rzulu Zgłoś #21 Napisano 27 Lipca 2009 Kurde mam chyba to samo. U mnie zawsze jest 90*. Powiedz czy jak odpalasz silnik rano to po jakim czasie stabilizuje ci sie temperatura. Bo u mnie przejade ok 2km i juz mam 90 i koniec. Nie wazne czy stoje w korku w upale zawsze ejst ta sama temepratura (dokladnie ta sama). Nie wiem czy to normalny objaw ale po godzinie postoju temperatura wynosi okolo 85% Nie powinno byc mniej ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #22 Napisano 27 Lipca 2009 Kurde mam chyba to samo. U mnie zawsze jest 90*. Powiedz czy jak odpalasz silnik rano to po jakim czasie stabilizuje ci sie temperatura. Bo u mnie przejade ok 2km i juz mam 90 i koniec. Tak miałem przy uszkodzonym (zima -15*C) po 3-4 km 90*C na blacie w rzeczywistości nie wiadomo ile:D. Teraz jest go o wiele ciężej "rozgrzać" ale podejrzewam jeszcze jeden problem w moim AHL-u termostat jest non stop "open" ale to robota na później jak mi woda z kanału zejdzie:). Reasumując koszt tego czujnika nie wielki a radość z jazdy bezcenna. PS Przy ewentualnej wymianie nic nie bój o płyn zleci go niewiele. Mogę także polecić kolegę _Piter_ z tego forum od niego brałem części. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #23 Napisano 27 Lipca 2009 a kolega możę zrobić fotke gdzie jest ten czujnik bo ja jusz prawie wszystko wymieniłem i nic to niedało może to ten czujnik jednak bede wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #24 Napisano 27 Lipca 2009 eheh ja zrobilem niedawno bo nie wiedzialem co to ejst http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58632 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #25 Napisano 27 Lipca 2009 (edytowane) eheh ja zrobilem niedawno bo nie wiedzialem co to ejst To nie to. Fotka pokazuje czujnik temperatury powietrza a ja pisałem o wymianie czujnika temperatury cieczy chłodzącej, który znajduje się za głowicą na takim trójniku. Pozdrawiam EDIT Sorki za jakość zdjęć ale już jest ciemno i dość ciężko się foty robi. 1. Czujnik temperatury cieczy (wygląd) 2. Czujnik temperatury cieczy (miejsce montażu 1.6 AHL) 3. Czujnik temperatury powietrza to o czym pisał kolega rzulu u mnie znajduje się tu i jeszcze go nie wymieniałem Edytowane 27 Lipca 2009 przez kosiad dodanie zdjęć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość irekhac Zgłoś #26 Napisano 30 Lipca 2009 hej mialem ten sam silnik poprostu porarzka dzialo sie to samo, falowaly obroty dziury w gazie, cos strasznego. zwiedzilem mase mechanikow az spotkalem jednego konkretnego" SPRZEDAJ W PIZ..U" - CYTAT. Ponoc ten silnik to niewypal. Przy przebiegu 100 tys zaczal brac olej itp itd. teraz mam 1.9 TDI to jest komfort jazdy polecam i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Njah Zgłoś #27 Napisano 30 Lipca 2009 kosiad, a czy sprawdzałeś na komputerze przed wymianą czy są jakieś błędy wskazujące na ten czujnik? U mnie też był problem z falującymi obrotami, ale po wymianie filtrów, wymianie przepływki, czyszczeniu przepustnicy, wymianie pękniętego kolektora wydechowego i naprawie klimy problem zniknął. Tylko dalej na wolnych obrotach czuję delikatne drganie i minimalne ruchy wskazówki obrotomierza. Poza tym czujnikiem wszystko co mogłoby powodować te drganie (wiadomości z forum i warsztatów) zostało wymienione albo jest sprawne. Z tym, że na Vag-u nie mam żadnych błędów, a zdaje się, że uszkodzony czujnik powinien powodować jakiś błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anjoy Zgłoś #28 Napisano 30 Lipca 2009 Witam Jezeli jeszcze nie znalezliscie przyczyny falowania silnika to proponuje sprawdzic cewke, ja mialem takie same objawy, wymiana czujnika temperatury nie pomogla, na Vagu pokazywalo sonde ale byla dobra, przeplywomierz tez ok. Peknieta byla cewka i modul na niej zmienilem na druga ze szrotu za 80zl i pomoglo. Pozdrawiam ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:29 ---------- do Njah Vag nie pokaze uszkodzenia cewki. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #29 Napisano 30 Lipca 2009 (edytowane) " SPRZEDAJ W PIZ..U" - CYTAT. Ponoc ten silnik to niewypal teraz mam 1.9 TDI to jest komfort jazdy polecam i pozdrawiam Jedna z lepszych jednostek 1.6 Każdy jeździ tym na co go stać. Nie każdy zarabia euro w Irlandii na zmywaku;) Przy przebiegu 100 tys zaczal brac olej Mam na blacie 190000 km i jeżdżę od wymiany do wymiany bez dolewek - musiałeś mieć gdzieś dziurę kosiad, a czy sprawdzałeś na komputerze przed wymianą czy są jakieś błędy wskazujące na ten czujnik? Sprawdzone brak błędów ale VAG pokazywał temp. niższą niż wskaźnik na blacie Pozdrawiam Edytowane 30 Lipca 2009 przez kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #30 Napisano 2 Września 2009 koledzy dalej mam te drgania jusz wymeniłem prawie wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Njah Zgłoś #31 Napisano 8 Października 2009 Witam ponownie. Miałem nadzieję, ze problem z malutkimi drganiami z czasem narośnie i w końcu wyjdzie winowajca. Niestety ciągle bez zmian. Niby nie jest to jakieś uciążliwe, ale nie daje mi spokoju. Ostatnie podejrzenia padły na przewody zapłonowe i cewkę. W jaki sposób można sprawdzić poprawność ich działania? Wymienianie kolejnych części na zasadzie "chybił-trafił" nie wchodzi w grę, gdyż powoli mam coraz bardziej dosć "paska" i po zimie autko zmieni właściciela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #32 Napisano 8 Października 2009 W jaki sposób można sprawdzić poprawność ich działania? Miernikiem zmierzyć oporność poszczególnych przewodów, i cewki. Niestety w chwili obecnej nie wiem jakie to powinny być wartości. Na pewno można z netu gdzieś je wykopać Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #33 Napisano 1 Stycznia 2010 koledzy rozszyfrował ktoś te drgania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #34 Napisano 1 Stycznia 2010 czytałem na tym forum,że to wina lejących wtrysków.niby wystarczy umyć je w wanience ultradżwiękowej i jest ok,a jak nie wtryski nowe.innym pomaga wymiana kabli i świec.u mnie zaczęło telepać budą jak zastosowałem dodatek do paliw stp.wyjeżdziłem kilka baków paliwa i po przeczytaniu również na tym forum,że paliwa lotos najlepsze zacząłem tylko tam tankować i problem zniknął.poza tym dobrze często przedmuchać to 1600 tak konkretnie na trasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #35 Napisano 1 Stycznia 2010 (edytowane) Witam wtryski do 1.6 I teraz pytanie czy warto je jakoś płukać lub czyścić. Wywalić i pie... to wszystko zamontować inne. Jeżeli wtryski leją to powinien być zauważalny wzrost zużycia paliwa (choć teraz zimą to nie wiadomo;) Pozdrawiam EDIT Tu są lepsze bo z całą listwą Edytowane 1 Stycznia 2010 przez kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #36 Napisano 2 Stycznia 2010 no właśnie jakby wtryski lały to po pierwsze niestabilna praca i większe zużycie paliwa,mogłoby dymić z rury,trudności z odpalaniem.wygląd świec też by tutaj dużo mówił.spaliny by bardziej charakterystyczny zapach miały.ciekawi mnie ile może spalać taki ahl z lejącymi wtryskami?mój 8-11 w zależności od stylu jazdy.a w trasie w de przy 140-180 średnio 10 wychodzi,ale wiadomo jakie obroty wtedy ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #37 Napisano 2 Stycznia 2010 Mój 10l / 100km. Trochę miasta trochę trasy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #38 Napisano 2 Stycznia 2010 u nas w AHL-u pomogła zmiana przewodów WN, świec i czyszczenie przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cretor23 Zgłoś #39 Napisano 2 Stycznia 2010 A ja wam proponuje sprawdzic silniczek krokowy.Jest on odpowiedzialny za "wyrównanie obrotów" Tzn silnik pracuje pod pewnymi obciążeniami typu klima,wspomaganie itp.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #40 Napisano 2 Stycznia 2010 wymieniłem nawet całą przepustnice i to tesz nić niedało zwarjuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach