Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź. Słuchaj bo mi się wydaję że mam magistralę po linii CAN ale tego nie jestem pewien. Wysyłam link z kablem zobaczcie czy ten może się nadać ? : http://allegro.pl/show_item.php?item=3314066211

Nada się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słuchaj bo mi się wydaję że mam magistralę po linii CAN

Oczywiście, że masz, ale diagnostyka w Twoim aucie nie idzie po lini Can tylko K ;)

Wysyłam link z kablem zobaczcie czy ten może się nadać ? : http://allegro.pl/show_item.php?item=3314066211

Ten się nada i wszystkie inne (tańsze, droższe) KKLe ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki wielkie ;) tylko teraz trafić na taki aby po pierwszym podłączeniu nie padł ;) dzięki za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zamiezam kupic orginalny interfejs wraz z oprogramowaniem do prywatnego warsztatu diagnostyki aut zastanawiam sie nad

HEX-USB+CAN + oprogramowanie VCDS , ze strony ADAKO

oraz

AutoCom

 

Prosze was o opinie oraz dobry wybor.

Dziekuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autocom nie znam. Mam oryginalnego HEX-a i jestem bardzo zadowolony. Nie interesuje mnie jakie auto podjeżdża, czy CAN czy KKL, czy krótkie czy długie kodowanie, z 1995 czy z 2013 roku - podłączasz i działa, bo aktualizacje są ciągle za darmo. No ale to tylko w obrębie grupy VAG. Kilka razy podpinałem inne samochody (mercedesy, renault itp), dawało się odczytać i skasować błędy i na tym koniec. W Europie auta grupy VAG są bardzo popularne, ale czy na tyle żeby kupować pod nie osobny interfejs - sam musisz ocenić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też polecam ori Hex naprawdę nie ma z nim problemu,jeśli chodzi o Autocom w pełni funkcjonalny i pewny to tylko ori a cena wtedy około 8 000 zł .i z tego co wiem to tez sobie radzi ale posiada eden program do wszystkich modeli.

Ja jako drugiego używam vscan ds 908 i tutaj do każdego modelu jest oprogramowanie na bazie serwisówki.

Ogólnie muszę powiedzieć że za takie pieniądze to radzi sobie nie najgorzej.

Grupę wag robi prawie jak ori Hex.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nada sie do passata b5 fl 2004 r

To zależy co chcesz tym zrobić

 

b6 2008 modelowo 2009 ?

Nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o interfejsie jak w linku ? http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urzadzenia-diagnostyczne/interfejs-glowica-vas-5054.html , Zainteresowało mnie oprogramowanie VAS, proszę o opinię na ten temat. Patrząc na ceny w porówaniu do VAGA różnica jest spora, jak w przypadku jakiejkolwiek funkcjonalności ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Patrząc na ceny w porówaniu do VAGA różnica jest spora

 

Bo to jest klon a nie ori .Oryginalna głowica Vas-a to koszt 8 000 zł + abonament za korzystanie z serwerów i możliwość pracy on-line.

klon tego nie potrafi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo to jest klon a nie ori .Oryginalna głowica Vas-a to koszt 8 000 zł + abonament za korzystanie z serwerów i możliwość pracy on-line.

klon tego nie potrafi.

 

Jest sens wydać większe pieniądze na tegoż klona ? Co zyskam w porównaniu do VAG-a. Sam program wydaję się być dużo mocniej przejrzysty i użyteczny, jak jest w rzeczywistości ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zwykły kkl podejdzie do b5 fl? chodzi mi o głównie o sprawdzenie błędów, wyłączenie automatycznego rysowania drzwi, opuszczenie szyb z pilota i może zmianę fisa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A zwykły kkl podejdzie do b5 fl?

Tak. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy podstawy tym sprawdzę w swoim pasku rocznik 2003

podstawy czego?? Co chcesz tym diagnozować??

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko do sprawdzenia (zabawy) ,ale kumpel powiedział ze nie będzie u mnie działało bo mam jakąś szynę danych że ten gadżet sie nie nadaje :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:doh:doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można tym programem skasować błędy ale u mnie tylko silnika. To jest bardziej rozbudowany zestaw wskaźników np temp oleju, ciśnienie doladowania itd. Można mierzyć czasy do 100 km/h na "ćwiartke". Fajne ale do vcds nie jest nawet podobne. Mam paska z 04 i wszystko działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Można tym programem skasować błędy ale u mnie tylko silnika.
tylko do silników

 

No bo przecież jest w opisie aukcji ze to jet tylko do diagnostyki silnika i z innymi modułami sie nie połączy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy zwykłym kabel KKL OBD2 aktywuje tempomat czy muszę mieć coś lepszego? Jeśli nie da rady to jaki polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności