Skocz do zawartości

saliczek

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O saliczek

  • Urodziny 13.08.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Augustów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Dzięki , za pomoc. Dzisiaj pożyczyłem przepływkę od znajomego i auto zaczęło śmigać jak dawniej Pozdr.
  2. dla mnie wygląda na przepływkę , ale jestem totalnym laikiem , może ktoś bardziej doświadczony coś podpowie Ogólnie objaw jesty taki żę do 3 tyś obr jako tako jedzie , a powyżej to już nei czuć ciągu. Silnik był chipowany na 170KM a teraz jedzie jakby miał ze 100KM dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149507.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149508.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149509.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149510.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149511.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149512.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149513.html statyczne Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149501.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149502.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149503.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149504.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149505.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149506.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149514.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/saliczek_149515.html z góry dziękuję
  3. wie ktoś czy elektryczna pompa paliwa powinna chodzić cały czas ? jak silnik pracuje to pompa w zbiorniku tez powinna działać ? pacjent to 1,9 AVF pozdr.
  4. odśiweżam też tak teraz mam , może rozgryzłeś temat ?
  5. PRzeciez napisał gdzie mieszka Tu i tam , A wykresik ładny - gratulacje
  6. no ale wszędzie napisane jest żeby ustawić adaptację ksenonów to należy wybrać grupę 001 , auto to passat 2003 rok
  7. mam pytanko odnoście odczytania wartości z Basic Settings blok 001 (ustawianie ksenonów) pojawia mi się taki komunikat ERROR GROUP 001 NOT AVAILABLE Co to może być ? w meas. group mogę wchodzić i logować
  8. a co zrobić gdy wywala że nie ma sie dostepu do tego kanału 001 i 002 czy błąd co został po skasowaniu ma jakis wpływ na to ?
  9. Witam , zrobiłem tak jak pisaliście ale jest problem , ksenony pokazuja błąd , że światła nie są ustawione przechdze to tego kanału, ale wywala mi taki komunikat , za kazdym razem tak jest Czy da sie jakos to ominąć
  10. poszukałem i znalazłem o coś o tych nastawach podstawowych , ale nic co by dotyczyło ksenonów, tylko o przesunięciu kąta wtrysków i ogólnie opisane co mozna tam zrobić
  11. no dobra to ja jeszcze z takim pytaniem wyskoczę , mam VAG-a , skasowałem błędy regulacji ksenonów , opuściły się , potem podniosły , błędów vag już nie pokazuje, a przy włączaniu silnika i zapalaniu świateł nie ma tego specyficznego testu, czyli lampy nie idą w dół , po prostu nic się nie dzieje. Z tego co czytałem to powinny wykonać ten ruch w dół i wrócić na prawidłową pozycję . Co to może być ? kiedyś jakieś dwa lata temu był ten ruch świateł przy ich właczaniu
  12. znalazłem , znalazłem !! dziwne to ale przyczyną była nieszczelnosc w dolocie, przepuszczało na łaczeniu rury gumowej co idzie od turbo a tej metalowej rury , wyrobiło sie mocowanie i pojawiła sie nieszczelnośc
  13. mam to samo, ja jutro jade na kanał i będe nasłuchiwał tego buczenia
  14. no raczej nie bo przez sekundę - dwie raczej rury sięnie nagrzeją , będę szukał dalej
  15. od czego ta grucha/kula jest? i w jaki sposób jest mocowana w AVF-ie ? bo u mnie lata luźno
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności