pimpciak Zgłoś #41 Napisano 24 Czerwca 2009 Rurki Fi 50.8mm wystarczą w zupełności materiał - kwasówka! nierdzewka jest do Bani! Co do FMIC'a to zależy ile $$$$ chcesz za wszystko wydać! ale po co przepłacać skoro od Iveco będzie pasował! Uwielbiam takie stwierdzenia bez wytlumaczenia czemu. ps. Jakby chcial duzo wydac to najprawdopodobniej skontaktowalby sie z 'Pimp my ride' a nie z forum. Chyba oczywiste, ze kazdy chce znalezc kompromis miedzy jakoscia a cena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #42 Napisano 24 Czerwca 2009 Uwielbiam takie stwierdzenia No to się Strasznie Cieszę... Wystarczy pomyśleć i wpisać w google... a dowiesz się ze aluminium jest zdecydowanie droższe i gorzej dostępne, idąc dalej łączenie elementów też nie jest tanie, kontynuować Dalej? Nierdzewka jest chyba najtańsza! no i co z tego, skoro nie jest odporna na działanie związków chemicznych będących w spalinach (kwasy itp itd). Kwasówka jak zapewne wiesz jest wykorzystywana do wszelakich instalacji chemicznych jak i spożywczych! a dalej nie chce mi się pisać! Co do Ciężaru... to nie wiem czy będzie tak diametralna różnica w ciężkości auta... z resztą nie zjesz śniadania i obiadu i się wyrówna :D:D:D:D kompromis miedzy jakoscia a cena jest podczas stosowania rur Kwaśnych! Chcecie montować rury alu - to montujcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #43 Napisano 24 Czerwca 2009 Jakby chcial duzo wydac to najprawdopodobniej skontaktowalby sie z 'Pimp my ride' a nie z forum. z pimp my ride to by Ci mogli chyba plomienie na masce namalowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #44 Napisano 24 Czerwca 2009 kwestia FMIC to polecam coś z tego http://carstuff.pl/index.php?cPath=130_250 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pimpciak Zgłoś #45 Napisano 24 Czerwca 2009 A powracajac do tematu... ze wspominales o turbinie od BRD... to powiedzialby mi moze ktos kto to juz robil jak rozwiazaliscie problem sterowania? Gruszka w tej dmuchawce ma jeszcze dodatkowy 'kontroler' elektroniczny. Przekladaliscie ja ze starej turbiny czy jest na to jakis patent? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #46 Napisano 24 Czerwca 2009 (edytowane) Gruszka w tej dmuchawce ma jeszcze dodatkowy 'kontroler' elektroniczny to Ci do szczęścia nie jest potrzebne sterowanie podłączasz i finito Edytowane 22 Sierpnia 2009 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #47 Napisano 24 Czerwca 2009 aha i jeszcze jedno co z katalizatorem i zaworkiem egr? bo nikt tu o tym nie wspomnial.. Katalizator wywalić wszsytko obliczyć i zrobić cały wydech-przelotowy z kwasiaka! Zawór EGR wywalić na całości, robiąc orurowanie odrazu ciągnąć do kolektora! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #48 Napisano 24 Czerwca 2009 A powracajac do tematu... ze wspominales o turbinie od BRD... to powiedzialby mi moze ktos kto to juz robil jak rozwiazaliscie problem sterowania? Gruszka w tej dmuchawce ma jeszcze dodatkowy 'kontroler' elektroniczny. Przekladaliscie ja ze starej turbiny czy jest na to jakis patent? Wtyczka dwupinowa, na gruszce od sterowania ciśnieniem turbiny, jest do czujnika różnicy ciśnienia w silniku BVA/BRD w Audi. Jeśli zakłada się turbinę do Paska, wejście dwupinowe zostaje wolne, w Pasku jest nie wykorzystane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejch1972 Zgłoś #49 Napisano 25 Czerwca 2009 Dokładnie tak jak MACIEK opisał,wsio pasi .Ja do swojego zrobiłem taki przeszczep BRD do AWX,jedynie jeszcze trzeba korekte softu zrobić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #50 Napisano 25 Czerwca 2009 A powracajac do tematu... ze wspominales o turbinie od BRD... to powiedzialby mi moze ktos kto to juz robil jak rozwiazaliscie problem sterowania? Gruszka w tej dmuchawce ma jeszcze dodatkowy 'kontroler' elektroniczny. Przekladaliscie ja ze starej turbiny czy jest na to jakis patent? to Ci do szczęścia nie jest potrzebnesterowanie podłanczasz i finito Wtyczka dwupinowa, na gruszce od sterowania ciśnieniem turbiny, jest do czujnika różnicy ciśnienia w silniku BVA/BRD w Audi. Jeśli zakłada się turbinę do Paska, wejście dwupinowe zostaje wolne, w Pasku jest nie wykorzystane. Dokładnie tak jak MACIEK opisał,wsio pasi .Ja do swojego zrobiłem taki przeszczep BRD do AWX,jedynie jeszcze trzeba korekte softu zrobić.Pozdrawiam jeszcze ktoś to samo chce napisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saliczek Zgłoś #51 Napisano 18 Lipca 2009 dzieje się coś w temacie ? czy przerwa wakacyjna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #52 Napisano 19 Lipca 2009 jaa jeszcze raz podpowiem..HAMULCE, ZAWIESZENIE, OPONY !! bede TO mowil do usranej smierci, ROZPEDZIC SIE NIE PROBLEM !! UTRZYMAC BYDLATKO NA ULICY I ZATRZYMAC ...TU ZACZYNA SIE PROBLEM !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saliczek Zgłoś #53 Napisano 19 Lipca 2009 w sumie masz rację , ja jak kiedyś swapowałem escorta z 1,6 16V na 2,0 150KM to hamowniki też załozone od 2,0 i od razu kit KW -55/-40 poszedł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #54 Napisano 12 Sierpnia 2009 ktos juz wsadzal do passata takie wielkie turbosprezarki? interesuje mnie czy to wogole jest mozliwe czy one beda pasowaly pod seryjny kolektor w AWX-ie czy trzeba juz zakladac nowy do nich... jesli nie da rady z tymi gt22 to jaka jest najwieksza turbosprezaka ktora podejdzie pod seryjny kolektor w awx-ie? hybrydy 18/22?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #55 Napisano 12 Sierpnia 2009 BRD ____ ale teraz juz mam kogos kto mi to profi zrobi ...wraz z montazem wiekszego turbo... Skoro ktoś ma Ci to zrobić to chyba nie masz się o co martwić Prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #56 Napisano 13 Sierpnia 2009 Blanko masz rozpoczęty temat odnośnie projektu mocy swojego AWX'a także w nim pytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #57 Napisano 13 Sierpnia 2009 ok marcin dzieki:) wyszlo ze jednak gt2256v nie bedzie...:(po paru konsultacjach wyszlo ze pod ta turbinke musze juz robic custom kolektor na zamowienie i nowy wydech... do tego samochod uziemniony w warsztacie na dluzszy czas bo wszystko to niestety schodzi wykonanie kolektora, przymiarki potem wydechu itp itd. wiec.. wkoncu zakupilem turbo od audi 2.0 tdi 170KM BRD i IC... zdam relacje jak juz wszystko bedzie na miejscu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #58 Napisano 13 Sierpnia 2009 zastanawia mnie (bo wiem co to 200/400) PO CO wieksze moce w FWD ??!! Uwazam, ze TEN samochod nie nadaje sie na duuze moce i momenty. Genetycznie to RODZINNY DUPOWOZ a nie F1 albo STI albo EVO albo WRX etc. Chyba 200-220KM i 400-450Nm to juz MAX zdrowego rozsadku. Mi przy 202KM i 435Nm i mnustwie innych przerobek...samochod po prostu sie gnie-pracuje, zrzera opony i powoduje wymioty u moich pasazerow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #59 Napisano 13 Sierpnia 2009 (edytowane) zuse wiem ze rakieta to nigdy nie bedzie.. ale poki mojej wymazonej 335d:p nie kupie to chce zeby jako tako ten passat jezdzil:P a ze troszke denerwuje mnie gdy ktos mnie objezdza postanowilem troszke jeszcze go wzmocnic mocniejszym serduszkiem:D.. ale pewnie na tym brd i fmicu sie skonczy... koledzy powiedzcie jakich mocny mozna sie spodziewac na tam setupie tzn silnik awx+brd+fmic =?? Edytowane 14 Sierpnia 2009 przez Blanko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #60 Napisano 22 Sierpnia 2009 koledzy powiedzcie jakich mocny mozna sie spodziewac na tam setupie tznsilnik awx+brd+fmic =?? do tego nalezalo by dorzucic PD "al" KONIECZNIE !! dla dopieszczenia calosciowego obrazu i "uwolnic" wydech, zeby dmuchawka lzej oddychala. po tym SETU UPie mysle ze 190-200KM i ok. 400Nm bylo by w zasiegu Twoim silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach