rzulu Zgłoś #1 Napisano 8 Lipca 2009 Witam, przeszukalem cale forum ale nie znalazlem dokladnie takiego samego problemu jak moj. Sprawa dotyczy bardzo minimalnej nierownej pracy silnika. Gdy stoje na swiatlach i silnik juz nie chodzi na ssaniu czyli obroty sa na poziomie 900 obr/min ( nie pamietam dokladnie - ostatnia kreska przed 1000 obr/min ) czuc jak lekko drzy obroty utrzymuja sie caly czas w zakresiesie 900 obr/min wskazowka bardzo bardzo delikatnie drga. Wczoraj zdarzylo sie, ze obroty spadly do 600 ob/min potem wzrosly pofalowaly chwile i przeszlo .... ale mialem malo paliwa i moze przez to. Poza tym incydentem nic wiecej sie nie dzieje. Zastanawiam sie co to moze byc ? Myslalem nad wymiana filtrow - powietrza, paliwa Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daneq Zgłoś #2 Napisano 8 Lipca 2009 Włączoną masz klimatyzację? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #3 Napisano 8 Lipca 2009 Nie mam klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #4 Napisano 8 Lipca 2009 ja tak tez mam i nie wiem co to, tylko ze umnie przy ruszaniu tj podjezdzaniu wolnym jak wcisne sprzeglo obroty spadaja do 600 i same sie wznosza do 800-900 i potem utrzymuja, napewno to nie wina paliwa bo zalozylem sekwencje i mam dalej to samo, niby wymienilem przpustnice na inna ( niby sprawna ale efekt ten sam ) mysle czy to nie przeplywka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mike007 Zgłoś #5 Napisano 8 Lipca 2009 Mam podobny problem ale częste czyszczenie przepustnicy pomaga. Bardzo szybko zbiera sie tam osad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #6 Napisano 8 Lipca 2009 mike007: czy po czyszczeniu przepustnicy przechodzisz przez proces adaptacji ? Na forum jedni pisza ,ze w tym silniku sie tego nie robi a inni,ze jednak sie robi ... roberts: mysle, ze gdyby to byla przeplywka mial bym pewnie problemy nie tylko na postoju ale takze podczas jazdy, a tych nie ma. Autko sie zbiera ( jak na 1.6 ) calkiem niezle ... na trasie bez problemu 160 km/h Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #7 Napisano 8 Lipca 2009 (edytowane) w sumie racja, mi tez sie dobrze zbiera, ja robilem adaptacje przepustnicy i efetk 0 ;/ zaraz lece sprawdze wagiem czy nie ma bledow z przepustnicy bo wczesniej mialem ze wystepowaly przerwy sporadycznie bledow w przepustnicy brak ale pokazal mi sie blod od sondy lambda ze jakas wartosc minimalna - blad sporadyczny, moze to ona szukuje..? Edytowane 8 Lipca 2009 przez roberts Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mike007 Zgłoś #8 Napisano 8 Lipca 2009 Nigdy nie robiłem adaptacji, bo nie ma takiej potrzeby. Do przepustnicy idzie linka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #9 Napisano 8 Lipca 2009 no raczej jest taka potrzeba, przekrec zapłon, a usłyszysz z przepustnicy takie bzyczenie, odczekaj z 30s, aż pstryknie, wyłącz zapłon odczekaj chwile i odpal silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #10 Napisano 16 Lipca 2009 panowie ja mam to samo na postoju daje gazu puszczam obroty ladnie spadaja i staja na 900 a jadac podczas redukcji spadaja mi do 600 ze 3 razy tak i sie normuja co moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #11 Napisano 16 Lipca 2009 miałem ten sam problem, wymiana filtra paliwa pomogła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #12 Napisano 16 Lipca 2009 filtr kolego to napewno nie jest bo tosamo jest i na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #13 Napisano 17 Lipca 2009 no ja tez sie zastanawaiam nad tym, mi dzis VAG pokazal ze LAMBDA zle dziala pokazuje dolna wartośc poza granicami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #14 Napisano 17 Lipca 2009 Ja byłem ostatnio na przeglądzie u gazownika i powiedziałem mu o tym objawie - szczególnie na zimnym silniku albo tuz po przełączeniu na gaz. Odpowiedział mi, że te falowanie to normalna sprawa przy tych wtryskach, które mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barni5 Zgłoś #15 Napisano 18 Lipca 2009 Panowie miałem problem z drgajacym silnikiem na biegu jałowym a przyczyna okazała sie pierdoła (pochłaniacz/zawór par paliwa) co znajduje sie koło filtra powietrza. Był zrypany wymienilem na nowy i wszystko smiga jak ta lala. Mechanik yakda inne przepływki przed i nic to nie dawało. POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #16 Napisano 24 Lipca 2009 wymieniłem ten zaworek i dalej drgania są co to może być ---------- Post added at 22:35 ---------- Previous post was at 22:34 ---------- mi nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #17 Napisano 24 Lipca 2009 A co poza tym wymieniales ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #18 Napisano 26 Lipca 2009 ja bede u siebie zmienial przeplywomierz, bo przepustnice wymienilem i mam to samo, zobaczymy jaki efekt to da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #19 Napisano 27 Lipca 2009 roberts, ja ekspertem nie jestem ale sprobuj w pierwszej kolejnosci poprostu odlaczyc przeplywke. Nie ma sensu wymianiac czegos jesli nie masz pewnosci, ze to to Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #20 Napisano 27 Lipca 2009 ja bede u siebie zmienial przeplywomierz, bo przepustnice wymienilem i mam to samo, zobaczymy jaki efekt to da Witam U mnie były podobne cyrki z obrotami. A to falowały, nieraz po odpaleniu wchodził na ponad 1000 a potem się normowało aż w końcu przy gwałtownym przyspieszaniu zaczął robić "kangura". Wymiana czujnika temperatury cieczy pomogła na te dolegliwości i teraz jest wszystko ok. Więc może warto tym się zająć? Oczywiście przy uszkodzonym czujniku temperatura na blacie równo 90*C:mad: Koszt czujnika 60 zł - wymiana 5 minut. Występują dwa rodzaje "zielony" i "niebieski" (tylko kolor należy sprawdzić przed zakupem albo znać numer VIN) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach