natalia18
-
Liczba zawartości
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O natalia18
- Urodziny 07.06.1954
Informacje osobiste
-
Imię
stanisław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lubliniec
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1998
-
Problem z płynem chłodzącym - znika
natalia18 odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam ! Koledzy ja miałem wyciek na króćcu w głowicy / przychodzą tam węże wodne /od strony podszybia 1.6 AHL / koszt 18 zł jest tam oring owalny , zrobił się plaski . Kapało jak chciało .A ja wymieniłem uszczelkę pod głowicą Samo życie -
Koledzy jest problem , jak wymienic pierścień /zimering/ na wale z przodu silnika .Zębatka rozrządu jest przykręcona srubą i franca nie da się odkręcić chyba jest na jakimś kleju wkręcona .Prosze o propozycje.Złomowanie silnika nie wchodzi w rachube.
-
nie działają szyby a słychać cykanie
natalia18 odpowiedział Pikon1 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Kolegów .Miałem podobną sytuacje w vw pollo u mojej żony .Pojechałem do kolegi mechanika i naprawił to raz dwa .Przyczyna była w śilniczku do szyby .Należało poluzować troche szybe i opuścićją ją /troche/ , wtedy po zamknięciu szyby ,komutator silniczka ustawi się w innym miejscu w stosunku do szczotek . Powiedział mi kolega że tak się dzieje /wypalenie lamelek komutatora/ gdy przyciskamy przycisk za długo po zamknięciu szyby , wtedy silnik pracuje na zwarciu i płynie duzy prąd i wypala lamelki komutatora . Życze powodzenia:napieska:jasne -
Wymiana alternatora, Valeo czy Bosch, b5
natalia18 odpowiedział dominussbas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kolego ,wczoraj wymieniłem regulator ze szczotkami .Kosztowało to mnie w serwisie 290 zł :alternator VALEO 90 A ,pierścienie są już wytarte i muszę pomyśleć o alternatorze rezerwowym . Zastosuje ten sam typ alternatora nie ma co kąbinować . -
Spadające (falujące) obroty - benzyna
natalia18 odpowiedział MrWho → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Miałem to samo z obrotami ,wymieniłem czujnik wału korbowego i wszystko jest git. Uwaga na dwa rodzaje wtyczek -
Koledzy u mnie poszła podkładka aluminiowa zrobila się ściecha czyli wyżarło po wymianie na miedzianą ze sklepu rolniczego i dolaniu płynu hamulcowego jest git ::
-
Spadek mocy w silniku 1.6 AHL benzyna
natalia18 odpowiedział natalia18 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Czujnik znajduje się z boku na dole od strony / pod kolektorem plastikowym AHL / a kabel idzi pod zbiornik płynu hamulcowego . Uwaga !!!! wtyczki są dwa rodzaje owalna i prostokątna trzy bolce . -
Koledzy ja miałem te same objawy z tym szarpaniem silnika , najpierw padł czujnik wału korbowego /należy zwrócic uwage na wtyczke są dwa rodzaje / pomogło.Po roku znowu te same objawy zimny ok gorący telepie prawie całą budą brak kopyta na niskich obrotach i okazało się , że padł wtrysk , który w benzynie jest nie rozbieralny. Wymieniłem i rakieta :mlask.po drodze swiece,przewody i cewke nie potrzebnie wymieniłem .
-
1.6 AHL - problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku
natalia18 odpowiedział wladek1181 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ten sam problem miałem w tym tygodniu . Wymieniłem swiece , cewke , przewody i jeden wtrysk ,pomogło :mlask -
Koledzy przeleciałem wszystkie wypowiedzi i miałem to samo telepaniem silnikiem . Wymieniłem 1-wtrysk , przewody napięciowe , cewke , 4-świece i jest git ma kopyto , ale w katalizatorze i tłumiku NA WYLOCIE pyrkają spaliny . Komputer w tych przypadkach nic nie pokazał . Rano gdy zapalam to telepie samochodem i po jakimś czasie się uspakaja tylko pyrka z tłumika a kidyś spaliny szły równym tonem CO TU JEST GRANE
-
Miałem ten sam problem co koledzy z czujnikiem wału korbowego /cewka wykonana z cienkiego drutu miedzianego - nie naprawialna /dostawała zwarcia zwojowego przy ciepłym silniku ,wymienił i po sprawie koszt 130 zł. Należy uważać na wtyczke są dwa wykonania połączenia !!!!:mlask Po wymianie silnik pracuje równo
-
Kolego ja miałem ten sam przypadek , miałem zwarcie w dwóch celkach akumulatora . Alternator miałem dobry ale podczas pracy był tak mocno obciążony /prawie pracował na zwarcie / . i napięcie automatycznie było niskie a na dokładke aku sam się po pewnym czasie rozładowywał . WYMIENIŁEM AKUMULATOR :mlask I BYŁO PO ZABAWIE a teraz jest gitara:kwiatek
-
Kolego kiedyś czytałem na ten temat na forum pisał to Kolega pooIk http://www.gedore.com.pl/index.php./do-pobrania/60 :dobrze
-
Spadające (falujące) obroty - benzyna
natalia18 odpowiedział MrWho → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja z kolei miałem walnięty czujnik wału korbowego gdy silnik był gorący obroty pływały ,wymieniłem i jest gitara:dobrze -
A ja zgubiłem mały pierścień zabezpieczający na pół osi z prawej strony na gumie przegubu ,założyłem cibant i jest gitara:dobrzestosuje gumy firmy SPIDAN