dob12 Zgłoś #1061 Napisano 7 Lipca 2013 Czy moglby ktorys z fachowcow rzucic okiem na moj wsad? Byc moze poprzedni wlasciciel to dezaktywowal.Chcialem sobie rowniez podswietlic wskazowki ale w komorce 21F mam wartosc 70 a nie 30 i nie wiem jak to aktywowac. Bede bardzo wdzieczny. Zmieniłem Ci ten wsad tzn. podświetlenie wskazówek(nie mam pojęcia kto to zmienił na 70)a funkcja ostrzeżeń jest aktywna ,wiec wygląda na uszkodzenie buzera w liczniku. 3B7920949A_W8V04_poprawiony.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawcio79 Zgłoś #1062 Napisano 7 Lipca 2013 Zmieniłem Ci ten wsad tzn. podświetlenie wskazówek(nie mam pojęcia kto to zmienił na 70)a funkcja ostrzeżeń jest aktywna ,wiec wygląda na uszkodzenie buzera w liczniku. No wiec tak, po zmianie tej wartosci na 39, rzeczywiscie wskazowki zaswiecily, ale przestala dzialac kontrolka pasow bezpieczenstwa tzn. na chwile po wlaczeniu zaplonu zaswiecila i po 3 sekundach gasla. Ale po zmianie na 79 dziala i kontrolka od pasow i wskazowki swieca, tak ze dzieki dob12 za naprowadzenie na odpowiedni trop. Tak sie jeszcze zastanawiam czy poprzez modyfikacje wsadu dalo by sie wylaczec funkcje DRL? (swiatla do jazdy dziennej) w US nie jest to obowiazkowe a mi cos jedna przetwornica szwankuje i czasami nie odpali zarnika. A co do tego buzzera to moze jakis uklad bedzie uwalony bo pamietam ze jak dawniej sprawdzalem napiecie dochodzace do glosniczka to bylo o ile dobrze pamietam niecale 1.5v a po otwarcui drzwi pozostawalo takie samo tylko polaryzacja sie zmieniala z - na + Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1063 Napisano 7 Lipca 2013 ale przestala dzialac kontrolka pasow bezpieczenstwa tzn. na chwile po wlaczeniu zaplonu zaswiecila i po 3 sekundach gasla. Ale po zmianie na 79 dziala i kontrolka od pasow i wskazowki swieca, Normalnie te kontrolkę aktywuje i dezaktywuje się kodowaniem licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #1064 Napisano 14 Lipca 2013 Adres $1ED (w niektorych modelach $21F)pod tym adresem ustawiamy co ma sie swiecic. nie interesuje nas jaka jest pierwsza cyfra, druga wstawiamy odpowiednio do: 0- brak podświetlenia 3- wyswietlacz 5- skala 7- skala i wyświetlacz 9- same wskazówki B- wskazówki i wyswietlacz D- wskazówki i skala F- wszystko np. pod adresem $1ED mam wartość 30 a chciałbym zeby wskazówki mi sie swiecily po przekreceniu kluczyka, zmieniam ta wartość na 39. ...posiadam same wskazówki świecące -ktoś mi kiedyś zrobił, chciałbym zmienić na wskazówki plus skala ma ktoś foto jak to wygląda i jak i gdzie można to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1065 Napisano 14 Lipca 2013 Koledzy wiem że może trywialne pytanie, ale aby dokonać zmiany w podświetleniu po przekręceniu zapłonu(chodzi mi o wskazówki) zwykły kabelek nie wystarczy? Musze kupić inny kabel czy tylko potrzebuje innego programu na kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1066 Napisano 14 Lipca 2013 Mam na myśli KKl Viaken który obecnie posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1067 Napisano 14 Lipca 2013 Mam na myśli KKl Viaken który obecnie posiadam. KKL tego nie zrobisz, potrzebujesz VAG CAN Comandera lub VAG Tacho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1068 Napisano 14 Lipca 2013 Ok dziękuje bardzo;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roberto Nice - trance Zgłoś #1069 Napisano 14 Lipca 2013 Witam mozecie mi polecic jakiś dobry kabel do zabawy z licznikem do 150 zeta,oglądałem na aledrogo i w opiniach to wszystkie sa uwalone,pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #1070 Napisano 14 Lipca 2013 ..a wracając do mojego wcześniejszego pytania...?;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1071 Napisano 14 Lipca 2013 Mam na myśli KKl Viaken który obecnie posiadam. Wystarczy. Do tego program VAG Eeprom programmer 1.18 Znajdziesz w sieci.Odczytasz Pin itd.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1072 Napisano 14 Lipca 2013 No jeszcze żeby dobrze sczytało wsad... po wielu próbach u mnie nie dało się sczytać poprawnie.Po zakupie VAG K + Can 2,5 ,poszło bez problemu. Ale życzę powodzenia, może akurat się uda. Mam komplet interfejsów do grupy VAG i powiem szczerze że w VDO odzczytuję i wgrywam wsad tylko tym programem. Większość programów przed zapisem czyści całą pamięć i przy błędzie wgrywania masz uziemione zegary. A ten kasuje i nadpisuje pojedyńcze komórki ,więc przy błędzie zapisu zegar nadal żyje... Wymagania to oczywiście XP i najlepiej COM.(po usb jest czasem problem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1073 Napisano 14 Lipca 2013 Wystarczy.Do tego program VAG Eeprom programmer 1.18 A no racja, ale Wymagania to oczywiście XP i najlepiej COM.(po usb jest czasem problem). Witam mozecie mi polecic jakiś dobry kabel do zabawy z licznikem do 150 zeta Jeżeli do Twojego paska to: VAG CAN Comandera lub VAG Tacho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1074 Napisano 14 Lipca 2013 (edytowane) KKL tego nie zrobisz, potrzebujesz VAG CAN Comandera lub VAG Tacho Nie prawda jeśli to zegary VDO zrobisz to zwykłym kkl-em i programem vag eeprom programer 1.19 Też nigdy nie miałem problemu i kabelek oczywiście mam na usb. Znaczy zgrasz wsad i wgrasz go z powrotem. A edycje wadu można zrobić też w tym programie ,znając oczywiście lokalizacje:rumieniec Edytowane 14 Lipca 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1075 Napisano 14 Lipca 2013 (edytowane) Mam na myśli KKl Viaken który obecnie posiadam. Myślę że nic nie stoi na przeszkodzie żebyś spróbował tego programu na swoim kablu. Nie masz nic do stracenia. Jak nie znajdziesz w sieci masz na moim chomiku marek290. Uruchamiasz program - option- usb ,potem dash- read Edytowane 14 Lipca 2013 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1076 Napisano 14 Lipca 2013 Jak pisałem wcześniej, u mnie sczytywało poprawnie jedynie prze kabel VAG K + Can A która wersją programu próbowałeś ? 1.18 czy 1.19g? Wersja 1.19g jest stabilniejsza i lepiej współpracuje z kablem na usb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1077 Napisano 14 Lipca 2013 Ale już nie będę miał dylematu przy wyborze bo kabel uwalony . Ubiłeś KKL-a jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1078 Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) Nie prawda Grzegorz już się poprawiłem jeśli to zegary VDO zrobisz to zwykłym kkl-em i programem vag eeprom programer 1.19 No właśnie ja też miałem problem z połączeniem moich VDO KKL i VAG Eeprom 1.18 masz gdzieś namiar na wersję 1.19?? Edit: Już mam 1.19 niebawem próba Edytowane 15 Lipca 2013 przez Grucha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1079 Napisano 15 Lipca 2013 masz gdzieś namiar na wersję 1.19?? Mam Wrzuciłem na chomika (taki sam jak nick) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #1080 Napisano 16 Lipca 2013 ...a bawi się ktoś tym w celach zarobkowych na śląsku? chętnie bym poddał mojego paszczurka małej przeróbce zegarków;D:passatfan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach