Skocz do zawartości

kwadrat109

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kwadrat109

  • Urodziny 04.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zachodniopomorskie

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Dziękuję bardzo. Jutro podzwonię. Pozdr. No niestety nikt nie odbiera żadnego z numerów. Będę próbował jutro. Poczytałem na forum, generalnie chwalą sprzedawcę, więc czekam cierpliwie.
  2. POTRZEBUJĘ KOMPLETNY PRZÓD B6 LIFT 2008 kolor LC8Z. Wszystko co znajduje się między silnikiem a rejestracją, błotniki, maska, nadkola plastikowe, lampy xenon, zderzak bez parktronica, ale ze spryskiwaczami. POMOCY ! Pod kolor nigdzie nie ma.
  3. Witam. Może ktoś pomóc w sprawie sprężyn do Passata z silnikiem AWX 2001r? Auto jest sporo za niskie. Z przodu są spręzyny 1x niebieski + 1x szary. Kiedyś znajomy miał takie go passata i był sporo wyższy, więc wiem, że jest to możliwe. Z góry dziękuję.
  4. Witam. Może ktoś podpowiedzieć jaka z ostatnich wersji klonów jest najstabilniejsza i w pełni sprawna? Najlepiej, żeby chodziła tak jak 908 (lub lepiej
  5. Witam. Pytanie do kumatych. Ostatni VAG jaki miałem to 10.6.2 i zainteresowani wiedzą co się z tym działo. Kitajce wymienią mi na nowszy, ale już tyle czasu nie jestem w temacie, że nie wiem jaki wybrać. Która wersja kitajskiego VAGa z tych ostatnich jest stabilna i w pełni działa? Z góry dziękuję i pozdrawiam. ps. nie byłem tu kilka miesięcy, ale widzę że pytanie: "Jaki kabelek wybrać do mojego passata, taki żeby obsłużył wszystko?" jest wiecznie żywe i ma charakter uniwersalny jak epopeja narodowa.
  6. WAŻNE Ludzie nie durniejcie z kupowaniem czujnika, to tylko wilgoć, tak jak napisał kolega wyżej. Wyskakuje wtedy błąd czujnika pedału gazu lub czujnika położenia wałka rozrządu. Dla tych którzy chcą dojechać do domu informuję, że wystarczy ruszyć i jadąc na biegu wyłączyć i od razu włączyć stacyjkę (bez wciskania sprzęgła) i dodać gazu, auto pojedzie normalnie do czasu, gdy obroty zejdą do prędkości biegu jałowego. Wtedy znów przestanie reagować, więc znów stacyjka OFF/ON i jedziemy dalej. Jeżeli ten zabieg nie pomoże, to jest grubo zalany wodą. Usterka sama minie. Często występuje po przekładce, jak patałachy nie uszczelnią całej powierzchni łączenia wymienionej ściany grodziowej. Poza tym bez tego zabiegu też pojedzie, wystarczy biegi zmieniać i auto będzie ciągnęło samo do 1400-1500 obrotów. Najgorzej z ruszeniem (chociaż pod górkę też da radę) na kolejnych biegach samo będzie wyrywało w przód. Na 5tym biegu osiągniecie ok. 60km/h więc w trybie awaryjnym pojedzie i nie trzeba płacić za lawetę. Trochę poćwiczyć i można po mieście jeździć na tej usterce. Myślcie, a nie płaczcie.
  7. Ma ktoś schemat instalacji czujnika skrętu passat b5 fl? Przerobiłem już wszystko i nie mogę adoptować, auto jest po przekładce. Miałem wypadek niedawno i mam zdjęty kokpit to bym sobie sprawdził od razu, czy nie pociął instalacji. Kilka numerów już odkryłem wcześniej, stąd moja prośba. Pozdrawiam.
  8. Poszły pompki, wysłałem do Tucholi+ nowe uszczelniacze do montażu i latał jak nigdy wcześniej, do czasu jak opuścił drogę na łuku przed przejazdem kolejowym przy 150km/h. Potem wzbił się w powietrze obok przejazdu i leciał jakieś 15metrów. Następnie wylądował. Nikomu nic się nie stało, ani zadrapania. Auto zrobione. Normalny cud, 2metry w lewo i wpadłby do lasu, 2 metry w prawo i byłoby po nowych rogatkach i szlabanach, nie wspominając o ewentualnej "czołówce".
  9. Odchylenie jest na +127 na wszystkich. W sumie bardzo przydatna informacja uzyskana od Ciebie, ponieważ chciałem wymienić uszczelnienia na początek, ale widzę że nie ma sensu. Wtyczki poprawiałem miesiąc temu i nic. Dziś wyjmę jeszcze pompę ze zbiornika, leję czasem paliwo z brudnych baniek i zauważyłem, że przy końcu paliwa następuje całkowita tragedia, jeśli bak jest pełny i wykasuję błędy to potrafi latać jak szalony. Jeśli to będzie przyczyna niedomagania to.... brak słów
  10. Witam, mam podobny problem co kolega, któremu odpisywałeś. Błędy wszystkie te same, silnikiem na początku trzęsło między 1700-2200, teraz trzęsie już w coraz większym zakresie obrotów. Znalazłem Twojego posta, pomierzyłem na vagu wszystko i okazało się, że na kanale 23 na wszystkich wtryskach osiąga wartość 127 i to już przy 2500obr. Pokasuję błędy i potrafi latać pół dnia, załapie znów błąd jednego cylindra, za chwilę pojawia się drugi i po niedługim czasie wszystkie 4. Zazwyczaj też na zimno jechał jakiś czas do nagrzania bez problemów, potem zaczynało się szarpanie. Niestety dziś szarpanie rozpoczęło się od startu i ledwo dało się jechać, po przejechaniu 30km zatrzymałem się na stacji. Zgasiłem, zatankowałem, odpaliłem i pojechał znów normalnie. Dziś mam zamiar wyjąć wtryski zmienić uszczelnienia, itp. Wtyczki poprawiałem miesiąc temu.
  11. Witam. Wyskakuje mi błąd: 17688 P1280 Fuel injection air control valve circuit-N212:air flow too low na przemian z drugim informującym o awarii tego zaworka. Zdarza się też, że auto przez kilka godzin jeździ normalnie i tak w kółko. Skutkuje to tym, że zaraz po wariują pompowtryski i wyskakują błędy o niesprawności wszystkich wtrysków. Problem stanowi jednak lokalizacja tego zaworka, gdyż kompletnie nie wiem gdzie go szukać. Znalazłem na necie tylko opis dla wersji 4.2 Audi A8, ale u mnie takiego ustrojstwa nigdzie nie widzę. ps. trzeciego dnia oczekiwania na pomoc stwierdzam, że nie ma kozaka na mój zawór, ale to dobrze, bo już myślałem, że ze mną słabo
  12. Siemasz, sugerowałęm się tytułem działu: "SCHEMATY ROZMIESZCZENIA CZUJNIKÓW KONTROLI I STEROWANIA SILNIKA" Pozdr. Powyrzucaj te posty, jeśli sam nie znajdę sposobu.
  13. VAG-TACHO 2,5 poradzi sobie bez problemów. Korzystałem z niego przy przekładce licznika angielskiego na europejski. Jeśli potrzebujesz pogrzebać wewnątrz pliki eeprom to ściągnij sobie dodatkowo program winhex i nic więcej nie będzie potrzebne. Kombinujac z eepromem pamiętaj, żeby po ściągnięciu pliku na kompa(laptopa) zapisz sobie gdzieś oryginał, żeby w razie "W" mieć możliwość wgrania go z powrotem. Jeśli pokrzaczysz *.eep i nie będziesz miał oryginału gdzieś indziej to narobisz sobie dużych kłopotów i auto ładnych parę dni odpocznie.
  14. ...tylko skąd ja wymyśliłem, że on ma dwa kabelki?......
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności