-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Quintus
- Urodziny 29.02.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kolno
Samochód
-
Generacja
B3
-
Silnik
B3 1.8 90KM (RP)
-
Rok produkcji
1989
-
Quintus obserwuje zawartość → Zbiornik paliwa w passacie B4 kombi, 1Z Co jest do naprawy?, MP3, USB w radiu VW i oraz 2 innych
-
Niestety zero odzewu. Sam sobie nie poradzę, bo ewentualne zmiany są nieodwracalne. Z moich testów wynika, ze nawet jeśli spadnie gumka z mechanizmu kasetowego to już będzie się automatycznie wyłączał, przełączając dołożony tryb aux-in na radio. Potrzebuję gotowej i sprawdzonej porady.
-
Koledzy, rozwiązał ktoś problem z usunięciem mechanizmu kasety i oszukaniem elektroniki? Mam wpięty kabel aux in w tor kasety, ale kaseta musi siedzieć w środku i się odtwarzać. Chciałbym to usunąć. Radio Gamma IV Philips
-
Klakson i mi zdechł, okazało się, że mam uszkodzone kable przy wtyczce, naprawiłem kable, w miesjce zworki załozyłem nowy przekaźnik i efekt jest taki, że na końcach pojawia się napięcie podczas właczania na kierownicy, natomiast po podpięciu klaksonu całe napięcie znika. Sygnał na krótko działa. Co tu może być do sprawdzenia?
-
Tak, napięcie spoczynkowe powinno wynosić 12,6V. Podczas odpalania poniżej 10V to słaby wynik.
-
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_171012.html Grupy: 004,009 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_171013.html Chyba niepotrzebnie 9 robiłem, miało być 7? Widzę, ze i turbo przestało pompować. Dynamika jakos mocno nie osłabła, ale logi nie wyglądają za dobrze. Proszę o komentarz, czy obniżone wskazania przepływki mają wpływ na to, że turbo tylko 500 dmucha?
-
O tym już wiem, ale próbuję dojść co sie dzieje z pompą.
-
Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_165386.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_165387.html Kąt wtrysku został poprawiony, drugi log podczas spokojnej jazdy. Auto dalej nie pędzi więcej niż 140.
-
tak, od dawna pojawia się błąd zwiazany z poczatkiem wtrysku, ale nie pamiętam numeru i treści. Jednak nie miał on nigdy widocznego wpływu na pracę silnika.
-
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_147118.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_147119.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_147120.html Basic nie da rady przełączyć, wygląda na to że mój vcds jest niepełną wersją.
-
Dziękuję za zainteresowanie. Tzn bloki 1 4 i 7 na Measure na jałowym i blok 0 przełączone na Basic?
-
Witam. Silnik TDI 1Z. czuć dziurę na 4,5 biegu między 1800 a 2000. Co za wyjęciem przepływomierza jest do naprawy? Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_146969.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_146970.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_146971.html
-
Takie napięcie spoczynkowe to zgon absolutny akumulatora.