-
Liczba zawartości
586 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tw182
- Urodziny 19.09.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Otwock
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2001
-
tw182 obserwuje zawartość → Wymiana spalonego głośnika, Prośba o pomoc z Audi S3 8L 1.8T - Logi, Przejęcie OC poprzedniego właściciela, jak to jest? i oraz 7 innych
-
znalazłem nieszczelność w miejscu gdzie wychodzi sztanga z gruszki turbiny, może mieć to wwpływ?
-
raczej juz jest szczelnie, dolot z kwasówki, powymieniane sporo elementow odmy, dmuchałem kompresorem i juz nic nie syczało. Wydech seria.
-
Czołem! Koledzy mam prośbę o analizę logów, pacjent to S3 2001 AMK, auto ma zmieniony TIP na większy z kwasówki, mam nadzieję ze jest już szczelne wszystko, problem jest z mocą, nie jeździ to jak s3 a jak 1.9tdi po czipie Jak ją ratować? DYNAMICZNE: Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_271173.html Grupa 003, 031: http://vaglog.pl/log_271174.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_271175.html Grupa 032, 033: http://vaglog.pl/log_271176.html Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_271177.html Grupa 003, 112: http://vaglog.pl/log_271178.html Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_271179.html
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
tw182 odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Czołem panowie, mam gorącą prośbę o rozkodowanie VINu Audi a6 c5 4.2Q, juz posprawdzalałem mechaniczniE furę przed zakupem, ale nie mialem jeszcze okazji zajżeć do kodów wyposażenia czy zgadza się z prawdą. WAUZZZ4B53N040978 z góry dziękuję i pozdrawiam. -
dzięki panowie, nie wymowilem umowy, a wczoraj minął termin gdyz kobitki w warcie powiedzialy ze nie bedzie zadnych kosztów mimo że mam mniejsze znizki niz poprzedni własciciel.. troche to dziwne i mam nadzieje ze nie dowala mi teraz doplaty.
-
Witam wszystkich, mam pytanie czy słyszeliscie cos o korzystaniu z OC poprzedniego własciciela bez przepisywania go na siebie? Pani w warcie powiedziala mi, ze mogę tak jezdzic tylko muszę miec przy sobie umowę kupna-sprzedaży, przepisanie mi się nie opłaca, a jeśli mozna tak jezdzic to wogole nie miałbym żadnych kosztów. Dodam, ze nie podpisywalem poprzedniemy wlascicielowi zrzeczenia sie polisy, oraz to ze na policji gosciu nie mial zielonego pojęcia i mnie zwyczajnie olał. Pozdrawiam
-
tiguanem 2.0tdi mialem okazję przekręcić 900km i fajne auto, ale ostatnio poganiałem troche po mieście kugą 2.0tdci i komfort większy, przyjemniej się prowadzi, przyjemna skórka, fajny szklany dach. Mi się podobała, ale bałbym się forda
-
przewinie Ci cewkę, na wolumenie w warszawie 80zł taki zabieg, ale trzeba się liczyc z tym ze nie będzie juz to samo.
-
panowie w tej megance to jest nic, ostatnio w pracy z chłopakami wsadzilismy w busa dostawczego dwa nasze estradowe basy o skutecznosci ~130db (nie w szczytowej), 1240w rms sztuka, 2x 18' cooooo tam się działo, oczywiscie zasilanie trójfazowe miooooodzio, wszystkie blachy falowały nie polecam takich eksperymentów w prywatnych samochodach, wiadomo słuzbówki są mocniejsze
-
Po jakim czasie dowiedziałeś się czegoś interesującego o swoim samochodzie?
tw182 odpowiedział 2.8_v6_30v_4x4 → na temat → Off topic
szokiem dla mnie było jak zamarzl mi zamek w audi a4, a kumpel kazał mi pociagnac klamkę i tak trzymac, az odmarźnie- podgrzewane bebenki -
nie wiem czy juz było, ale ostatnio zasłyszałem tekst: A: Mobile jak mnie słychac, sprawdzam radio. B: Głośno i wyraźnie jak kobite przy orgaźmie!
-
Panowie mam problem z temperaturą w audi a4 po wymianie termostatu, wczesniej samochod mi sie nie dogrzewał a teraz na klimatroniku w korku rośnie nawet do 105st (na vagu te same wskazania co na klimatroniku), przy czym na desce przewaznie stoi na 90 -czasami wychyli sie na 96-98. Nie zasprzęgla mi sie wiskoza, ani drugi wentylator- czujnik w chłodnicy mialem odpiety gdy kupilem samochod, teraz wyczyscilem styki w kostce i go podpiąłem, niestety nie załącza się. Zmierzyłem równiez temp plynu chłodniczego w zbiorniku wyrownawczym, wynosiła 80st a na klimatroniku pokazywało 96.. Układ odpowietrzylem, termostat wahlera, dolny wąz chłodnicy robi się letni. Gdy stoje w korku temp rosnie nawet do 105st, po przytrzymaniu przez chwilę na np 3k obrotow temperatura bardzo szybko spada o kilka stopni. Co mi drodzy koledzy poradzicie?
-
alan 109 odbiera całkiem niezle tylko jakosc wykonania pozostawia wiele do zyczenia- zimne luty, uszkodzenia potencjometra. Lepiej dołoz i wyszukaj unidena 520
-
nie znam sie na przustnicach, ale u mnie byly prześwity od nagaru ktory blokował domykanie klapy. Mozna jeszcze pomyślec o katalizatorze, moze byc juz zapchany.
-
a prawidłowa adaptacja przepustnicy? odma? sama wymiana przepustnicy nie wystarczy.