instalacjach LPG starszej generacji pomaga wyjęcie rurki dolotowej powietrza, znajdującej się bezpośrednio PRZED filtrem powietrza.
  3. A ja mam 1.6 AHL z LPG sekw. AGIS a w dodatku w automacie i w warszawskich koreczkach rewelka... W trasie brakuje, ale przesiadłem się z 2.0 więc mam porównanie
  4. coś w temacie... http://moto.allegro.pl/listing/search.php?string=przek%C5%82adka&from_showcat=1&category=50863
  5. a u mnie nawet nie da się jej wykręcić do końca... Aby łatwiej wyjąć panel wewnętrzny drzwi (wypraskę) warto podgrzać gumę wokół nagrzewarką...
  6. potrzebuję numerów tych dwóch nypli wkręcanych do chłodnicy NIEAKTUALNE!!! pojechałem do tokarza i mi dorobił 2 szt w aluminium za 30zł (+butelka)
  7. WITAM, Cieszę się, że ktoś odgrzał temat... od kilku dni mam delikatny wyciek oleju na złączkach węży przy chłodnicy. Poza tym nadszedł czas wymiany oleju, stąd kilka moich pytań: 1. ile jest typów ASB 4-biegowych stosowanych z silnikiem 1.6AHL? 2. jeśli jeden, jaki olej, filtr i uszczelkę zastosować? (zamienniki??) 3. czy ktoś wie jak te węże są wkręcone do chłodnicy? jakie gwinty, wogóle jak... a może ktoś ma jakieś rysunki, fiszki, spare parts lists, cokolwiek.... z góry dziękuję....
  8. Obawiam się, że ten tani cudotwórca z Trzebini... nie istnieje, lub był poprostu czyimś sennym marzeniem... Na forum znalazłem opinię że wymianka A na M to koszt ok. 2500plnów - ze wszystkim....
  9. Kiedyś, na tzw. Wild West'cie za kradzież konia wieszano na najbliższym drzewie...
  10. a spytaj o świece, akumulator, koła...
  11. i co? udało się? pewnie ci jednego przegubu w ręku zabrakło....
  12. cyk cyk nie wiem czy robi, puk puk i akuku też chyba nie... więc co to może być?
  13. a co to jest za ustrojstwo - znajduje się na obudowie filtra powietrza tuż koło przepływomierza, dochodzi i odchodzi od tego przewód paliwowy i jakieś dwa inne kabelki... mogę fotkę wrzucić...
  14. hej, ja mam Agisa - specjalnie do Siedlec jechałem, ale u nich 1650 zł instalacja (w tym butla toroidalna) polecam!!!
  15. ja wymieniłem na te potrójne (NGK), ale ponieważ wymieniałem też przewody, instalacje gazową na sekwencję i jeszcze kupe innych rzeczy - ciężko powiedzieć, czy auto zrobiło się torpedą od świec...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności