Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Potrzebuje interfejs do nowszych vw np. Passat B6, touran , caddy itp :)

Prosiłbym o linka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzebuje interfejs do nowszych vw np. Passat B6, touran , caddy itp

To proponuje kontakt z kolegą sipowitz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To proponuje kontakt z kolegą sipowitz

 

Dokładnie,bo inaczej co do ceny można się zdziwić :D

O czym już pisałem na PW ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś wytłumaczy zasadnicze różnice w możliwościach między kabelkami:

 

- KKL

- HEX+CAN

- K+CAN http://www.allegro.pl/item1089909421_vag_k_can_commander_1_4_diagnoza_liczniki_immo.html

 

Zastanawiam się nad kupnem tego ostatniego. Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niech ktoś wytłumaczy zasadnicze różnice w możliwościach między kabelkami:

 

- KKL

- HEX+CAN

- K+CAN http://www.allegro.pl/item1089909421_vag_k_can_commander_1_4_diagnoza_liczniki_immo.html

 

Zastanawiam się nad kupnem tego ostatniego. Dzięki za odpowiedź.

 

Post #19,58 i inne w tym wątku ;)

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:Napisał JohnsonCK

Niech ktoś wytłumaczy zasadnicze różnice w możliwościach między kabelkami:

 

- KKL

- HEX+CAN

- K+CAN http://www.allegro.pl/item1089909421...niki_immo.html

 

Zastanawiam się nad kupnem tego ostatniego. Dzięki za odpowiedź.

 

Post #19,58 i inne w tym wątku

+ #125 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
+ #125 ;)

 

#232 i #233 także :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy tym vagiem zrobię zamykanie szyb z pilota

Po pierwsze to nie jest tzw. VAG, tylko Commander, tym nie robi się szybek. Kup KKLa i ściągnij sobie czeski soft (przejrzyj ten wątek, było wiele na ten temat).

Potrzebuję vag do dorobienia klucza bo mam tylko jeden i nie mam pinu

Pin wyciągniesz tym Commanderem, a programowanie nowego klucza polecam robić KKLem w połączeniu z VAG-COMem 311.2 w opcji full.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeszukuje forum juz kolo godziny i tyle info jest o diagnostyce ze trudno to wszystko ogarnac, wiec mam pytanie:

 

czy takim kkl: http://www.allegro.pl/item1064854182_vag_com_kkl_obd2_vw_audi_skoda_seat_fv_pl_w_24h.html

 

sprawdze w jakim stanie sa: klimatronik, cewki, turbina, i inne czesci osprzetu silnika, czy podstawowoe info o pracy LPG? czy to wszystko zalatwie programem dolaczonym w tej aukcji? (wg opisu tak, ale wiadomo jak to z takimi opisami bywa)

 

czy mozna wgrac jakis konkretny program zeby przez ten kabel ustawic np. domykanie i otwieranie szyb z pilota? Czy ten kabel sie na to nie nadaje?

 

istnieje ryzyko uszkodzenia samochodu przez taki kabel? (nie mam zamiaru ingerowac w parametry typu kat wyprzedzenia zaplonu itp.)

 

ps. golf V(gti rocznik 2005) pewnie juz na CAN jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klimatronik

tak

cewki

nie

turbina, i inne czesci osprzetu silnika

tak

czy podstawowoe info o pracy LPG

tutaj inny interfejs do LPG, w zależności od tego jaką masz centralkę/sterownik do gazu

wg opisu tak

Opisy z Allegro są naprawdę niewiarygodnie, no ale jak wiadomo, reklama dźwignią handlu... ;)

czy mozna wgrac jakis konkretny program zeby przez ten kabel ustawic np. domykanie i otwieranie szyb z pilota

Pisałem chwilkę wcześniej na ten temat, tym KKLem w połączeniem z czeskim softem (szukaj we wcześniejszych postach) możesz zrobić domykanie z pilota. Ten kabel się jak najbardziej do tego zabiegu nadaje.

istnieje ryzyko uszkodzenia samochodu przez taki kabel?

Zawsze istnieje, gdy się nie myśli co się robi, generalnie możesz rozkodować określone urządzenie, przez co przestanie prawidłowo pracować, ale można zwykle przywrócić stan do pierwotnego. Ale jak wspomniałem wcześniej, najpierw myślimy, później robimy, nigdy odwrotnie. ;)

golf V(gti rocznik 2005) pewnie juz na CAN jest?

Jest tam tylko CAN, czyli pozostaje HEX-CAN+USB (z softem VCDS), Commander 1.4 pomimo, że obsługuje rzekomo CAN będzie miał problem z obsługą tego auta, zresztą nowych Passatów od maja 2005 w górę też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc, najbardziej kabel przydalby mi sie wlasnie do tych cewek, bo przez ten pieprzony gaz 2 juz padly i chyba pada mi kolejna. Raz ledwo dojechalem do domu bo chodzil jak traktor i tarpal, a w pewnym momencie jakies metaliczne stuki bylo slychac(co to moglo byc?!) ale odrazu go zgasilem, po ostygnieciu wyjalem cewki wlozylem z powrotem i po odapleniu juz chodzil normalnie. no ale ostatno jechalem 150-160 i po 2-3minutach zaczelo lekko szaprac wiec zwolnilem. od czasu do czasu zapala sie check i wg moich(pozal sie Boze) gazownikow wyskakuje blad cewki(tyle powiedzieli na ten temat)

 

sorry za offtop

 

1. Czy bede mogl wiec wylapac blad konkretnej cewki? czy ogolnie ze cos jest z nimi nie tak, czy wogole mi takiego bledu nie wykaze?

2. a czy da rade zrobic autootwieranie szyb z pilota? przydatny bajer podczas upalow.

3. pytanie bonusowe ;-) co to za metaliczne stuki mogly byc o ktorych pisalem wyzej? raczej napewno zwiazane z cewka.

 

z gory dzieki! :564:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy bede mogl wiec wylapac blad konkretnej cewki? czy ogolnie ze cos jest z nimi nie tak, czy wogole mi takiego bledu nie wykaze?

Podpytaj kolegę marecka, on gustuje w benzynce, podpowie to i owo w temacie cewek.

a czy da rade zrobic autootwieranie szyb z pilota? przydatny bajer podczas upalow.

Tak jak pisałem, tym czeskim softem i KKLem.

co to za metaliczne stuki mogly byc o ktorych pisalem wyzej? raczej napewno zwiazane z cewka.

Pytaj marecka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

czy tym vagiem zrobię zamykanie szyb z pilota

Potrzebuję vag do dorobienia klucza bo mam tylko jeden i nie mam pinu

 

http://www.allegro.pl/item1088422233_commander_vag_k_can_pin_diagnoza_immo_licznik_ecu.html

 

 

Domykanie szyb z pilota zrobisz czeskim darmowym programem "motodiag". Wszystko jest na forum. Wystarczy najzwyklejszy kabel KKL. Łączysz otwierasz program, wybierasz domykanie szyb, akceptacja i lata. Szyby domykają się i otwierają po przytrzymaniu przycisku otwierania/zamykania drzwi.

 

Czytanie pinu zrobisz kabelkiem z programem VAG Tacho np wersja 2,5. Czyta pin bez problemu, poza tym "koryguje" przebieg licznika. Może masz kod radia, to spróbuj tym kodem. Mi po ściągnięciu pinu z licznika za pomocą w/w kabelka okazało się, że jest identyczny z pinem radia wklejonym w książce (instrukcji) obsługi. Poza tym potrzebujesz nowej "pestki" transpondera do kluczyka. Ponieważ jeśli kupiłeś używany kluczyk na allegro to ma już zakodowany transponder i drugi raz nie można go zaprogramować. Ewentualnie możesz sprawdzić KKLem i VAG COMem czy pestka, jest już zakodowana, czy czysta. NA forum jest gdzieś opisane przy kodowaniu kluczyka jak i gdzie to sprawdzić. Pozdrawiam.

 

ps. od 12.07.2010 będę w Mikołajkach, więc jeśli nie chcesz tracić kasy na zbędne kabelki to daj znać.

Edytowane przez kwadrat109

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakies metaliczne stuki bylo slychac(co to moglo byc?!)

 

Kolego nalało Ci gazu na cylinder bo nie było spalania,jak tak się dzieje to nie powinno się jechać,masz szczęście że Ci korbowód bokiem nie wylazł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item1093853824_vag_com_kkl_obd2_vw_audi_skoda_seat_fv_gw_od_ss.html

 

wczoraj wysylalem linka powyzej, ale znalazlem z wejsciem pod port szeregowy

 

http://www.allegro.pl/item1094976077_vag_com_kkl_obd2_com_gw_fv_pl_wys_w_24h_od_ss.html

 

u tgo samego allegrowicza i napisal:

 

TYLKO TYM INTERFEJSEM USTAWISZ DOMYKANIE SZYB Z PILOTA !!!

 

( program do ustwienia domykania szyb znajduje się na CD który otrzymasz z interfejsem, domykania szyb nie ustawisz interfejsem na USB !!!)

 

to jak to jest? usb bardziej uniwersalny bo podlacze pod netbooka ale czy naprawde nie mozna nic ustawic tego domykania szyb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www.allegro.pl/item1093853824_vag_com_kkl_obd2_vw_audi_skoda_seat_fv_gw_od_ss.html

 

wczoraj wysylalem linka powyzej, ale znalazlem z wejsciem pod port szeregowy

 

http://www.allegro.pl/item1094976077_vag_com_kkl_obd2_com_gw_fv_pl_wys_w_24h_od_ss.html

 

u tgo samego allegrowicza i napisal:

 

TYLKO TYM INTERFEJSEM USTAWISZ DOMYKANIE SZYB Z PILOTA !!!

 

( program do ustwienia domykania szyb znajduje się na CD który otrzymasz z interfejsem, domykania szyb nie ustawisz interfejsem na USB !!!)

 

to jak to jest? usb bardziej uniwersalny bo podlacze pod netbooka ale czy naprawde nie mozna nic ustawic tego domykania szyb?

Jeśli w samochodzie z podpisu to ustawisz na USB,z przed liftu już niestety nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TYLKO TYM INTERFEJSEM USTAWISZ DOMYKANIE SZYB Z PILOTA !!!

 

( program do ustwienia domykania szyb znajduje się na CD który otrzymasz z interfejsem, domykania szyb nie ustawisz interfejsem na USB !!!)

 

to jak to jest? usb bardziej uniwersalny bo podlacze pod netbooka ale czy naprawde nie mozna nic ustawic tego domykania szyb?

Facet (sprzedawca) był w innej epoce (wcześniejszej), faktycznie był jeszcze niedawno soft na CD, który wypalało się jako bootowalne CD i tam odpalało się soft pod DOS, działający tylko w oparciu o port COM, gdyż USB pod DOS jak wiadomo nie jest obsługiwane. Od pewnego czasu mamy czeskiego Motodiaga, który bez problemu z poziomu Windows przeprogramowuje moduł komfortu tak, aby domykanie z pilota również działało. Faktem jest, że fejsy KKL na COM stają się coraz mniej popularne i pewnie m.in. tym kierował się sprzedawca pisząc, że innymi się nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy używając najtańszego fejsu KKL będę w stanie zrobić podstawową diagnozę (ciśnienie doładowania, błąd zaworu N75) mojego auta, tj B5(3BG) AVN 130 koni z listopad/grudzień 2004? Będę wdzięczny za rzeczową odpowiedź...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy używając najtańszego fejsu KKL będę w stanie zrobić podstawową diagnozę (ciśnienie doładowania, błąd zaworu N75) mojego auta, tj B5(3BG) AVN 130 koni z listopad/grudzień 2004? Będę wdzięczny za rzeczową odpowiedź...

W tym roczniku KKL zadziała. Do podstawowej diagnozy na początek wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności