Skocz do zawartości

Dzidziu

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dzidziu

  • Urodziny 06.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Pikpok
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biłgoraj

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nieszczelność przy dziurawej membranie pojawi się tylko w momencie zadziałania zaworka który steruje podciśnieniem gruszki. Jeśli membrana dziurawa to na ten czas można odpiąć zasilanie zaworka (chyba nazywa się N-156). Ja kiedyś kleiłem membranę uszczelką w płynie Reinzosil bo to miałem pod ręka i działało z powodzeniem.
  2. Wężyk z tego co pamiętam idzie do ezektora
  3. Ten przewód podłączony jest do ezektora (od spodu) na 99%.
  4. Witam Niema się nawet co zastanawiać na opłacalnością czym prędzej się zagazuje tym prędzej się zwróci. Powiedzmy że instalka będzie kosztować 3 000,00, przy przebiegu nawet i te marne 10kkm przy spalaniu PB 11/100 mamy prosty rachunek (na dzień dzisiejszy mamy 2,00 l/LPG - 4,6 l PB , spalanie gazu wzrośnie do powiedzmy 13,5l czyli na każde 11 l mamy 2-4,6=2,6*11=28,6zł - 2,5*2,6= 22,10zł oszczędności na każde 100km, czyli przy przebiegu 10kkm mamy 2 210,00 zł od tego należy odliczyć ok 100 zł za przegląd instalacji na gwarancji( po gwarancji możemy wymienić filtry na 18zł raz na 10kkm czyli raz na rok we własnym zakresie) oraz dopłacić 50 złotych do obowiązkowego przeglądu czyli rocznie zostaje 2060 zł. Zwrot nastąpi po 1,5roku. Jeśli instalka zostanie zamontowana i dostrojona przez kumatego gazmena to żadnych skutków ubocznych niema dla zdrowia auta i kieszeni kierowcy.
  5. Mój automat 4-bieg 470 tyś, prawdopodobnie bez zmiany oleju i filtra, osobiście przejechałem 230 tyś
  6. Witam Pytanie trochę z innej strony, czy wiecie panowie jak uszczelniona jest cewka napinacza konkretnie rozmiar rodzaj uszczelki, czy jest to rozbierlane? Cała wtyczka jest u mnie zalana olejem, uszczelka pod i półksiężyc szczelne/wymienione/
  7. Mam ten sam rocznik i silnik, u mnie tak to wygląda- przerabiałem ten nieszczęsny temat jedyna gumowa rura w tym miejscu to nr 13 łączy odpowietrznik z kierownicą powietrza przed samą przepustnicą od dołu
  8. Witam Przewód odpowietrzający nr kat 058103221 słabo dostępne i drogie
  9. Bez ściągacza też się da, jak się odkręci śruby mocujące napinacz to pójdzie do góry, mało miejsca na manewry ale dla upartego jest to do zrobienia,
  10. U mnie tłumik wytrzymał dwie wymiany a nie wiem kiedy 100% był wymieniany przez poprzedniego właściciela, bo przed trzecią wymianą już ledwie żył i prawie skończyło się rozjechaniem rozrządu. Radzę wymienić przynajmniej co drugi pasek
  11. Membranę kleiłem z powodzeniem płynną uszczelką silikonową Reinz osil
  12. Prawdopodobnie uszkodzona wiązka elektryczna do przepustnicy/przełamane przewody, zaśniedziała wtyczka / Sprawdź kąt otwarcia jaki pokazuje w VAG przy wciśniętym pedale gazu, powinno być ok 4,5. U mnie przez te nieszczęsne przewody automat nie mógł nawet czwórki zapiąć bo dostawał fałszywe dane, a auto nie chciało specjalnie się zbierać
  13. Witam Od założenia wątku przejeździłem ok135 000 (w sumie 166 000) z tym szarpaniem. Do tej pory nie wymieniałem nawet oleju ani filtra (pewnie od nowości nikt tam nie zaglądał). Skrzynia zachowuje się cały czas tak samo. Auto ma teraz przebieg 413 000km i jeździ dalej. Niema reguły ile wytrzyma konwerter, można ryzykować i jeździć z tym lub remontować./ryzyk-fizyk/
  14. Witam. Moje auto przyjechało ze Szwajcarii z przebiegiem 245 000, przy 375 000 wymieniłem całość na MS, wszystkie demontowane wahacze z wybitą datą 98r czyli oryginalne. Teraz mam 405 000 i zero problemów.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności