Skocz do zawartości

magwat

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O magwat

  • Urodziny 14.01.1978

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Witam Ja mam trochę inne pytanie. Wyczyściłem ten silniczek V68 ale mam problem z adaptacją. TZN. robię wszystko po kolei: test klap, basic settings blok 001 (wartości schodzą do zera. Problem zaczyna się w oknie adaptacja na kanale 000 nie jest aktywny klawisz Test czyli nie mogę dokończyć procedury. Czy miał ktoś taki problem. Pozdrawiam
  2. Pytanie do Jericho. Witam mam dokładnie takie same objawy jak ty w poście 6. Niestety nie mogę sobie z tym poradzić. Wymieniałem dwa panele climatronika i niestety to też nie pomogło (myślałem że mój jest uszkodzony). Silniczek V68 jest dobry (przeczyszczony i rezystancja zmienia się płynnie w całym jego zakresie działania). Wg. mnie pozostaje przywrócenie ustawień fabrycznych ale nie mogę tego zrobić. Robię dokładnie jak to jest opisane na różnych postach. tzn. test klap (trwa to parę minut), kasowanie błędów, przejście do Blok 000 - czekam aż wszystkie wartości zejdą do zera, wchodzę w Adaptację , w Chanel 00 nie ma nic więc robię "Read" i pokazuję się wartość 0, wiem że dalej trzeba zrobić test i save ale tu niestety klawisz test jest nie aktywny, więc nie mogę zrobić do końca procedury przywróceń początkowych. Mimo iż robię zapisz nic to nie daje. Wiec klima nie działa dobrze chłodzi dopiero jak ustawię LO w zakresie od 18 do Hi cały czas grzeje. Zatem jak ty sobie poradziłeś z tym problemem.
  3. Witam Ja mam troszkę inny problem. Mianowicie po wymianie kierownicy ze zwykłej na multi (jak kupiłem to była zwykła gdyż ktoś podmienił- teraz założyłem multi taką jaka powinna być). Wszystko działa ok tylko nie klakson. Dodam iż nic nie programowałem, tylko przełożyłem wraz z poduszką. Aby się upewnić że to nie wina kierownicy pożyczyłem inna i też wszystko ok poza klaksonem, a jak włożę starą to klakson jest. Podejrzewam że należy coś zmienić VAGiem ale nie wiem co. Dodam że posiadam też tempomat i chodzi idealnie, radio również chodzi, tylko ten klakson nie działa. Może masz jakieś sugestie.
  4. Witam Czy znalazł ktoś gdzie są te przekaźniki Mam ten sam problem. Pozdrawiam
  5. Mam pytanie mi również paruję przednia szyba, nadmuch na ECON i AUTO jest beznadziejny, wymieniłem filtr kabinowy na filtrona K1006, ale nie wiem czy dobrze go zamontowałem, tam była taka strzałka. Filtr włożyłem tak że ta strzałka jest grotem na dół. Passat tp B5 po liftingu, 2001
  6. Pytanie dla jjacekkx Robię wszystko jak w twoim opisie ale mam problem z ostatnim krokiem, czyli wchodzę do adaptacji wybieram kanał 000 ale tam mam nie aktywny klawisz "test" natomiast klawisz save jest aktywny czy wiesz co jest nie tak vaga mam w pełnej wersji mogę robić inne testy kasować błędy itd. Co możesz poradzić Pozdrawiam
  7. Witam Nie wiem jaką masz skrzynię ja mam tiptronic i dlatego są dwie czarne skrzynki, u mnie pod kierowcą jest właśnie moduł komfortu natomiast pod pasażerem mam moduł od skrzyni. Faktycznie moduł ponoć można przeprogramować programem VDC-pro ale ja niestety nie mogę nawiązać komunikacji z modułem
  8. Witam Mam również taki problem więc również jestem ciekaw jak to rozwiązać. Mam jeszcze jedno pytanie Skrzynia działa normalnie przyspiesza, chodzi gładko nie ma żadnych błędów Ale jest jeden defekt (chyba) co jakiś czas świecą wszystkie wskaźniki (PDR1234) - samochód chodzi normalnie. Żona tak jeździ i nic się nie dzieje ale mnie to denerwuje. Przypadkowo odkryłem jak zrobić aby pojedynczo świeciły te wskaźniki. Po przekręceniu stacyjki i kiedy wszystkie wskaźniki świecą szybko wyłączę i włączę ponownie stacyjkę i wtedy jest wszystko ok. Co to może być Pozdrawiam
  9. Sprawa z klamką już jest zakończona. Wszystko się udało, dzięki pomocy kolegów z forum. Porady okazały się w 100 % trafne. DZIĘKI. Uważam temat za zamknięty. Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję
  10. niestety to nie takie proste gdyż odkręciłem te śruby i niestety nie idzie tego wyciągnąć
  11. Witam Mam mały problem. W moim pasacie B5 z 2001 przestały otwierać się przednie drzwi pasażera od zewnątrz. Po zdjęciu boczku zdignozowałem że wychaczyła się linka z klamki. Niby mała rzecz a problem duży. Po zdjęciu tapicerki okazało się że między tapicerką a drzwiami jest jeszcze taka duża płyta aluminiowa do której przymocowany jest cały meczanizm szyby i centralnego zamka. Niestety nie wiem jak tą całą płytę zdjąć aby dostać się do tej klamki. Może ktoś ma pomysł jak nałożyć spowrotem tą linkę. Pozdrawiam
  12. MariuszW, Witam przepraszam ale mam całkiem inne pytanie Czy możesz zdradzić skąd ściągnołeś płytę do nawigacji MCD Teleatlas Blaupunkt DX Polska/Czech 2007
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności