seba80 Zgłoś #61 Napisano 9 Września 2009 witam ja mam2.0 tdi 140 i mam pytanko czy są ine wałki w 170 bo wymienionom mam głowice i kopci i silnik chałasuje mechanik mi powiedział ze głowice co kupił to pewnie z 170 dlamnie to jest coś nietak bo 170 ma napewno inny numer wiec pewnie by niepasowała ale niewiem jak jest z wałkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #62 Napisano 11 Września 2009 Witam Ja mam passata 170 i jest ok. przebieg 48000 km Pali ok. 7.8 do 8,5 w mieście a na trasie od 6,9 do 10,8 zależy od buta Mam program na 190 km i 415nm robiony u Pana Marka Jedynie z czym mam problem to z tym jeb…. Filtrem cząstek stałych Czyści się co 800-1000 km i wtedy pracuje na obrotach 1000 i przy przyspieszaniu troszkę szarpie Wyciśnięte jest tylko 190 bo seria była bardzo słaba 163 km A jeśli chodzi o różnicę miedzy 140 to jest to odczuwalne i słyszalne Różnice s silniku można wyczytać na stronie mastersa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #63 Napisano 12 Września 2009 Powodem słabej serii mogą być zabrudzone pompowtryski http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=35392&highlight=mniejsza+moc+170 Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusho Zgłoś #64 Napisano 16 Września 2009 witam, ja mam 170 CR z 2008 roku, program robiony w Compsporcie na 195 KM i 395 Nm i musze przyznac ze roznica w stosunku do serii (175 KM i 350 Nm) jest spora, szczególnie w zakresie prędkości 120-160 km/h. Nie mam żadnego problemu z filtrem, tyle tylko ze ja jezdze non stop trasy. Spalanie bardzo różne od 5 do 8 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #65 Napisano 16 Września 2009 Dziwię się, że nikt jeszcze nie wpadł na to czemu 2.0 TDI 140KM przy tej samej stałej prędkości pali więcej od 2.0 TDI 170KM... Najważniejszym powodem jest przecież to, że przy tej samej prędkości 140-ka potrzebuje więcej mocy (a co za tym idzie większą dawkę palwia) aby utrzymać tą stałą prędkość. Wynika to właśnie ze sprawności silnika. Z kolei przy pełnym bucie wiadomo co będzie więcej paliło.. Oczywiście do tego dochodzi styl jazdy, ogumienie, dodatkowa masa w pojeździe no i wspomniane wcześniej piezoelektryczne wtryskiwacze.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #66 Napisano 17 Września 2009 chuba wiem czemu nan problemy z tym szarpaniem ... czyjnik temp na turbo padł i pokazyje błędne odczytu a potem daje sygnał do kompa i obniża dawkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angien Zgłoś #67 Napisano 26 Września 2009 Mój diler , gdy kupowałem Passka ( 170PS, CR, manual), twierdził, że w porównaniu do 140PS jest inne turbo. Niestety nie mam porównania do wersji 140 ale mój poprzedni samochód to Passek B5 3BG 130PS w dieslu. No i tu różnica w kopie jest znacząca na korzyść nowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #68 Napisano 27 Września 2009 140 podobnie jak 130 do predkosci 150 idzie ladnie, pozniej przydaje sie auto typu C6 2.7TDI to sa diesle autostradowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #69 Napisano 27 Września 2009 ja od 120km/h na 6 spokojnie bez zadnego oporu przyspieszam i wyprzedzam a lecialem narazie najwiecej 220km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita_1971 Zgłoś #70 Napisano 27 Września 2009 Witam... Czytam wasze teksty na temat spalania i z podziwu wyjść nie mogę. Mam Paska 170PS z DPF i też trochę nim jeżdzę zarówno w mieście jak i na trasach. Ostatnio tj. z piątku na sobotę wracałem z Wawy do Torunia i pozwoliłem sobie sprawdzić spalanie. Oto niektóre z wyników (wyniki z włączonym tempomatem) 140 km/h - 8,5 l/100km; 160 km/h - 9,5 l/100km; 200 km/h - 14 l/100km. Z kolei w mieście ciężko jest zejść poniżej 8,3 l/100 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #71 Napisano 27 Września 2009 2.0 TDI 170/200PS DPF 2007r. Mi udaje się uzyskać ok.8.2l/100 km -160-180 km/h po Chipie bez Chipa spalał ok 0.5l/100km mniej. Maksymalnie bez chipa [po chipie nie sprawdzałem] spalił mi 9.9l/100 - 200-230 km/h Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #72 Napisano 28 Września 2009 Wygląda na to, że jest spora różnica w spalaniu silnika 170KM na pompowtryskach oraz CR. Robiłem parę dni temu trasę do Chorwacji - trasa - tempomat 140km/h i jadąc przez ponad godzinę!! bez dotykania gazu ani hamulca - puściutka autostrada pomiędzy Splitem a Zadarem - średnie spalanie 5,5l/100km wyświetlane na komputerze. Powiedzmy 6 - uwzględniając jakieś błędy wskazań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #73 Napisano 28 Września 2009 Klima włączona ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #74 Napisano 28 Września 2009 Bez klimy - jazda była nocą. Z klimą wychodzi ok 0,3 - 0,4 l/100km więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #75 Napisano 28 Września 2009 Robiłem parę dni temu trasę do Chorwacji - trasa - tempomat 140km/h i jadąc przez ponad godzinę!! bez dotykania gazu ani hamulca - puściutka autostrada pomiędzy Splitem a Zadarem - średnie spalanie 5,5l/100km wyświetlane na komputerze. Powiedzmy 6 - uwzględniając jakieś błędy wskazań. Przy takiej jeździe 140km/h to u mnie jest ok. 6.5l/100km z klima także różnica w spalaniu powinna być niewielka pomiędzy PD a CR , Tomek_glw jakie masz rozmiar opon u siebie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #76 Napisano 28 Września 2009 W kwestii opon postawiłem właśnie na ekonomię i mam najwęższe możliwe. 205/55/16. Trochę wąskie przy dynamiczym ruszaniu. Dzisiaj sprawdziłem z ciekawości cykl miejski. Start z zimnego silnika i normalna jazda przez naszą piękną śląską aglomerację - Piekary Śl, centrum Bytomia, Ruda Śląska - w sumie 22km, średnia prędkość wskazywana 28km/h spalanie - 6,3l/100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #77 Napisano 28 Września 2009 hehehe.u mnie przy średniej prędkości 30km/h potrafi wyjść spalanie w granicach 10l ale to juz jest ostre darcie w trasie też przy darciu potrafi około 9 literków zjeść.ale przy spokojnej jeżdzie z płynnym przyśpieszaniem okolo 6-7 na luzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #78 Napisano 28 Września 2009 Ja mam 235/45/17 także stad może być to wyższe spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ouzo Zgłoś #79 Napisano 28 Września 2009 ostatnio jechalem do Niemiec srednia predkosc na autostradzie od 180 do 220 spalanie bylo 9,8/100km przynajmniej tak pokazywal komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #80 Napisano 29 Września 2009 Sosnowiec - Hanower - srednia z trasy 148km/h spalanie 10,7 na klimie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach