rainman777 Zgłoś #641 Napisano 9 Czerwca 2014 Sprawdź kabel wzbudzenia w alternatorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miedziuu Zgłoś #642 Napisano 13 Czerwca 2014 Alternator do naprawy, nie było w ogóle ładowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maximus229 Zgłoś #643 Napisano 2 Lipca 2014 Witam. Jakiś gad przeklęty kradnie w moim Pasku prąd, bo podłącze akumulator nowy za chwile jest rozładowany. Przestudiowałem troszkę tu troszkę tam i podłączyłem multimetr (dałem na pozycje 20m) pod akumulator dokładnie to (odłączyłem kleme i jednym kablem od miernika podłączyłęm do klemy - i drugim do akumulatora -) i wynik 0.49. No więc kolejno wyciągam bezpieczniki i wyszło, że jak wyciągam bezpiecznik nr. 25 Dmuchawa świeżego powietrza, układ obiegu powietrza, urządzenie klimatyzacyjne i wynik to 0.29 i tutaj nie wiem co dalej czynić. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #644 Napisano 6 Sierpnia 2014 Witam Ostatnio po całonocnym postoju nie mogę odpalić auta, akumulator jest za słaby. Na kablach auto odpala bez problemu. W trakcie jazdy nic się nie dzieje, nie wyłącza się i nie głupieje. Zauważyłem, że teraz na biegu jałowym nie słychać charakterystycznego cykania (cyk-cyk-cyk) spod maski. Czy to może być przyczyną nienaładowanego akumulatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #645 Napisano 6 Września 2014 I ja dołącze sie do tematu. U mnie na postoju z włączonym alarmem pobiera 100mA jak odlacze bezpiecznik od komfortu to spada na 50-60mA. Druga sprawa to ladowanie. Jak rano sprawdzilem to przy odpalonym silniku było ok. 14.4V a po zabawach z bezpiecznikami wzrosło na włączonym silniku do 15.4V podejrzewam ze przyczyną jest alternator ale nie jestem pewien. Dodatkowo możecie powiedzieć czy pobór na postoju jest w normie czy nie? U mnie zaczęło się od samoczynnych zalaczen alarmu. Później doczytałem ze przyczyną takiego zachowania może być rozladowany akumulator co by sie zgadzało. Co o tym myslicie? Vag pokazuje kod ostatniego uruchomienia alarmu 18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #646 Napisano 30 Września 2014 (edytowane) Ja też mam problem z instalacją. Pobór prądu u mnie wynosi 0.33A. Jak tylko będzie czas przeszukam całą instalację. EDIT: I sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w skrzynce obok drzwi, nic to nie dało. Oprócz przekaźników koło tych bezpieczników co jeszcze mogę sprawdzić? Co może pobierać aż 300mA? Dodam że prawe drzwi przód i tył po otwarciu nie zaświecają mi się światełka jak to było Wcześniej-może to z tym związane. I ja dołącze sie do tematu. U mnie na postoju z włączonym alarmem pobiera 100mA jak odlacze bezpiecznik od komfortu to spada na 50-60mA. Druga sprawa to ladowanie. Jak rano sprawdzilem to przy odpalonym silniku było ok. 14.4V a po zabawach z bezpiecznikami wzrosło na włączonym silniku do 15.4V podejrzewam ze przyczyną jest alternator ale nie jestem pewien. Dodatkowo możecie powiedzieć czy pobór na postoju jest w normie czy nie?.... W pierwszym poście tego tematu masz co może być przyczyną tak wysokiego napięcia. PS: MAX. może wynosić 14.4V nigdy więcej. Zbyt duze napiecie moze spowodowac powyginanie cel w akumulatorze a co za tym idzie jego zniszczenie. Przyczyna zbyt wysokiego napiecia zazwyczaj jest uszkodzony regulator napiecia. Dodam że takie wysokie napięcie jest niebezpieczne, może uszkodzić ci coś w instalacji. Powinno się to zrobić jak najszybciej. Co do tego błędu i samoczynnego włączania się alarmu to możliwe że przyczyny musisz szukać w module komfortu. Edytowane 30 Września 2014 przez Memciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #647 Napisano 2 Października 2014 Sorrki za spam, sprawdziłem u siebie wszystkie bezpieczniki i przekaźniki- wyciągając je. Prąd pobierany nadal jest w granicach 0.23A , czyli o 200mA za dużo. Co może być jeszcze nie tak jeśli wszystkie bezpieczniki/przekaźniki sprawdzone? Również te pod maską przy szybie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #648 Napisano 5 Października 2014 Witam.Grzebałem około godziny w samochodzie przy włączonej stacyjce,co oznaczało włączone:radio,wentylator wszystkie lampki wewnątrz i światła mijania(szwed).Owoc tej pracy to brak rozruchu inaczej aku padło.Pół metra pchnięcia i problem rozwiązany zapalił bez problemu.Moje pytanie czy nowe aku może paść przy tych odbiornikach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #649 Napisano 5 Października 2014 Witam.Grzebałem około godziny w samochodzie przy włączonej stacyjce,co oznaczało włączone:radio,wentylator wszystkie lampki wewnątrz i światła mijania(szwed).Owoc tej pracy to brak rozruchu inaczej aku padło.Pół metra pchnięcia i problem rozwiązany zapalił bez problemu.Moje pytanie czy nowe aku może paść przy tych odbiornikach?Może. Poprzednio miałem passka AVB z Vartą Silver, czyli jeden z lepszych aku. Auto było świeżo sprowadzone i zachciało mi się w lecie sprawdzić podgrzewanie lusterek. Od włączenia minęła godzina i auto nie odpaliło. Poczekałem kolejną godzinę, aku się zregenerowało na tyle by odpalić i od tamtej pory pamiętałem o wyłączaniu odbiorników prądu Drugi przypadek miałem tydzień temu w AWT. Grzebając przy aucie, przez 2-2,5h miałem załączone tylko radio na połowe mocy. Auto nie odpaliło. Po nocnym staniu też nie odpaliło. Pomógł prąd z drugiego auta. Aku 2 letnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #650 Napisano 5 Października 2014 OK' dzięki.To mi wystarcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #651 Napisano 8 Października 2014 Znalazłem swojego pożeracza prądu. Okazało się że krańcówki w drzwiach prawe tył, oraz klapa bagażnika są temu winne. Teraz natężenie wynosi 0.02A A tyle się męczyłem szukając przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #652 Napisano 9 Października 2014 A jak to znalazłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #653 Napisano 9 Października 2014 Podłączony do instalacji miernik i zacząłem odpinac wtyczki przy drzwiach, w tylnych drzwiach masz pod tą gumą, a w klapie bagażnika musisz ściągnąć tapicerkę i odłączyć małą wtyczkę idącą bezpośrednio do zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #654 Napisano 9 Października 2014 Ok rozumiem a przed rozpoczęciem ile miales poboru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #655 Napisano 9 Października 2014 Ok rozumiem a przed rozpoczęciem ile miales poboru? 7 postów wyżej: Prąd pobierany nadal jest w granicach 0.23A , czyli o 200mA za dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #656 Napisano 9 Października 2014 Faktycznie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #657 Napisano 11 Października 2014 Dziś wziąłem się dokładnie za zbadanie mojego problemu- przez ostatnie dni chorowałem- okazało się że to nie wina zamka [i krańcówki], po odpięciu wtyczki przy zamku [nr.1, wtyczka jest za blachą więc trzeba demontować całą blachę] prąd pozostał 230mA, wszystkie inne drobne wtyczki również nie zmieniły natężenia prądu. Dopiero wyjęcie głównej wtyczki którą wpina się do siłownika podnoszenia szyby [na zdjęciu nr.2], pobór prądu wynosi 20mA, czyli wynosi że przyczyny trzeba szukać tam? Możliwe że zimny lut powoduje taki pobór prądu? Dziś za późno się wziąłem za to i nie zdążyłem całkiem to zbadać, a pewnie trzeba cały siłownik zdemontować i sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lhotse Zgłoś #658 Napisano 26 Października 2014 Witajcie, pierwszy raz odkąd mam mojego passata (około 15 miesięcy, a nadchodzi jego druga zima u mnie), rozrusznik "zająknął się" podczas uruchamiania silnika, zdarzyło się to kilka razy z rzędu przy temperaturach lekko powyżej zera. Dzisiaj podpiąłem oscyloskop do akumulatora po nocy spędzonej poza garażem. Silnik uruchamiałem przy około 5 stopniach Celsjusza. Wyniki pomiaru: napięcie przy wyłączonym samochodzie: 11,6V podczas grzania świec: 10,8V w trakcie pracy rozrusznika 7,2-8,6V po uruchomieniu silnika: 13,5V Jak sądzicie, czy tak niskie napięcie podczas uruchamiania sugeruje konieczność wymiany akumulatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quintus Zgłoś #659 Napisano 26 Października 2014 Tak, napięcie spoczynkowe powinno wynosić 12,6V. Podczas odpalania poniżej 10V to słaby wynik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lhotse Zgłoś #660 Napisano 27 Października 2014 Tak, napięcie spoczynkowe powinno wynosić 12,6V. Podczas odpalania poniżej 10V to słaby wynik. Dzięki! Wypatrzyłem akumulator Bosch S5, 74 Ah i 750A, byłby w porządku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach