karol27 Zgłoś #541 Napisano 5 Stycznia 2010 Lepiej robić OT . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #542 Napisano 5 Stycznia 2010 Lepiej robić OT . Nie - lepiej poprawic kogos, gdy się myli A jak ktoś czyta temat, to lokalizacje czujnika też znajdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #543 Napisano 5 Stycznia 2010 Dobra, nie mieszać. Już wiem gdzie to jest (za silnikiem, pod napinaczem łańcucha). Teraz muszę kupić czujnik. I skurczybyka wymienić. Jakby ktoś podał numer oryginału, to byłoby świetnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #544 Napisano 24 Stycznia 2010 no cale 28 stron sie przeczytalo i teraz ja pisze. wczoraj silnik nabral temp 90 stopni po 10 kilometrach . gdy sie zatrzymalem dodam ze bylo minus 20 stopni mrozu, i bylo wlaczone ogrzewanie ktore u mnie slabo dziala to temp drastycznie spadala moze do 60 stopni powoli. czy to jest normalnie?? jak zaczalem jechac to podniosla sie znowu do 90 . waz gorny od chlodnicy cieply taki moze z 40 stopni ma a dolny zimny jak lodowka. PROSZE O MADRE GLOWY ZEBY SIE WYPOWIEDZIALI NA TEN TEMAT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #545 Napisano 24 Stycznia 2010 PROSZE O MADRE GLOWY ZEBY SIE WYPOWIEDZIALI NA TEN TEMATpkt.1 Przeczytaj cały temat jeszcze raz. pkt.2 Jeśli przeczytałeś cały temat i jeszcze nie wiesz patrz pkt.1A tak na serio podłącz vag i polecam post nr. 523 Przy tak niskich temperaturach wskazania w aucie mogą spadać ale nie tak drastycznie do 60 stopni. Podejrzewam, termostat do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #546 Napisano 24 Stycznia 2010 Mam dokładnie tak samo. Czy to normalne, ciężko mi powiedzieć. Wydaje mi się, że tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pcgyver Zgłoś #547 Napisano 24 Stycznia 2010 witam, mam podobny problem z temperaturą silnika tzn. długo się silnik nagrzewa lub nawet nie potrafi osiągnąć temperatury właściwej. prawdopodobnie to termostat, juz zakupiłem nowy tylko czekam na bardziej ludzkie temperatury na zewnątrz żeby się za to zabrać. Mam jednak ponadto problem z ubywającym płynem chłodniczym, troche tu czytałem, przeglądałem silnik i nie znajduje raczej wycieków w typowych miejscach (do końca nie jestem pewien tego króćca z tyłu silnika z racji dostępności), na uszczelkę głowicy też nie ma raczej wskazań. Znalazłem kiedyś też na tym forum wypowiedź kogoś kto stanowczo twierdził że u niego ubywanie płynu chłodzącego jest było związane z niesprawnym termostatem, niestety nie mogę odszukać tego postu teraz. Czy to jest możliwe aby płyn mógł ubywać przez termostat ?? Tak na logikę to nie bardzo wiem gdzie ten płyn mógłby uciekać i co ma do tego termostat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron Zgłoś #548 Napisano 24 Stycznia 2010 Doczepie się do tematu Troszkę martwił mnie mój wskaźnik temperatury silnika. jakoś wydawało mi się że nie jest tam 90 Stopni. Dziś wziąłem kompa i zszedłem zerknąć. Włączam bloki pomiarowe silnika i mi pokazuje tam 73 stopnie a na desce widać prawie 90. Dodam że komp w ogóle nie wykazuje żadnego błędu. Czy przyczyną jest termostat czy czujnik a może to i to?! Bo tak mniemam po przeczytaniu kilkudziesięciu stron. Jeszcze jedno pytanie mam który czujnik, bo rozumiem że jest więcej niż jeden? Termostat, miałem to samo, teraz na desce i na VAG pokazuje 90. Co do czujnka to jest jeden dwufunkcyjny i zawsze pokazuje 90 na desce jak temp jest w przedziałach 70-110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riotstarter Zgłoś #549 Napisano 25 Stycznia 2010 Także miałem ten problem. Temp. na wskaźniku ok. 85 st. Zauważyłem wieksze zużycie paliwa. Zmierzyłem miernikiem elektr. (przystosowanym do pomiaru temp.)temp. płynu w zbiorniczku wyrównwczym było 78 st. Po wymianie termostatu pomiar wykazał 92 st. Na wskaźniku w kabinie temp. stała 90st S-k nagrzewa się po ok. 5 km Witam, ja miałem podobny problem. Nawet w ciepłe dni (jesień) auto pokazywało temperaturę max 85 stopni, chyba że bardzo mocno go przycinąłem wtedy dochodził do 90 ale tylko na moment. Na biegu jałowym lub z górki spadała temperatura do około 75-80 stopni. Wymieniłem termostat na GATES'a i pierwsze 2 dni osiągnął 90 stopni i trzymał podczas jazdy. I znowu wszystko wróciło ale jest jeszcze gorzej to znaczy jadę do pracy około 40 kilometrów i dopiero po około 30 jest temperatura rzędu około 65-70 stopni. Po wjechaniu w miasto znowu spada do 50-60. Wąż dolny od chłodnicy jest zimny, układ drożny, a czujnik temperatury zdaje się pracować ok. Bardzo prosze o sugestie bo kompletnie nie wiem co robić i mechanik z resztą też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #550 Napisano 25 Stycznia 2010 witam, gdzie jest ten termostat w silniku ATJ , mi tez sie chyba nize zalacza, jak go sprawdzic czy jest ok czy popsuty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin27 Zgłoś #551 Napisano 25 Stycznia 2010 Hubert Sprawdzałeś na vagu ze czujnik temp pracuje dobrze??Wymień czujnik i zobacz co bedzie dalej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #552 Napisano 25 Stycznia 2010 nie mam WAG.... a gdzie jest ten czujnik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron Zgłoś #553 Napisano 25 Stycznia 2010 Wymieniłem termostat na GATES'a Szkoda że wybrałeś najgorszy model Jak podróbka to tylko Wahler'a koszt ok 30 pln na allegro od daniellossa albo od "naszego" marcina ze sczecina co olej motul załatwia "elemenateur" albo oryginał koszt ok 60 pln. Nie twierdzę ze to na 100% termostat ale kiedyś sam w jednym aucie zmieniłem na gatesa a potem po kłótni z mechanikiem zakupiłem Vahlera i musiałem mechaniorowi dobrą Whisky kupić w ramach przeprosin ps ja powiem ze w te mrozy to mi też temp silnika opada po włączeniu ogrzewania, niestety. W taki mróz to nie dziwie sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #554 Napisano 25 Stycznia 2010 no i ja tez juz sie nie dziwie ze w te mrozy spada temp powolutku z 90 na nizsza na jalowym biegu i na wlaczonym ogrzewaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #555 Napisano 25 Stycznia 2010 a czy mi ktoś powie gdzie jest ten termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riotstarter Zgłoś #556 Napisano 25 Stycznia 2010 tu jest taki problem, że na naszym terenie w radomiu w serwisie krzyczą 120zł za termostat i 115zł za czujnik. Jakieś chore ceny. Ale postaram się zakupić WAHLERA gdzieś na mieście - może się uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #557 Napisano 25 Stycznia 2010 a czy mi ktoś powie gdzie jest ten termostat? z prawej strony patrzac na komore silnika od przodu, jakby za alternatorem, przykrecony plastikowym kroćcem na 2 śruby. http://img329.imageshack.us/img329/5383/termostattdiww5.th.jpg jak nie zdejmiesz górnej osłony silnika to nie ujrzysz go. Kup 2 piwka, weź przygotuj dobry klucz z przełużką konkretną i do dzieła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #558 Napisano 25 Stycznia 2010 a czy mi ktoś powie gdzie jest ten termostat? Przydało by się spuścić trochę płynu bo w innym przypadku zalejesz cały altelnator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #559 Napisano 25 Stycznia 2010 Kup 2 piwka, weź przygotuj dobry klucz z przełużką konkretną i do dzieła. I zapas G12 bo na pewno coś rozlejesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #560 Napisano 26 Stycznia 2010 (edytowane) ok, termostat juz wiem gdzie jest a ten czujnik tez jest gdzies obok termostatu? macie moze jakies zdjecie pogladowe? i czy jakbym chciał sam je wymienić to dużo z tym roboty? Edytowane 26 Stycznia 2010 przez telewizor11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach