grbrandys Zgłoś #741 Napisano 28 Września 2012 Czy ten wsad się nada i czy drogi kolego riccardoa dasz rade go wyedytować [ATTACH]89925[/ATTACH] sprawdziłem już ten wsad nie pasuje.Już def nie wyskakiwał czy można w moim wsad zlikwidować to żeby wyświetlało kilometry po przekręceniu zapłonu w tym sofcie 3B0 919 881 P. zmiana na 1 w xx1xx nic nie daje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #742 Napisano 28 Września 2012 Hej. Przyznam, że nie czytałem całego tematu. Czy jest sposób na ciągłe wyświetlanie np. braku płynu do spryskiwaczy a nie tylko chwilowy komunikat w liczniku full FIS 847E? Kolego ,u mnie to samo...i kij z poziomem płynu.Problem mam z paliwem "pojęczy" 2 razy i koniec... Na 1/2 fis przynajmniej "paliło" kontrolkę ,a u mnie na full rezerwa piknie i koniec.... Ja przynajmniej patrzę na zegary ,ale "ładniejsza" połowa oczywiście nie zatankuje. Patent porażka... Ps. Mam 849 po 2001. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #743 Napisano 28 Września 2012 sprawdziłem już ten wsad nie pasuje. Tzn. w jakim sensie?Co jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #744 Napisano 28 Września 2012 Czy ten wsad się nada i czy drogi kolego riccardoa dasz rade go wyedytować i wstawić pin 5398 Po co dokładać pracy...? Nie prościej jak otrzymasz pin do tego wsadu? Poza tym ,wrzucasz wsad do np. VAG EEPROM Reader V1.18p i masz w tabelce PIN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #745 Napisano 28 Września 2012 WitamMam pytanie do Riccardoa .Przeczytałem wszystkie posty w temacie zle nie znalazłem odpowiedzi ,czy jest mozliwość zmiany wsadu tak żeby po przekręceniu zapłonu wskazówki robiły test tzn.wychylały się na max.o powracały ? Pozdrawiam O ile wiem to kolega rosiek pracował nad tym tematem,ale jaki tego finał tego nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grbrandys Zgłoś #746 Napisano 28 Września 2012 (edytowane) Tzn. w jakim sensie?Co jest nie tak? po wgraniu tego wsadu 3B1919880: 1. wskazówka obrotomierza jest na 500obr/min zamiast na kolo 900 2.i cały czas świeci ikonka od chyba klocków miedzy rezerwa paliwa a temperatura. 3. brak wskazań o biegach w automacie na liczniku a tak już zniknęło def po przekręceniu zapłonu i tak myślę czy da się scalić te dwa wsady moj 3B0 919 880 P poprawić co by tylko tego def nie było bo ogólnie mój stary wsad w nowym liczniku dobrze działa prócz tego def . p.s z tym pinem mój błąd już wiem ze każdy wsad ma swój pin Edytowane 30 Września 2012 przez grbrandys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #747 Napisano 29 Września 2012 Cytat Zamieszczone przez polonez15 Zobacz postaHej. Przyznam, że nie czytałem całego tematu. Czy jest sposób na ciągłe wyświetlanie np. braku płynu do spryskiwaczy a nie tylko chwilowy komunikat w liczniku full FIS 847E? Kolego ,u mnie to samo...i kij z poziomem płynu.Problem mam z paliwem "pojęczy" 2 razy i koniec... Na 1/2 fis przynajmniej "paliło" kontrolkę ,a u mnie na full rezerwa piknie i koniec.... Ja przynajmniej patrzę na zegary ,ale "ładniejsza" połowa oczywiście nie zatankuje. Patent porażka... Ps. Mam 849 po 2001. No ale chłopaki, nie chcę nikogo urazić, ale jak zegary dają znać że trzeba zatankować to wiem że mam zatankować. Jak piszczy że nie ma płynu, to wiem że mam dolać. Daje znać o wszystkim jeszcze raz podczas odpalania auta. A dla tych co lubią widzieć cały czas: Wciskamy przycisk góra lub dół na manetce i trzymamy aż wyświetli się menu, wybieramy "car status" i jak wszystko jest to pisze o.k. (oczywiście przez cały czas jazdy, żeby czasem ktoś nie zapomniał że jest "ok" ) A jak nie jest, to na upartego cały czas wyświetla co jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grbrandys Zgłoś #748 Napisano 30 Września 2012 3B0 919 880 P.rar to jest mój wsad w nowym liczniku czy może ktoś umie go sprawdzić czemu den def po zapłonie wyskakuje. I da rade to poprawić w kodzie po wgraniu tego wsadu 3B1919880:1. wskazówka obrotomierza jest na 500obr/min zamiast na kolo 900 2.i cały czas świeci ikonka od chyba klocków miedzy rezerwa paliwa a temperatura. 3. brak wskazań o biegach w automacie na liczniku a tak już zniknęło def po przekręceniu zapłonu i tak myślę czy da się scalić te dwa wsady moj 3B0 919 880 P poprawić co by tylko tego def nie było bo ogólnie mój stary wsad w nowym liczniku dobrze działa prócz tego def . p.s z tym pinem mój błąd już wiem ze każdy wsad ma swój pin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #749 Napisano 30 Września 2012 po wgraniu tego wsadu 3B1919880:1. wskazówka obrotomierza jest na 500obr/min zamiast na kolo 900 2.i cały czas świeci ikonka od chyba klocków miedzy rezerwa paliwa a temperatura. 3. brak wskazań o biegach w automacie na liczniku a tak już zniknęło def po przekręceniu zapłonu i tak myślę czy da się scalić te dwa wsady moj 3B0 919 880 P poprawić co by tylko tego def nie było bo ogólnie mój stary wsad w nowym liczniku dobrze działa prócz tego def . p.s z tym pinem mój błąd już wiem ze każdy wsad ma swój pin Kodowanie kolego... Steuergerät Codierung STG 17 (Kombiinstrument) auswählen STG Codierung Funktion 07 ??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen +00 - keine extra Optionen +01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv +02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv +04 - Wischwasserstandswarnanzeige aktiv +16 - Navigation aktiv Ergibt dann für Navigation, Wischwasserstandsanzeige und Sicherheitsgurtwarnanzeige 02+04+16=22 xx?xx: Länderauswahl 1 - Europa (EU) 2 - USA (US) 3 - Kanada (CDN) 4 - Großbritannien (GB) 5 - Japan (JP) 6 - Saudi Arabien (SA) 7 - Australien (AUS) xxx?x: Motorvariante/Serviceintervall (bis 09/2000) 4 - 4-Zylinder 5 - 5-Zylinder 6 - 6-Zylinder xxx?x: Serviceintervall (ab 09/2000) 0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0) 1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1) 2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2) 3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada) xxxx?: Motorvariante (bis 07/1999) 0 - Diesel (TDI) 2 - Benziner xxxx?: Motorvariante (ab 08/1999) 3 - 4134 - 6-Zylinder Leichtpanzer 5 - 4182 - alle Motorvarianten 6 - 4128 - 8-Zylinder W8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grbrandys Zgłoś #750 Napisano 1 Października 2012 to akurat mam ok ustawienia ale cały czas ten kłopot z def. w moim nowym liczniku(3b1 919 930 d ) z starym wsadem 3B0 919 881 P . próbowałem wgrać 3B1919880___B5-KOMBIINSTR__VDO_V01__IMMO-IDENTNR__VWZ7Z0W1088205_______.rar Ale tam wogóle nie wyświetla mi w automacie cyfr na liczniku automata. Resztę będę umiał zmienić. jeden plus nie mam def na wyświetlaczu po przekręceniu zapłonu. dlatego nie wiem co mam zrobić i jaki wsad zostawić? Mój oryginalny wsad 3B0 919 880 P.rar passat b5 1.9 tdi AFN automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #751 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Ale tam wogóle nie wyświetla mi w automacie cyfr na liczniku automata. Bo pewnie jest od manuala jeden plus nie mam def na wyświetlaczu po przekręceniu zapłonu. Bo ten wsad jest do liczników z tą elektroniką. Wgraj ten i napisz co się zmieniło.3B1919880___B5-KOMBIINSTR__VDO_V01__IMMO-IDENTNR__VWZ7Z0W1088205_______.zip Edytowane 1 Października 2012 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #752 Napisano 1 Października 2012 Witam, wie ktoś w których komórkach wsadu jest zapisany przebieg licznika? Licznik ...847A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grbrandys Zgłoś #753 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Bo pewnie jest od manuala Bo ten wsad jest do liczników z tą elektroniką. Wgraj ten i napisz co się zmieniło.[ATTACH]90110[/ATTACH] wgrałem ten wsad ale: 1. brak na wyświetlaczu biegów od automatu. 2.obroty na luzie kolo 500 obr/min zamiast 900 3. brak testu ikonki oleju,temp. 4.brak wreszcie def po przekręceniu zapłonu Reszta na oko oki. Edytowane 1 Października 2012 przez grbrandys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #754 Napisano 1 Października 2012 Jeśli mogę się przypomnieć - mogę w FIS 1/2 uruchomić podświetlanie wskazówek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #755 Napisano 1 Października 2012 Jeśli mogę się przypomnieć - mogę w FIS 1/2 uruchomić podświetlanie wskazówek? nie ma najmniejszego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #756 Napisano 2 Października 2012 Jeśli mogę się przypomnieć - mogę w FIS 1/2 uruchomić podświetlanie wskazówek? Możesz pare dni temu robiłem to u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grbrandys Zgłoś #757 Napisano 2 Października 2012 (edytowane) wgrałem ten wsad ale:1. brak na wyświetlaczu biegów od automatu. 2.obroty na luzie kolo 500 obr/min zamiast 900 3. brak testu ikonki oleju,temp. 4.brak wreszcie def po przekręceniu zapłonu Reszta na oko oki. da rade coś przerobić by było. znalazłem taki wsad jeszcze 3B1919880GX nada sie? Czy jest jakiś człowiek na forum co umie przerobić wsady by wszystko grało proszę o kontakt na prv Edytowane 2 Października 2012 przez grbrandys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #758 Napisano 2 Października 2012 znalazłem taki wsad jeszcze 3B1919880GX nada sie? Jest to wsad od 2,5 TDI z 5 cio biegowym automatem,więc chyba też nie za bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #759 Napisano 2 Października 2012 Ooo no to super Czy ktoś z z śląska, z Siemianowic może pomoże? Jaki byłby koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #760 Napisano 2 Października 2012 to akurat mam ok ustawienia ale cały czas ten kłopot z def. w moim nowym liczniku(3b1 919 930 d ) z starym wsadem 3B0 919 881 P . Kolego ,zacznijmy od początku..... Wsady które wgrywasz są od VDO,Ty napisałeś że końcówka symbolu Twoich zegarów to GX, tak? (no chyba że taki wsad wgrywałeś). Jeżeli masz GX-a to masz zegary Bosh/Motometer i żaden wsad z VDO CI nie podejdzie! Nie ma takiej opcji...... Pomijam kwestię że zegary z "X" mają 2-piny do immo. Myślę że tu jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach