Łysy Zgłoś #141 Napisano 11 Maja 2010 Szybkie auta są na prostej, szybcy kierowcy w zakrętach.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo80 Zgłoś #142 Napisano 11 Maja 2010 A ja uważam, że przy zakupie auta za 130tys zł te marne 5tys za 30KM to tyle co nic. Jeśli ktoś się zastanawia czy warto, to ja odpowiadam WARTO. Auto w trasie lub miejskich kilku pasmowych odcinkach chodzi jak rakieta. Spalanie trochę większe ale frajda na pewno lepsza. Mój pasek ma dodatkowo zawieszenie SPORT więc czy ta fura jedzie 100 czy 160 nie odczuwa się różnicy. Oczywiście po równym ^^. Samochód jedzie jak po szynach. Dla mnie jest to trochę niepokojące (przesiadłem się z A4 1,9tdi 110KM), ale przyzwyczaić się trzeba Poza tym czy ten 1 litr na 100 więcej to aż tak dużo? chyba nie..... Ale jeśli szuka się samochodu oszczędnego to nie ma się co zastanawiać nad 140/170 tylko brać 105 w 1,9 - ale to już zupełnie inna historia. ps. jak 170 to tylko DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #143 Napisano 19 Maja 2010 Poza tym czy ten 1 litr na 100 więcej to aż tak dużo? chyba nie..... Ty tak myślisz, ja tak myślę ale większość użytkowników TDI nie Są tacy co jak mu spali 6.1 a nie 5.8 to są gotowi samobójstwo popełnić, niestety.... A ja uważam, że przy zakupie auta za 130tys zł te marne 5tys za 30KM to tyle co nic. Ja też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #144 Napisano 20 Maja 2010 I ja też, ale kupując używany nie za bardzo można grymasić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #145 Napisano 20 Maja 2010 Ale poszukać i trafić można Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mery26 Zgłoś #146 Napisano 20 Maja 2010 Zawsze można program zmienić za mniejsze pieniądze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #147 Napisano 20 Maja 2010 Dokładnie, bo to takie same silniki. Tyle, że do tego 170 w fabryce wkładają ten dodatkowy filtr cząstek stałych z którym jest sporo kłopotów. Ja wole samochód oddać do zakładu specjalistycznego, koledzy z forum byli i polecają. Za 1700 zł zrobią mi pełny test i dopasują program dokładnie do mojego silnika i moich preferencji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #148 Napisano 20 Maja 2010 Dokładnie, bo to takie same silniki. No niestety nie takie same. Zawsze można program zmienić za mniejsze pieniądze Niestety przy 140KM zmiana programu pociąga ryzyko, ten silnik jest uznawany za najmniej udaną jednostkę VW. Sam spotkałem się z odradzaniem tego typu modyfikacji przez dwie znane firmy tuningowe i to dało do myślenia - skoro chłopaki nie chcą zarobic, to musi coś oznaczać. Ponoć było z tą jednostką sporo problemów. Jeżeli ktoś chce mieć więcej koników, to lepiej od razu szukać 170-ki a 140 zostawić w spokoju . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flexo Zgłoś #149 Napisano 28 Maja 2010 Flexo, z całym szacunkiem, bo też kiedyś mieszkałem w Warce. Zrobiłem 170-konną wersją więcej niż 1000km, ale nie chce mi się setny raz tego opisywać. Przez kilka lat próbowałem jazdy w rajdach PZM z sukcesami i wiem, że auto autu nie równe, bo czasem słabą astrą gsi objeżdżaliśmy hondy type-r . 90tys jednym autem to dość sporo żeby cokolwiek o nim powiedzieć, choć niektórzy robiąc milion za przeproszeniem g... wiedzą, bo patrzą na samochód przez pryzmat hamulca i gazu. Wpuścić takich na krętą drogę i się pozabijają, bo na prostej to w sumie każdy "twardziel" jest mocny. Nie chcę się przechwalać, bo nie miejsce i czas, ale obawiam się, że nie jednemu posiadaczowi 170-konnego "potwora" ucieknę swoją marną 140-ką na krętej drodze, wiec takie przykąłdy raczej nie oddają różnicy pomiędzy tymi silnikami . A opowieści tzw. "mistrza prostej" to efekt średniej dojrzałości i odpowiedzialności jakich dowiodłeś na trasie swiecie-torun. Gdybyś czytał ze zrozumieniem, to byś zauważył, że nie napisałem, że różnicy nie ma - ona jest, ale nie taka jak ja niektórzy malują. I może tym się różni kadra menedżerska od handlowców, że takie różnice widzi, a nie tylko czas, czas, czas goni nas . Jak to mówią, robimy a nie myślimy. że różnicy nie ma - ona jest, ale nie taka jak ja niektórzy malują. I może tym się różni kadra menedżerska od handlowców, że takie różnice widzi, a nie tylko czas, czas, czas goni nas . Jak to mówią, robimy a nie myślimy. robić musi ktoś by myslał ktoś. Ok, reasumując, bo wychodzę na debila umiejącego jeżdzić tylko do przodu - różnica jest, a czy powalająca, odpowiem NIE, ale odczuwalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #150 Napisano 8 Marca 2011 Mam takie pytanko a mianowicie czy każda 170tka jest szesnasto zaworowa ? bo 140tki to tylko silniki oznaczone symbolem BMP to osmio zaworowe, reszta szesnastki, a o szesnastkach są nie najlepsze opinie, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #151 Napisano 8 Marca 2011 Tak każde 2.0 TDI 170 jest 16 zaworowe ... 8 zaworowy był jeszcze BMM ale on nie był chyba w Passku montowany tylko golf,caddy,octavia,audi a3 itp Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #152 Napisano 9 Marca 2011 Dzięki za odpowiedz, a czy to prawda ze szesnastki są bardziej awaryjne, jeśli tak to dlaczego, bo już nie wiem co o tym myśleć. Mam mętlik w głowie, są tak rozbieżne opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #153 Napisano 9 Marca 2011 Podłaczam sie przy okazji do pytania. Kolega ma na oku fajne auto z silnikiem BMP i pytanie czy to nie jakiś kanał? Gdzies kiedyś czytałem na forum o różnych silnikach ale akurat teraz nie mogę znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #154 Napisano 9 Marca 2011 Podłaczam sie przy okazji do pytania. Kolega ma na oku fajne auto z silnikiem BMP i pytanie czy to nie jakiś kanał? Gdzies kiedyś czytałem na forum o różnych silnikach ale akurat teraz nie mogę znaleźć BMP to bardzo popularny motor, ma 8 zaworów, niektórzy twierdzą, że jest mniej awaryjny niż BKP 16v, ale to raczej stereotypy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #155 Napisano 9 Marca 2011 Ja czytałem na forum octavii o innej 8 zaworówce ... BMM montowany w innych autach i jest to podobno rozwinięcie 1.9 TDI 105 ... i nie było z nimi problemów przynajmniej o takich nikt nie pisał jedyne co to słaba podatność na chiptuning m.in dzieki Filtrowi cząsteczek stałych także z tym BMP powinno być podobnie... może są jakieś drobne różnicę tak jak pomiędzy BMR [2.0 TDI 170] w passku a BMN [2.0 TDI 170] który był montowany m.in w golfie albo octavii Osobiście w najbliższym czasie kupuje auto 2.0 TDI 140 BMM 8v także się przekonam ile w tym prawdy co pisali na forum octavii Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #156 Napisano 9 Marca 2011 Ja mam 2.0 TDI BMP 8V z DPF , przebieg co prawda skromny 92tkm ale póki co odpukać z samym silnikiem zero problemów i z DPF też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #157 Napisano 9 Marca 2011 Podłaczam sie przy okazji do pytania. Kolega ma na oku fajne auto z silnikiem BMP i pytanie czy to nie jakiś kanał? Gdzies kiedyś czytałem na forum o różnych silnikach ale akurat teraz nie mogę znaleźć Niemiecka policja kupuje passaty właśnie z silnikiem BMP... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #158 Napisano 9 Marca 2011 (edytowane) Ja czytałem na forum octavii o innej 8 zaworówce ... BMM montowany w innych autach i jest to podobno rozwinięcie 1.9 TDI 105 ... i nie było z nimi problemów przynajmniej o takich nikt nie pisał jedyne co to słaba podatność na chiptuning m.in dzieki Filtrowi cząsteczek stałych także z tym BMP powinno być podobnie... może są jakieś drobne różnicę tak jak pomiędzy BMR [2.0 TDI 170] w passku a BMN [2.0 TDI 170] który był montowany m.in w golfie albo octavii Osobiście w najbliższym czasie kupuje auto 2.0 TDI 140 BMM 8v także się przekonam ile w tym prawdy co pisali na forum octavii Pozdro Chyba mówisz o BGW 8v 136KM stosowanym w 3BG od 2004r - jego nie było w B6. BMP i BKP (140-stki) to trochę inne silniki, różnią się dość od BGW, natomiast między sobą praktycznie tylko głowicami. W b6 był jeszcze BMA 136KM 16V (w zasadzie bliźniak BKP'eka), przeznaczony głownie na rynek belgijski, czasami francuski. Edytowane 9 Marca 2011 przez sebek1302 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #159 Napisano 9 Marca 2011 Panowie wszystko się zgadza ale ja nadal nie wiem czy te szesnastki są na prawdę takie awaryjne jak niektórzy twierdzą, czy to tylko ściema. ---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:54 ---------- Jeszcze jedno wydaje mi się ze BMA jest chyba szesnasto zaworowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #160 Napisano 9 Marca 2011 Panowie wszystko się zgadza ale ja nadal nie wiem czy te szesnastki są na prawdę takie awaryjne jak niektórzy twierdzą, czy to tylko ściema. ---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:54 ---------- Jeszcze jedno wydaje mi się ze BMA jest chyba szesnasto zaworowy Wg. mnie nie ma reguły - 16V wcale nie sypią się bardziej niż 8V. Racja, BMA to szesnastka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach