Skocz do zawartości

passat_B5

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passat_B5

  • Urodziny 18.09.1990

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ANA)
  • Rok produkcji
    1997
  1. witam dzis ja przegwintowałem na 16 gwint bo taki tam byl czyli bylo cos robione . teraz i tak mi cieknie a sroba juz ma dobry gwint nie wiem teraz co dalej zrobic na sylikon czy pakuły moze jeszcze raz wykrece i wtedy na cos załoze moze to da rade
  2. witam dzis wymianiałem olej w oassacie b5 benzyna 97r i juz kiedys w warsztacie mi zerwali gwint w misce i dzis po wykreceniu i wkreceniu spowrotem kapie mi spod korka tzn nawet nap ostoju leci olej. powiedzcice mi teraz co mam zrobic nie chce mi sie wymieniac miski a kolega z warsztatu powiedzial ze moze mi nagwintowac bo mam tam orginalnie srobe 17 czyli gwint 10 a on do nagwintuje na gwint 12. da rade takie cos zrobic ? to jest miska aluminiowa. i powiedzcie mi co z opilkami ktore wpadna do miski ? silnikowi nic nie bedzie ? dzieki z gory za pomoc i rady pozdraiwam
  3. sam juz nie wiem jedynie mechanik mi zostaje. a powiedzicie mi jak moge sprawdzic wyskoze ? moge odlaczyc jakos wentylator na chwile i wtedy odpalic i zobaczyc czy tak sie dzieje ? a jak tak to gdzie go odlaczyc ? ---------- Post added at 00:17 ---------- Previous post was at 00:14 ---------- moge wam jeszcze dodac ze mam laptopa i prgram vag do diagnostyki i nie mam błedów na silniku ani niegdzie indziej bo sprawdzalem a nie wiem czy popychacze bedzie widac blad ale mysle ze powinni byc cos widac jesli y sie dzialo
  4. kilka razy juz odpalalal mi kolega a ja sluchalem i dochodzi z przodu silnika wiec mysle ze to albo wiskoza (muszę o tym poczytac co to jest bo nie wiem dokladnie) albo napinacz hydrauliczny. ---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:38 ---------- nie wiem jeszcze czy dobrze mysle ale jesli to by bylo cos z wentylatorem to mysle ze ten dzwięk by byl caly czas a on sie pojawia wtedy gdy silnik jest odpalany i napinacz sie ruszy i ustaje. jak olej sie rozgrzeje i jest cieply silnik przy odpalaniu nie ma wiec mozzna by tez olej na gesciejszy moze zmienic. mysle ze bardziej bym na napinacz obstawial ale sam do konca nie wiem . a tak z ciekawosci drogi taki napinasz ? przy okazji bym rozrzad wymienil caly
  5. wiatm. mam problem mianowicie od jakiegos czasu w moim passacie b 5 1.6 bezn + gaz przy odpaleniu na zimnym silniku podczas rozruchu slychac dziwne rzężotanie , brzeczenie , pukanie sam nie wiem jak to nazwac. dzieje sie tak tylko na zimnym silniku i podczas rozruchu przez okolo 2 sekundy czasem krucej. wydaje mi sie ze jest to przy razrządzie gdy ruszy sie rolka napinacza, co o tym myslicie mozliwe ze to to czy cos gorszego ? pokaze mi to pod vag - comem ?
  6. ja juz wiem napewno ze skrzypi u mnie pasku górny wachacz bo dzis zabujałem kołem z kolega i skrzypi na mocowaniu tam na koncu i rusza sie jeden jak i drugi. teraz tylko zastanawiam sie czy kupic za 40 zł z allegro bo widze ze duzo ludzi bierze i czy dołozyc i kupic cos lepszego.
  7. u mnie tez moze byc wachacz ale pewien nie jestem. wiem ze napewno koncówki mam znów do wymiany a dodam jeszcze ze raz skrzypi a raz nie. i jak jade po dziurach to puka wiec wychodziło by na to ze wachacz ale pewnosci nie mam narazie bede jezdzic
  8. witam ma paska B5 1997r i ostatnio wymianiałem koncówki drązków i połaszczylem sie na "tansze" i odrazu mowie ze nie nie warto. po paru tyodniach zaczeło mi cos skrzypiec podczas skrecania w prawo lub w lewo a nawet szasem jak jechałem prosto gdzies po polnych drogach. moje pytanie takie czy to sa koncówki bo widze ze maja luz znow czy moze którys wachacz ? dodam ze tylko prawe koło mi skrzypi i widze ze ma luz poziomy jak i pionowy chyba troszke i byc moze to wachac ale nie jestem pewnie. co o tym sadzicie mozna nrazie z tym jezdzic czy trzeba by zrobic ten wachacz i odrazu wszystkie inne ?
  9. Witam chciałbym kontynłowac mój temat otóz jak pisałem o moich obawah myslałem ze to wina skrzyni i do remontu trzeba ja. zaprowadziłem do mechanika co zajmuje sie automatami i został wymieniony olej bo juz czas był a gos przejzał skrzynie i powiedział ze jak najbardziej jest OK i to nie jest wina skrzyni tylko silnika. mówi mi ze jest mułowaty (zreszta 1,6 w automacie to tak ma ) i ze trzeba go wyregolowac i cos tam jeszcze posprawdzac ale narazie nie ma czasu bo robota jest zawalaony. niedawno miałem remon silnika i wydaje mi sie ze jest Ok przynajmniej równo chodzi i wogole ale on mówi ze nie współpracje dobrze ze skrzynia i tego sa własnie objawy to szarpanie. Co o tym sadzicie ?
  10. a czy to szarpanie moze byc spowodowane np. konczacym sie konwerterem skrzyni automatyczniej lub czyms takiem ? jezdze juz tak pół roku ale musze wkoncu to zrobic. Dodam ze raz mi juz regenerowali skrzynie bo elektromagnesy były wymieniane czy cos akiego bo nie szło wogole ruszyc na rzadnym byuegi i zapłąciłem 1000 zł ale to 2 lata temu. musze chyba na ta diagnostyke sie udac
  11. aha no fakt sarpie mi slizga sie i dusi na swiatłach na trzymaniu chamulca schodzi do 8 a nawet 7 tys obrtow a normalnie ma 9. musze jechac do fachowcow mam nadzije ze wymiana oleju pomoze i filtra.
  12. no nie wiem czy cos da czy nie niektorzy pisali ze cos dało i mam nadzijee ze chociz to szarpanie przejdzie diagnostyki mozna dokonac przez zwykle vga ??
  13. Witam mam pytanie dotyczace wymiany oleju w automacie w skrzyni. mam passata b5 1,6 automat 97r i jeszcze nie wymieniałem oleju a słyszałem ze trzebe. opisywałem juz temat ze sarpie ni przy równej jezdzie i chyba to wina skrzyni i podobno moze pomoc wymiana oleju i filtra. czy jesy to trudne i mozna zrobic samemu czy to cos trudnego ?? i jakie to sa koszty i czy to pomoze z tym szarpanie przy rownej jezdzie ?
  14. no dzieki dzieki. ale narazie i tak tego nie robie bede jezdził dalej. kiedys juz mi sie skrzynia rozleciała i nie mozna było z miejsca ruszyc na zadnym biegu nie reagował na nic dałem 1000 zł za wymiane jakis elektromagnesów czy czegos takiego nie pamietam moge zle mowic. ale po naprawie było około 2 lat ok a teraz nie robie juz tylko bede jezdził dopuki sie nie rozleci a pozniej manuala sie kupi i przełozy . Pozdrawiam
  15. witam. tez własnie myslałem nad skrzynia ze cos tam jest nie tak w niej nawet podczas zmiany biegu z 2-3 chyba tego jest takie mocne szarpnieci przy przełaczeniu. szczerze mówiac wykancze juz mnie ten automat ale co zrobic narazie jezdze dalej i popróbuje szukac przyczyny gdzie indziej. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności